ičko Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Zdravim, som tu novym clenom a mal by som dotaz ci s vas mi niekto nevie odpovedat ako je upravovana karoseria novej fabie 3, mam na mysli pozink, alebo celonamacanie ako je to u drahsich modeloch Superb a pod.,Fabiu este nevlastnim ale v najblisom obdobi rozmyslam o jej kupe. Doposial som vystriedal vela aut večsinou len diesle, ale s dnesnymi dyslami uz radsej pokoj ak pravda neviete co s peniazmi.U vazoval som o Forde, Suzuky a Opel ,alebo Citroen ,ale po tom co som u tych to znaciek uvidel na 4-5 rocnych autach prehrdzavene podbehy a podlahy som si to rozmyslel. Brat ma 12 ročnu Fabiu a oproti tymto autam je to obrovsky rozdiel ako to vyzera od spodu. . Chcel by som ist do motorizacie 1,2TSi 66kw . Tak skuste poradit. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deathskull Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 meli by mit pozink, ale nemam to 100% potvrzeno, kazdopadne skoda dava zaruku na karoserii 13 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 (editace) Ani predajca mi nevedel povedať bližšie, ale záruka na chyby laku je 3 roky, na prehrdzavenie karosérie je stále 12 rokov, tak by mala byť pozink, zrejme celonamáčaná karoséria, inak by sa to predsa blbo zváralo, resp by bodové zvary nemali potrebnú pevnosť, asi....... Podmienka záruky sú garančky v autorizáku..... Editováno: 18. Únor 2015, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deathskull Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 tak je to mozna 12 let, nejsem si tedka uplne jist:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ičko Vloženo 19. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 ahojte, tych 12 rokov ma asi presvedcilo,ze idem do toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Únor 2015 Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 Podle mého, dnes auta pokud nejsou opravovaná, tak už prakticky nereznou. Jasně, občas se po nějaké technologické chybě oběví povrchová koroze (na to se záruka na prorezivění stejně nevztahuje a garance na lak bývá jen kolem 5 let), ale aby někde byly díry skrz? Vyhnilé prahy, dveře, podběhy? 12letou záruku dnes nabízejí prakticky všechny automobilky, některé dávají i 30 let. Snad jen Dacia má šest let... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Je tady někdo, kdo by nám prozradil, jakým způsobem je svařená karoserie ve výrobě ošetřena proti korozi (krom lakování). Stále mi nikdo nedal přesnou odpověď. Když jsem na showroomu viděl, jak v motorovém prostoru vytéká Fábii z dutin vosk, docela mě to polekalo. Pokud někdo ví, ať prosím napíše a ať v tom tak máme všichni jasno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 moc nechápu, co tě polekalo na vosku. Ten se normálně používá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Takto se dělala F II.U FIII tomu nebude jinak:https://books.google.cz/books?id=MCg7rg4RsjwC&pg=PA41&lpg=PA41&dq=antikorozn%C3%AD+ochrana+fabia+3&source=bl&ots=qOLW1LcrwL&sig=_HoPaDvUrarSfvjmwcAeyxAIpTY&hl=cs&sa=X&ei=M4tlVdWAJIH9UozHgZgO&ved=0CF0Q6AEwCA#v=onepage&q=antikorozn%C3%AD%20ochrana%20fabia%203&f=false Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Nic nepropaguji ale u Dáčky to dělají také tak.Dám sem jeden odkázek, tady alespoň vidím jak se rodil můj stěpula.To že někdo nabídne záruku na neprorezivění delší než někdo jiný ještě neznamená lepší antikorozní ochranu.Co mně ale udivilo byl fakt a spíš mně to utvrzuje v mém názoru že se může jednat o částečný marketinkový záměr.Jak jinak si mám vysvětlit Renault 12 let.Dacia 6 let a přitom mají úplně stejný postup antikorozní ochrany.Vyznej se tedy v tom.https://www.youtube.com/watch?v=__vKJfc5jBM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Odpověď infolinky škoda na otázku antikorozní ochrany: "Informace o technologiích antikorozní úpravy karoserie vozů ŠKODA podléhají interním směrnicím a mynejsme oprávněni technická data tohoto typu sdělovat v rámci naší Info line. Doporučujeme Vám navštívit blížící se denotevřených dveří ŠKODA v Mladé Boleslavi dne 30.5.2015 od 9:00 (bližší informace na internetových stránkách ŠKODA), kde semůžete podívat přímo na postupy výroby s odborným komentářem." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 (editace) To, že Dacia se 6 lety má stejný technologický postup jako Renault se 12 roky záruky je, myslím, hloupost! Přesto díky modrezemi za odkaz na F2. Na 99% se bude jednat o stejný postup i u F3. Stejný postup (chronologicky myšleno) používá i Hyundai (taky záruka 12 let). Jen u Dacie a např. Suzuki Jimny bude něco jinak, když dávají jen poloviční záruku... Editováno: 27. Květen 2015, autor: Pepav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Samozřejmě už vzhledem k ceně Dacie se muselo někde šetřit.Ale tohle všechno se ukáže po několika letech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 (editace) Stále si neodpovedal na to, čo máš dokola s tým voskom. Bežne sa to používa. Aj u rádovo 10nasobne drahsich áut v koncerne. Čo však máš proti jeho používaniu a čo ta na tom straší, naozaj asi nikto nechápe, len ty sám. Preto to prosím vysvetli. Ak by si sa sťažoval, že vrstva vosku je malá, alebo niečo podobné, to by som chápal, ale takto.. je to ako sťažovať sa, že okrem farby je na aute aj lak. Editováno: 27. Květen 2015, autor: Armyk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Armyk: Vysvětlím. U Felicie byly zinkované jen dveře a blatníky vpředu. Proto byly již z výroby ošetřeny voskem všechny dutiny (i když jen tak lehce) a svědomitý majitel si tyto nechal pravidelně ošetřovat ve dvouročních lhůtách aby tak o něco máo prodloužil životnost auta. Byl jsem tak zvyklý, že téměr z každé Felicie tekl vosk. S příchodem Fabie 1, jejíž svařenec kastle byl komplet poctivě galvanicky pozinkován, se situace změnila: nikdy jsem si nevšiml, že by F1 někdo nechával vystříkávat v dutinách. Byla to prostě kvalita, kterou nebylo třeba sichrovat. Bohužel, s příchodem F2 začla "tsunami-vlna" šetření a ona antikorozní ochrana už nebyla na takové úrovni jako u první Fabie (teď čerpám z příručky, na kterou upozornil člen fóra MODRAZEM). Nevím teda, jak to bylo s Octavií 1 ale O2 má zcela jistě už taky onu ekonomickou úpravu proti rzi jako F2 a F3. Z doslechu vím, že O2 v dutinách pomalu rezaví (zjištěno endoskopem - nalezena koroze v 5. dveřích u více aut). Všechno to do sebe začíná zapadat. Škodovka moc dobře ví, že současná antikorozní úprava není na 100% a tak se opět již ve výrobě masivně stříkají dutiny voskem (až to teče ven). Bohužel ne všechny, jen ty hlavní dutiny... A to je TO, co mě právě znepokojilo. Je mi to moc líto, co musím napsat: několik lidí to tu již psalo ve vlákně "F3 vs. konkurence": Žádná jiná Fabia nebyla, není a už asi ani nebude tak kvalitně postavené auto jako FABIA 1. generace. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 K té felicii.Kde jsi vzal,že měla zinkované blatníky a dveře?Dobře si pamatuji,jak jsme měnili blatníky na záruku.Fabia 1 měla samozřejmě také ošetřené dutiny voskem,jen ho možná bylo méně,v autotipu při dlouhodobých testech hodnotí i množství vosku v dutinách,čím více,tím lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Každé auto se ošetřuje voskem a z Fabií 1 to taky pěkně kapalo - hlavně ze dveří, je to úplně normální. Jen nějak nechápu z čeho tady usuzujete, že někdo používá stejný technologický postup. Zinkování, fosfátování, lakování je dnes klasika. Takto to dělá prakticky každý, ale otázkou je, jak to dělá a jaké používá materiály. Mimo jiné antikorozní ochrana začíná už výběrem plechu. Kdo na autě použil polské či turecké blatníky jistě rozumí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Usuzuje jen modrazem,ostatním je to asi víceméně jasné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Už z typové řady Škody 742 vytékal vosk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 ale ty se nestříkali ve výrobě, ne? Nebo jo? Jsem myslel, že to bylo až servisní vylepšení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Pepav: my sme aj na O1 combi r.v. 2003 bojovali s koróziou 5tych dverí, takže to nebolo až šetrením u O2. F1 možno nehrdzavie, ale má kopec iných nedostatkov. Uvidíme ako na tom bude F3, ale toho vosku sa neboj, neznamená to, že by neboli diely pozinkované a auto neprebehlo "antikoróznym kúpeľom". V každom prípade by som sa viac bál iných vecí na aute, než korózie. Za mňa.. radšej budem mať auto povedzme 7 rokov, než aby vydržalo 15 a stálo dvojnásobok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Skušenost majitele s vozem který má 12letou záruku.http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/12-ti-leta-zaruka-na-karoserii-je-podvod-81478 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Modrázem... ty jsi vytrvalej... :'> to jediný se mi na tobě líbí ... hh 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Ještě jeden zajímavý.http://www.auto.cz/koroze-neni-vymycena-vime-jak-na-ni-81559 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 Je tady někdo, kdo by nám prozradil, jakým způsobem je svařená karoserie ve výrobě ošetřena proti korozi (krom lakování). Stále mi nikdo nedal přesnou odpověď. Když jsem na showroomu viděl, jak v motorovém prostoru vytéká Fábii z dutin vosk, docela mě to polekalo. Pokud někdo ví, ať prosím napíše a ať v tom tak máme všichni jasno. Karoseria zo zvarovne ide do lakovne kde sa cela namoci do pripravku na ochranu proti korozii. Treba si pozriet video karoseria je cela seda -ochrana karoserie potom ide farba+lak a nakoniec sa voskuju dutiny karoserie. LINK: :kol-47: :kol-47: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.