Přejít na obsah

Problémy s G450 i po výměně


Doporučené příspěvky

Ahoj ve spolek,

před časem mi začalo auto padat do nouzového režimu. Na palubce nic nesvítilo, ale diagnostika ukázala na G450. Koupil jsem novou, vyměnil jsem ji, resetoval jsem její hodnoty, spustil jsem vypálení filtru, auto jsem projel. Jenže auto od té doby zlobí ještě víc. Na palubce se čas od času objeví problém s filtrem, v diagnostice se krátce po startu objevuje:

 

Saturday,24,January,2015,16:04:11:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 MC    HW: 03G 906 021 AB
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  9093
           Software Coding: 0000172
            Work Shop Code: WSC 73430 000 00000
                      VCID: 6CD7223B4F7E2C7E58B-8039
1 Fault Found:
 
001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)  
               P0471 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 66.30
                    (no units): 35.70
                    Mass Flow: 5.69 g/s
                    Temperature: 480.0°C
                    Temperature: -3.6°C
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0

 

Když filtr na dálnici vypálím, hodnota klesne na nulu a na dálnici se drží nízko. Jak sjedu někde do města, filtr se brzo zasere a auto v nižších otáčkách začne cukat a žere místo 5.5-6 litrů přes sedm. Když motor vychladne, tak už necuká.

 

Zkontroloval jsem hadičky u G450, nikde se nezdá být problém. Přívodní kabely se taky zdají na první pohled v pořádku. Napadá vás někoho, který směrem se vydat dál? Auto má najeto cca 90.000 km, r.v. 2007.

 

Jezdím spíš vzdálenosti od 70km a víc. Po městě zcela vyjímečně.

 

Díky

J.

Editováno: , autor: JardaTomeczech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem toto:

 

http://www.skodashop.cz/produkty/detail-produktu/octavia-ii--fabia-ii--original-senzor-odchylky-tlaku-g450-822759.html

 

Ješte další popis:

  • Spustil jsem se zahřátým motorem regeneraci filtru. Podle diagnostiky (75-3) jsem se dostal na nulu. Na dálnici skákalo pak procento zhruba co minutu a půl. Po sjezdu do města asi za pět minut svižné jízdy na zelené vlně jsem skončil na 52%.
  • Po vypnutí a zapnutí motoru mi diagnostika (75-3) ukázala 15%. A znovu skočila výše zmíněná chyba. Hned po startu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...