Jump to content

Problémy s G450 i po výměně


JardaTomeczech
 Share

Recommended Posts

Ahoj ve spolek,

před časem mi začalo auto padat do nouzového režimu. Na palubce nic nesvítilo, ale diagnostika ukázala na G450. Koupil jsem novou, vyměnil jsem ji, resetoval jsem její hodnoty, spustil jsem vypálení filtru, auto jsem projel. Jenže auto od té doby zlobí ještě víc. Na palubce se čas od času objeví problém s filtrem, v diagnostice se krátce po startu objevuje:

 

Saturday,24,January,2015,16:04:11:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 MC    HW: 03G 906 021 AB
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  9093
           Software Coding: 0000172
            Work Shop Code: WSC 73430 000 00000
                      VCID: 6CD7223B4F7E2C7E58B-8039
1 Fault Found:
 
001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)  
               P0471 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 66.30
                    (no units): 35.70
                    Mass Flow: 5.69 g/s
                    Temperature: 480.0°C
                    Temperature: -3.6°C
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0

 

Když filtr na dálnici vypálím, hodnota klesne na nulu a na dálnici se drží nízko. Jak sjedu někde do města, filtr se brzo zasere a auto v nižších otáčkách začne cukat a žere místo 5.5-6 litrů přes sedm. Když motor vychladne, tak už necuká.

 

Zkontroloval jsem hadičky u G450, nikde se nezdá být problém. Přívodní kabely se taky zdají na první pohled v pořádku. Napadá vás někoho, který směrem se vydat dál? Auto má najeto cca 90.000 km, r.v. 2007.

 

Jezdím spíš vzdálenosti od 70km a víc. Po městě zcela vyjímečně.

 

Díky

J.

Edited by JardaTomeczech
Link to comment
Share on other sites

Koupil jsem toto:

 

http://www.skodashop.cz/produkty/detail-produktu/octavia-ii--fabia-ii--original-senzor-odchylky-tlaku-g450-822759.html

 

Ješte další popis:

  • Spustil jsem se zahřátým motorem regeneraci filtru. Podle diagnostiky (75-3) jsem se dostal na nulu. Na dálnici skákalo pak procento zhruba co minutu a půl. Po sjezdu do města asi za pět minut svižné jízdy na zelené vlně jsem skončil na 52%.
  • Po vypnutí a zapnutí motoru mi diagnostika (75-3) ukázala 15%. A znovu skočila výše zmíněná chyba. Hned po startu.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...