Pajinex Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 FI2005, AZQ 47 kW, 167 tis., LPG Stag300. HTP začalo zadrhávat v tahu, ale dělá to jen při padesátce v obci na trojku i na čtyřku a jen občas. Jak na plyn, tak na benzín. Zkrátka při minimálně stlačeném pedálu plynu, po větším sešlápnutí v tahu nic, volnoběh bez problémů. A nepozoruji při zátěži ani úbytek výkonu. Podezření na klapku se nepotvrdilo, dělá to i po vyčištění. Nové svíčky před cca 3000 km s kontrolou a seřízením plynu. Úbytek oilu po 15 000 km prakticky neměřitelný. Kontrolka motoru se zatím nerozsvítila ani po cílené jízdě na minimum plynu a pár zaškubání. Cívky už vyměněny, jedna dokonce podruhé a i při jejich loučení se vždy rozsvítil check. Teď nic. Počítám, že se to bude zhoršovat. Mám po přečtení Vašich zkušeností podezření na EGR, lambda nebo konečná s ventily? Samo zajedu ke kámošovi na diagnostiku, ale třeba někdo poradí, za čím jít.. Díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 A co tohle? Těch témat je tady určitě víc. Je tedy nutné zakládat další? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted December 24, 2014 Share Posted December 24, 2014 takhle se mi to přesně začalo projevovat, když mi odcházel první EGR. Odpoj konektor od EGR (jednotka pojede na náhradní režim bez EGR). Pokud pojede vše bez cukání, je to EGR. Pak buď nový, nebo zaslepit, ale smířit se svítícím checkem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.