Graci Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 (editace) Ahoj. Píšu vám z Anglie kde žiji a mam velký problem s autem Fabia mpi 1.4Cas od casu (někdy jednou za 2 týdny někdy za 3 měsíce) se mi rozsvítí kontrolka epc a pak i kontrolka motoru. Auto sepak chová ze nemá sílu ani tah. Někdy samo chcipne. Moje řešení tehdy bylo nechat auto vypnute. (Někdy 1 hodinu někdy 5 minut) a pak všechny kontrĺky zmizely a auto se chovalo jako nové . Nedávno jsem byl v servisu a rekl jsem o mem problému vysvětlili mi ze musim na diagnostiku. Ale ta nic neukazala. Řekli ze auto je naprosto vporadku! Nicméně problem nezmizel a uz me to štve! Četl jsem tady všechno možné (brzdová světla jsou ok). Možná pomůže ze pokud svítí Epc a následně se zapne kontrolka motoru auto je pojízdné ale musim ho držet ve vysokých otáčkách.... Ale ten tah je šílený! V servisu mi řekli ze az se mi epc objeví mam tam přijet ale ani opakovaný test nic nezjistil.... (Testovali auto když tam ta kontrolka nesvitila) pokud svítí je problem do servisu dojet.... Moc vás prosím můžete mi a anglickým mechanikum poradit co a kde muže byt problem.... Děkuji vám velice! Editováno: 16. Únor 2015, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 Baterie je v pořádku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Graci Vloženo 15. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 Ahoj Mirku, jedna věc - je mi 24 a je to moje první auto takze prosím o pochopeni mohu sám nějak zjistit zda je baterka v pohodě nebo se s autem zastavit v servisu aby se mi na ni podívali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 Ale ked sa rosvieti kontrolka a nema vykon tak to auto ide v nudzovom režime a ta zavada musi byť zapisana v pamati zavad v RJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 ja by som to tipoval na kablovy zvazok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 cmoud.......... po precteni prispevku sem to chtel taky napsat Nicmene GRACI ...... vypozoroval si aspon nekdy jestli se to stava treba po desti ci neco takoveho ? Pokud nemas naradi, nezbyde ti jezdit kvuli zjistovani zavady jen do servisu,... na baterku potrebujes voltmetr. Sezen v kazdem elektru a mozna i domacich potrebach.Co se tyce te diasgnostiky,.. je to zajimavy,... mel by si to mit zapsane v pameti zavad EPC je potreba hledat v centralni elektronice, ne v elektrice motoru, kdyz uvadis ze sviti i kontrolka motoru, tak tam by si uz mel hledat taky, je to zajimave, ale jakmile se rozsviti mela by byt ulozena, aspon sporadicky,.... je mi to proste celkove divny Kazdopadne zkontroluj ten kabelovy svazek na nosniku za baterkou a filtrem, smerem pod ridici jednotkou motoru a vic v pravo od nadobky brzdove kapaliny, musi byt vyveseny, nesmi se valet na tom nosniku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DominikS95 Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 Ahoj, zdravím všechny. Píši ohledně problému s Fabií 1, 1.4 Po ježdění po městě se mi najednou z ničeho nic rozsvítili kontrolky: EPC + motoru a nějakého trojúhelníku v kroužku (opravdu nevím co to je). Auto jsme tedy dotáhli domu a zkusili napíchnout na diagnostiku, ovšem motor mi to vůbec nenačetlo. Auto nejde vůbec nastartovat, chytně Třeba až na 20 pokus a to musím sešlápnout plyn až na podlahu. Potom strašně moc kolísají otáčky. Dočetl jsem, že by to mohl být zpětná klapka, případně EGR, ale vůbec nevíme jestli je to pravda, nesetkal se s tím někdo? Děkuji za každou odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 5. Září 2018 Sdílet Vloženo 5. Září 2018 Ty máš tu výhodu, že EGR ventil tenhle motor nemá - tedy pokud máš 1,4 MPI a ne 1,4 16V a jsi ve správné sekci. Problém bude spíš v kabeláži, když nemůžeš komunikovat s řídící jednotkou. Zkontroluj si kabelový svazek na levém nosníku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.