Publikováno Únor 20, 201510 r Ahoj, při jízdě do pravé zatáčky je slyšet takové neříjemné vrrr od levého předního kola. No a často slyším i takovou rezonanci od přední nápravy, když se auto zhoupne za jízdy. Můj známý automechanik to tipuje na vadný vnitřní kloub poloosy. Psal jsem několika prodejcům autodílů a téměř všichni mi nabízejí "originální" díly za částky přesahující 3tis. + vratnou zálohu kolem 1tis. Mají v nabídkách i levnější varianty, ale ty buď podle VIN nepasují anebo prodejce nezaručuje, že budou pasovat. Jeden prodejce mi nabízí výrazně levnější díl od firmy JP Group, který by měl na 99% pasovat (pokud ne, mohu vrátit). Prý je to slušná kvalita, já tuto značku ale vůbec neznám. Máte někdo zkušenosti s touto značkou? No a ještě na jiném fóru jsem četl, že borec "pořešil" dočasně tuto závadu natlačením značného množství maziva pod manžetu toho kloubu a vůz pak jezdil tiše několik tisíc km, že ten kloub byl prý suchý. Moc se mi nechce věřit, že by to až tolik pomohlo. Co vy na to?
Únor 20, 201510 r natlač mazivo a za tu dobu co ti to ještě třebas vydrží našetři na originální díl....jsou věci, kde opravdu origo věci vydrží a oplatí se.
Únor 20, 201510 r a kolik máš najeto km, že odešel kloub , to musí být více jak 300 tis., nebo je to nešvar Supů. JPG je zřejmě dánský výrobce, ale kvalita? kontrolní cena na Hanza autodíly: http://www.hanza-autodily.cz/superb-ii-3t/c-2284/ Co se doporučuje jsou náhrady Spidan , Metteli, GKN/Löbro. Upraveno Únor 20, 201510 r od Casy
Únor 20, 201510 r Autor Casy, jsem 2. majitel, dle tacho asi 175 tis, skutečnost nevím. Ale na tom videu je vidět, že to má najeto pouze 32 tis, takže netuším, jaká je životnost tohoto dílu u Supa2. Ale jestli to má stejnou životnost, jako slavný řetězový rozvod, tak se ani nedivím, ten už jsem taky musel nechat vyměnit...
Únor 20, 201510 r Autor natlač mazivo a za tu dobu co ti to ještě třebas vydrží našetři na originální díl....jsou věci, kde opravdu origo věci vydrží a oplatí se. Už druhý den se marně snažím najít prodejce, který by mi nabídl levnější alternativu místo originálu, ale vypadá to tak, že kromě dílů z Číny nic jiného na trhu není. Takže máš recht, pujdu do origo. dílu.
Únor 20, 201510 r A vieš číslo dielu alebo vin aspoň na ten vnútorný klb ? mám tu jeden origo škoda na 2,0TDI , 3,6 , 2,0FSi a pod ale podľa vinka by som ti to dal presne , a bol by za lacno - prekáža ...
Únor 20, 201510 r Autor suri: origo díl by byl fajn, čislo dílu je 1K0498103A, ale mám Sup2 1,8TSI, r.v. 2008, tak nevím, jestli by to pasovalo. Tady je VIN: TMBAB73T599011940
Prosinec 6, 20168 r Ozývá se mi také takové zachroupaní od levého předního kola, pouze při jízdě do pravé zatáčky a při podrazovani,ze 3 na 2 a sešlanuti plynu, u man.převodovky.Je to jen chvilinka.Na rovině nic.Měl jsem teď ko přední destičky,levá horší a kotouče mají trochu hranu,dával jsem nové destičky.Mechanik na to mrknul a říkal, že to bude tou hranou a destičkama,že si to teď sedne až trochu zabrzdim.Že to vypadá vše jak nové, auto má 110tis km.Me se nezdá že by to se to ozvalo, jen v zatáčce.
Leden 26, 20178 r PetrKV a Lukajs007: mám taký istý problém aj ja, je to teda zapríčinené tým homokynetickým kĺbom? taktiež mi ten zvuk ide od ľavého predného kolesa, mal by to byť ten vonkajší homokynetický kĺb? existuje aj vnútorný? Ďakujem za odpoveď
Leden 26, 20178 r Už jsem to nestihl zjistit,auto jsem prodal auto prohlídka proběhla ve škodovce a tam nic nenašli ani při zkušební jízdě.
Leden 28, 20196 r Superb už sice nemám,ale mám stejný problem jako PetrKV u octavie I při podřazení z 3 na 2 a následném přidání plynu se ozve křup od levého kola nebo když jedu na 3 a při nízkých otáčkách přidám plyn tak to taky chroupne..v zatáčce a v plným rejdu nic. Může to být vnitřní homokloub nebo převodovka? Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.