Honzajz Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Ahoj, chci se zeptat na pár věcí ohledně výměny baňky. - musí ven celé turbo, nebo se dá vyměnit jen samotná baňka? - jak nastavit táhlo? nastavit podle staré baňky? - na co dát pozor, a atd -našel by se někdo šikovnej v Ústí nad Labem nebo okolí? Děkuju za rady, zatím auto do nouzáku nepadá, ale v hadičkách je rez a baňka nedrží podtlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzajz Vloženo 27. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Ješte upřesním, jedná se o 1.9 TDi, 66kW, ALH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anihilator Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 Tak tuto výměny taky řeším, potřeboval bych sehnat tu baňku, jelikož jí mám asi vevnitř prasklou, vůbec mi to nenaklápí lopatky na turbu a tudíž, výkon nikde. Nevěděl by jste kde sehnat za rozumný peníz? Ano vím nová stojí Skoro litr. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 lze to dělat když je turbo na autě trochu pakárna ale jde to kup radši originál nevyplatí se šetřit http://www.sbazar.cz/protranscar/detail/5954559-vwskodaaudi-podtlakovy-ventil-turba-434855-0015-garrett-postovne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 (editace) jednoznacne novu banku garett su dva druhy pre rotacky su skratkym zavitom a pre tdi pd s dlhym zavitom,pri vymene sa nastavuje nova priamo na turbe s predpetim 1mm a musi fakcit bez problemov!!! Editováno: 3. Červen 2015, autor: sparco gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzajz Vloženo 18. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2015 Tak mám vyměněno, ALE...... Přístup horem nic moc. Sundat kryt motoru a sundat hadici z EGR, pak se protáhnou i dvě ruce. Matky na baňce jsem měl hodně orezlé, klíč č.10 nanic. Jednu matku jsem povolil nejmenšíma sikovkaman a tu druhou jsem musel odvrtat. Délku táhla jsem nastavil podle původní baňky. Jěště mě neminulo kompletní vyčištění podtlakových hadic od rzi a výměna N75. Jede jak má, paráda. Jen se divim že to před výměnou nepadalo do nouzáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.