Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zde ukázka destrukce motoru ahf po 363000.auto bez cipu.olej menen pravidelne.zadne razantni jizdy.zniceho nic rana olej všude dira v bloku proste vybehla ojnice ven.

prilohy_61709.zip

Upraveno od brunda

.......týjo, co to je?

  • Autor

no proste motor v haji sem včera kámošovi prehazoval druhej.sem myslel ze to bylo bezny na PDckach ale umi to i stara klasika 81kw -mela uz nabehano

ty bláho, pěkný díry se v bloku motoru udělaly.

  • Autor

blok z obou stran a vana taky prorazena .stalo se to ve 100 km rychlosti,rana a olej vsude

Zajimave, prave tyhle motory jsou vyhlaseny drzaky, kde najet pul milionu km a vic neni zadny problem. Tim spis ze nejde o upravovany motor. Zjistili jste uz duvod destrukce ? Vetsinou se to stava az u O2 , hlavne motor BXE , kde se utrhnou srouby na ojnici, ale tady zatim tezko rict :kol-32:

Zajimave znam ahf co ma 570tis km a za celou dobu ma motor nove naftove cerpadlo a turbo a stale beha. Tady se fakt neco muselo stat.....

stanese....a teď ještě otázka jestli to mělo opravdu 360 tisíc, nebo to někdy prodělalo "omlazovací kůru"

  • 2 týdny později...
  • Autor

no kupoval to před 8 rukama a to mělo 140t.(snad)ale v aute je 6q převodovka takze to moc vytaceno nebylo proste smula.ale nejspis praskl sroub na ojnici protože salky vypadali pekne,ale to jsou uz jen dohady

Problém je právě v tom, že vozidlo nebylo vytáčeno. Největší příčinou závad tohoto druhu je právě nesmyslné podtáčení motoru a honba za spotřebou.

no jo, když to není tak jednoduché, to je jako s kouřením, prostě musíš. Jsem chronický podtáčeč a za to nízký číslo na dlouhodobé spotřebě jsem ochoten obětovat cokoliv :-) Není to vždy o úplné neznalosti

hmm to co jsi uštřil na palivu dáš do novýho motoru....

je to jako sport - nejde o to šetřit peníze, jde o tu nízkou spotřebu, prostě o to číslo. Každý v tom autě tak trochu závodíme :-)

Specifikovat podtáčení, které škodí motoru není úplně jednoduché. Roli hraje poměrně dost parametrů. Od charakteru motoru až po zacházení v různých situacích a konče paramtery terénu, ve kterém se v ten moment vozidlo nachází.

Specifikovat podtáčení, které škodí motoru není úplně jednoduché.

 

Je to velmi jednoduché, vše co je v zátěži a není při sešlápnutí plynu provázeno výrazným pocitem zrychlení je špatně.

Doprovázeno hlubším zvukem, mírnou vibrací a cvrkáním ventilů, aneb prosba motoru o lepší zacházení.

Taky se radši ohnete třikrát pro 30 kilo, než se strhnout zvedáním devadesátikilové zátěže.

Upraveno od motorpower

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.