tomakecTD Vloženo 17. leden 2015 Vloženo 17. leden 2015 (editace) VW Golf IV 1.6 16V. Problém - je to skoro totéž jako 1.2 12V a 1.4 16V. Start na podruhé, volnoběh drží super za studena tak 1100ot. Za studena po přidání plynu chcípne. Jakoby běžel na 2 válce a chtěl střelit do sání. Je potřeba pomaličku citlivě na plyn, aby se dostal do otáček, pak jede. Za tepla žádný problém. -měněno: palivové čerpadlo, snímač teploty vody, map senzor, škrtící klapka, lambda před a za katem, snímač klepání, regulátor tlaku paliva, snímač otáček vačky. Měněno vše kromě snímače otáček v motoru a vstřiků, cívek. Neví někdo, kde by mohl být problém? Motor má jinak krásný výkon, nežere olej ani vodu, kondice dobrá. Baterie taky nová varta 63AH Dnes při rozjezdu - už teplejší motor, cca 50C. Dám 1 rychlostní stupeň, přidám plyn, cca 300ot, klepe se - dám plný plyn, to samé, 5 sekund pokuckává a pak začnou hrabat kola. Editováno: 17. leden 2015, autor: Pawouk Přesunuto a upraven název vlákna. Citovat
Tonda-B Vloženo 17. leden 2015 Vloženo 17. leden 2015 V tom plynu. Zajet k plynařům nastavit plyn a pak bude fungovat i benzín. Citovat
tomakecTD Vloženo 17. leden 2015 Autor Vloženo 17. leden 2015 V plynu? Ten je tam co to auto jede, namontováno hned u nového. Navíc Italský systém s blokovanou ŘJ. Nedá se tam nic nastavit, řešil sem to. Nicméně plyn funguje vpořádku. Projistotu sem najel 10tis km na benzin - protože mi jeden borec řekl, že tam můžou být rozházené ECU mapy v ŘJ motoru, ale je to stejný. Citovat
Tonda-B Vloženo 18. leden 2015 Vloženo 18. leden 2015 (editace) Pokud na plyn není problém - neškube, chcípá na volnoběh, má reakce, tak skutečně není co řešit s plynaři. Ty můžeš jen zkontrolovat těsnost sacího potrubí. Jsou tam buď dvě sady o-kroužků - mezi hlavou a sáním a pak ještě jednou 4 o-kroužky v půlce sacího potrubí (a pod klapkou jeden kroužek), nebo jen jedna sada, nebo těsnění vcelku.. Takže si do nějaké nádobky s rozprašovačem - něco ti manželka doma najde - dej benzín a za chodu motoru stříkej na možná místa netěsností. Jakmile se změní chod motoru - poté co tam stříkneš - máš místo netěsnosti. Pokud se ti to bude zdát příliš riskantní, prostě jen to, co těsní sací potrubí, vyměň a při té příležitosti zkontroluj sací potrubí na neporušenost - že nikde není prasklina. Jaký je to konkrétně motor? Myslím jeho kód. Editováno: 18. leden 2015, autor: Tonda-B Citovat
tomakecTD Vloženo 19. leden 2015 Autor Vloženo 19. leden 2015 Je to motor 1.6 16V AZD. Jinak těsnost je zkoušena. Laicky. Ucpaná klapka dlaní a foukání do hadice do sání od aktivního uhlí. Při chodu ucpaná klapka, motor okamžitě chcípne. Jo, na LPG není jediný problém. Citovat
Tonda-B Vloženo 20. leden 2015 Vloženo 20. leden 2015 (editace) Zázraky se ale nedějí. Takže pokud jsi vyměnil vše uvedené a svíčky a při výměně klapky nezapomněl vymazat adaptace a provést základní nastavení škrtící klapky, moc toho nezbylo. Podle popisu je to prostě při studeném startu chudé. Vyloučil jsi to, co by vedlo k malému tlaku paliva. Kromě dalšího. Takže jen vyloučit to, kde by se mohl přisávat falešný vzduch. Editováno: 20. leden 2015, autor: Tonda-B Citovat
tomakecTD Vloženo 21. leden 2015 Autor Vloženo 21. leden 2015 Když odpojím snímač těploty, tak po startu jsou otáčky vyletí k 1700 ot a pak tak 1500 a postupně klesají. S čidlem to nastartuje i v mrazu na 1000/1100 otáček a hotovo a když šlápnu na plyn, chcíp. Měl sem v autě vadné čidlo, ukazovalo vždy o 20C míň. Motor líp startoval a po šlápnutí na plyn to jelo. Zase to mělo špatné emise a o 2 litry vyšší spotřebu. Citovat
Johnny0711 Vloženo 19. Duben 2024 Vloženo 19. Duben 2024 tomakecTD podarilo sa ti niečo zistiť? Mám presne totožný problém na Golfe 4 1.6 16V BCB Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.