Pavel 5 Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Tak budu mějit setrvák a zároveň se chci podívat na převody.Po opravě u p.Sixty jde hůře dvojka hlavně když je to studené.Doporučil mě olej Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 API GL- 4 což jsem považoval jako radu odborníka za správné řešení,nejlepší je ale údajně G05 217 1A2,má cenu rozebírat převodovku nebo stačí dát ten olej G05 217 1A2 ? Jedná se o 6 kvalt. Jaké máte zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 osobne bych to vratil p sixtovi original olej je G 052 171 A2 a neni zrovna nejlevnejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 21. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Poradí ještě někdo jaký je rozdíl mezi prvovýrobou a něměckou? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052171a2-prevodovy-olej-1l-baleni-1l-13722.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migel249 Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Taky myslím, že je to na reklamaci, pokud nejde řadit hladce. Myslím, že Sixta se k tomu postaví čelem, dle zkušeností jiných.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Poradí ještě někdo jaký je rozdíl mezi prvovýrobou a něměckou? nešpekuľuj,zabehni do ŠA a kúp podľa VINka origo olej....v tomto prípade nejaké experimenty nemajú cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 22. Březen 2014 Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 Presne tak jsem to udelal ja. Zabehl jsem do SA a podle VIN mi dali olej G 070 726 A2. Ten jsem tam nalil a neresil to. Nedavno jsem se ale podival do DP a zjistil, ze do prevodovky GQQ patri olej G 052 726 A2. Nevi nekdo, v cem se tyto oleje lisi? Trochu spatne se mi za studena radi dvojka, tak jestli to neni spatnym olejem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 22. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 (editace) Dnes jsem ho po opravě převodovky vypustil a nestačil jsem se divit.Najel jsem na něm tak cca 5000 km.Opravu dělal p.sixta a jednalo se jen o nové uložení hřídele.Je tam něco jako bronz,tak nevím co se tam děje. Editováno: 22. Březen 2014, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Březen 2014 Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 reklamovať! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 29. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2014 Kolik oleje dáváte do 6Q ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 Jak jsi vyřešil ty aditiva v oleji, moc se mi nechce věřit, že by ti je tam nalil Sixta? Nedělal ti opravu bez vypuštění oleje a tohle tam máš od přechozího majitele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 31. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 Dnes jsem mluvil s p.Sixtou a tento olej doporučuje pro tuto převodovku,Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 API GL- 4. Olej jsem dostal po opravě převodovky od p.Sixty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 31. Březen 2014 Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 K Sixtovi se vozi prevodkva vypustena, umyta. A co se doporuceni oleje tyce, me do prevodovky doporucoval jedine original koncern a nic jinyho tam nedavat. Kvuli ruznym prisadam a dalsim vecem, tak nevim .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 31. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2014 Je jasné že sem ji vezl vypuštěnou a umytou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 1. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 (editace) Zde je odpověď od p.Sixty na olej Castrol. Dobrý večer.G 0520171A2 je totožný s olejem Castrol Syntans Tranaxle. Právě tento syntetický olej Castrol s přísadou pro molybdenové synchronní kroužky je schovaný v originálním balení VW. Tento olej je hlavně po 6°převodovky MQ350. Já doporučuji pouze originál olej nebo olej Castrol Syntrans Transaxle (původně se jmenoval CASTROL TAFX ale EU nařídilo jeho přejmenování)), který je plněn do originálního balení VW a to je olej G 052 171A2. Tento olej je syntetický ale s přísadou, která napomáhá řazení pokud má převodovka povrch synchronních kroužků potažených MOLYBDENOVOU vrstvou. Převodovky MQ350 (to je ta Vaše) mají právě tyto synchronní kroužky.Uvědomte si prosím, že není syntetický olej jako syntetický.Technická informace pro Vás k olejům:VW rozlišuje olej koncovým číslem z důvodů povrchů synchronních kroužků (závitové, molybdenové, syntobronzové, karbonové atd.Jinak všechny technické informace na www.prevodovky-sixta.czS pozdravemI.S Editováno: 1. Duben 2014, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Fiala Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 Ahoj. Měnili jste někdo olej v převodovce nebo jej tam necháváte az do její smrti? Cetl jsem o tom ze nejlépe pro životnost převodovky je měnit olej po 100 - 120 tis. km. A taky že tam samozrejme není vypouštěcí šroub tak ze je nejlepší vyvrtat otvor v nejnižším miste a vypouštění si tam vyrobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/degradace-oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 (editace) A taky že tam samozrejme není vypouštěcí šroub tak ze je nejlepší vyvrtat otvor v nejnižším miste a vypouštění si tam vyrobit. A to si četl kde a o jakým autě konkrétně? Já měnil u 1,9TDI PD cca před 1,5 měsícem. Je tam samozřejmě jak vypouštěcí tak napouštěcí (kontrolní) šroub. Jen ten napouštěcí se na to od určitých modelů nedá použít kvůli naklonění převodovky. Ale ani to není problém. Editováno: 31. Prosinec 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk Fiala Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Omlouvám se za mystifikaci. To se šroubem jsem si spletl s Fordem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Pokracuj podle odkazu od libera a neudelas chybu. Proste celou napln vypustit (i pres vidlicku razeni, viz odkaz) a nalit dane mnozstvi oleje (vykaslat se na napousteci sroub, opet viz odkaz). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 ja teda nalevam pres napousteci sroub,zvednu pouze cumak a naliju tam predepsane mnozstvi,ted u OII se na to taky chystam nekdy v lednu,akorat nevim co mysli sixta tim 2+0.1 nebo 0.2 spis me zajima jestli nekdo nevite kolik ma byt oleje v rozvodovce u 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 (vykaslat se na napousteci sroub, opet viz odkaz). Co je jednodušší, nalévání vrchem přes čep nebo čidlo zpátečky a vypouštět přes vypouštěcí šroub a čep nebo jen vyšroubovat napouštěcí, vypouštěcí šroub a co nevyteče tak vysaju přes díru napouštění a přes tu pak taky nalejt nový? Dvě díry a stačí až kam, jako doma nemusíš se tvrdohlavě držet jednoho návodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 (editace) foxdivemaster: Pokud se ti tam to mnozstvi vleze pres napousteci sroub, tak je to samozrejme OK. To +0,1 taky moc nechapu. Dokonce jsem p. Sixtovi psal mail a odepsal mi, ze 2,0+0,1 je plnici mnozstvi a ze nikdy nesmi byt -0,1. Takze asi proste 2,0 az 2,1? Ja tam dal 2 litry a kaslu na to. Prece kvuli deci nebudu kupovat dalsi litr. sulda: Pokud tam pres napousteci sroub das dost oleje (nebude to pretekat), tak OK... Jinak ja radeji olej vypoustim. Podle me pri vysavani nedostanes ven tolik bordelu. Motorovy olej taky nevysavam, ale normalne vypoustim... Jinak je to ale samozrejme jednodussi tak jak pises. Editováno: 31. Prosinec 2014, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 jj, bez problému tam těch 1,9l naleju, ona každá převodovka není nakloněná ale i tak si najedu na nájezd bo nemám zvedák. Já si zase naopak myslím že bordel ze dna odsaju spíš než při vypouštění Motorák taky vypouštím ale z kanálků v tělese fitru ještě odsaju. Btw někdo psal (nevím už kde a kdo) že mu pan Sixta dělal převodovku a nalil mu do ní oleje jako při výměně což je prý o 4deci míň jako když je převodovka rozdělaná a plní se jako při novotě. Najezdil hafo tisíc km a převodovka hučela, když pátral a zjistil to tak prý dolil ty 4deci a bylo po hučení, i mistr tesař se utne tak bych zas tak bezmezně každýmu nevěřil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 cca od 2:00min http://autosalon.iprima.cz/videa/skoda-octavia-ii-po-500-000-km-iicast Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 je napl stejna i u 4x4 nebo je tam vic oleje?ma nekdo nejakou tabulku ci tak neco ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.