Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak pojišťovně stačilo jen potvrzení že jsem to nahlásil PČR a v pondělí odpoledne vezu auto do servisu. Pro jistotu parkuju nyní v práci kde to je za plotem a za cca 14dní budu mít jednání ohledně toho celopolepu.

 

No a ve středu jsem si udělal radost a koupil si další hračku, s Kayfunem si spolu sednou jak prd*el na hrnec:)

post-64149-0-41326200-1445000829_thumb.j

Editováno: , autor: flacek
Vloženo (editace)

Tak já bych řekl že toto je jedno z mála ještě umírněnějších zařízení :) Jinak kdo mne zná tak tomu to už přijde normální, když přijdu někam kde to moc neznají, hlavně takové ty vesnické podniky tak tam jsme většinou něco jako opička ve výběhu:) Osobně jsme ale klasiku neměl skoro 3roky v puse a nestěžuju si ale je jasné že ne každému to může vyhovovat. Ono na benzíně v neděli večer neseženu baterii 18650, případně khantalový drát a bio vatu, nedej bože liquid který si míchám sám:D

Editováno: , autor: flacek
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak v pátek auto vyzvednuto ze servisu. Kapota přelakovaná a zatím žádné nedostatky nevidím. Jinak celková cena za opravu byla 7.648,-Kč (já platil 1.000,-Kč jako spoluúčast). Aby se toho nes*alo málo tak u druhého auta se rozsvítil "vrtulník" takže to zkusím prohnat na dálnici a případně pak diagnostika. No a já jsem taky nějaký rozbitý takže do sebe cpu vše možné, žvýkám zázvor a pomalu se balím na nočku do práce. Když se daří, tak se daří.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak včera zakoupeny 14" 5J ET35 plecháče a na tom Barum Polaris 3 s cca 7mm vzorkem, rozměr 175/70/R14, cena komplet 4.000,-Kč + orig. poklice k tomu. Letos to odjezdí Roomster a na příští zimu je přehodím na Berlingo kde je ten samý rozměr gum (i to byl důvod pro 14") a Room dostane něco nového.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Tak nového se zatím nic neděje jen mám otázku na Vás se stejným motorem. V jaké teplotní hladině máte olej? Pokud jedu normálně po okreskách tak nyní při teplotě cca 5°C jsem cca kolem 90°C ale jakmile to honím na dálnici (130-160km/h) tak olej se pohybuje nad 100°C resp. při té 160km/h leze nad 105°C.

 

Vím že hranice teploty by měla být někde kolem 120°C což si třeba při cestě v létě do HK nedokážu moc představit. Jak byly letos ty vedra tak nebyl problém se dostat nad 115°C.

Díky za informaci.

Editováno: , autor: flacek
Vloženo

Mám to podobně. Na těch 115 jsem se teda nikdy nedostal, ale 110 jsem tam v létě už viděl ;-) Já to ale nijak nehoním, na dálnici jezdím max 120-130. Manželka pak už řve :-D :-D Jinak po městě tam mám cca 70-80, záleží na terénu a provozu.

Vloženo

Tak to máme stejně. Pokud se ploužím po městě tak většinou jsem na 85°. Jinak já nejsem žádný eskamotér ale vracel jsem se z ciziny tak proč to zase nevyzkoušet, ono optimálně se jede těch 140km/h a nejvíc zatím 180km/h ale tam je znát že už to spíš víc řve než jede:)

 

Jinak už se mi 2x stalo že vyskočila hláška o podhuštěné pneu a to vždy když jsem projel prudší zatáčku. Zajímavé že vždy v něměcku, u nás ani jednou, asi to tam nemá rádo :D

Vloženo

Jeste ze nemam maxidot a tak to nemusim sledovat. V manualu se pise ze az zhasne modra kontrolka muze nastat plnej ceres. Co na tom ze v lete zhasne treba po 1km. [emoji1]

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Ahoj, Prosím Tě, můžeš se kouknout  jak to máš Ty ? Dneska jsem si toho všiml jak jsem koumal proč mi zamrzly ostřikovače (prý mají být vyhřívané). Vypadá to pěkně hnusně.

Dík.

 

Jen info . u nás na Moravě teď byly celkem velke mrazy cca -12°C , ty starty teda moc přesvědčivé nejsou. Chytne to napoprvé ale musí se chvilku počkat jinak se ten studený motor rozklepe jak na tři válce.

Já jinak aktuálně cca 10 000 km a ťuk ťuk, Krom teď zamrzlých ostřikovačů a teď těch zmrzlých startů.

 

Teplota oleje naskočí na 50°C po ujetí cca 8 km.

post-42201-0-60534000-1451906258_thumb.j

Editováno: , autor: Alma
Vloženo

Ahoj, podívám se ti o víkendu, auto teď mám v práci. Jinak to že jsou ostřikovač vyhřívané vím ale dle mě to stejně zamrzne v hadičkách. Jinak já zatím startuju v pohodě ale taky tu nebyl zatím žádná zima. Co jsem byl u našich a bylo kolem -5° tak olej byl na 50°C za +- 7km takže to máme podobně.

Vloženo

To je zřejmě vrut co drží tapec a ty další dva vruty drží něco zevnitř, mám to tam podobně.

 

V Ústí bylo ráno -7 a auto naskočilo v pohodě. Je fakt, že první rozjezd je takovej tupej. Takže to vždycky nechám chvilku stát na volnoběh, aby se to vzpamatovalo :) Ostřikovače mě zatím fungujou, ale je fakt, že tam leju neředěný koncentrát. V práci to trochu ředíme a ráno už na služebáku nešli.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak mám dotaz na Vás znalce, i když nejedná se to Roomstra. V druhém autě se mi objevují fleky, vypadá to jako když něco stéka. Čistil jsem to okenou, nějaké útěrky na sklo, bylo to i člověka co myje auta kde to pomůže jen na chvilinku a vždy je to vidět jen když se okno zamlží. Nevíte čím bych se toho zbavil,

post-64149-0-45631400-1453573722_thumb.j

Vloženo

Zkusím, vypadá to jako když je to z venku ale bohužel není. V létě není problém ale jakmile auto zafuním tak to vyleze. Minule jsme to drhnul když bylo auto zamlžené a hned po utření a zamlžení se to objeví znova.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...