Pajinex Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 FI2005, AZQ 47 kW, 167 tis., LPG Stag300. HTP začalo zadrhávat v tahu, ale dělá to jen při padesátce v obci na trojku i na čtyřku a jen občas. Jak na plyn, tak na benzín. Zkrátka při minimálně stlačeném pedálu plynu, po větším sešlápnutí v tahu nic, volnoběh bez problémů. A nepozoruji při zátěži ani úbytek výkonu. Podezření na klapku se nepotvrdilo, dělá to i po vyčištění. Nové svíčky před cca 3000 km s kontrolou a seřízením plynu. Úbytek oilu po 15 000 km prakticky neměřitelný. Kontrolka motoru se zatím nerozsvítila ani po cílené jízdě na minimum plynu a pár zaškubání. Cívky už vyměněny, jedna dokonce podruhé a i při jejich loučení se vždy rozsvítil check. Teď nic. Počítám, že se to bude zhoršovat. Mám po přečtení Vašich zkušeností podezření na EGR, lambda nebo konečná s ventily? Samo zajedu ke kámošovi na diagnostiku, ale třeba někdo poradí, za čím jít.. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 A co tohle? Těch témat je tady určitě víc. Je tedy nutné zakládat další? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 takhle se mi to přesně začalo projevovat, když mi odcházel první EGR. Odpoj konektor od EGR (jednotka pojede na náhradní režim bez EGR). Pokud pojede vše bez cukání, je to EGR. Pak buď nový, nebo zaslepit, ale smířit se svítícím checkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.