Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

mimoxx:

Napriek tomu, ze je to turbo, tak EA211 ma prekvapilo ako vyssie otacky tomu nerobia problem a aku chut to ma. Ked to porovnam s 1,4 16V AUA 55kW. To TSI ide rovnako dobre hore ako 16V ak nie trochu dravsie.

Tak kazde TSI je pocitovo lepsie ako atmo. 1,4 a k tomu len 55kW, iked je pravda ze nez nastupi turbo, od volnobehu po max.1500ot. je ta 1,4 lepsia, lebo ma lahsie sprevodovanie. A to EA211 je tiez 16V, tak ako to myslis?

Či bude turbo tak spoľahlive jak atmosfera uvidím...turbo kupujem prvý krát

Fero, si robis srandu, samozrejme, ze to turbo nebude uz z principu tak spolahlive, kedze je tam viac komponentov a tiez viac namahanych a takisto funguju aj Murphyho zakony..."Ak sa nieco moze pokazit, tak si pis, ze sa to aj pokazi!" :D

Upraveno od mimoxx

Zase to nedramatizujte. Určitě by se našlo mnoho extrémně nespolehlivých atmosfér, stejně tak mnoho spolehlivých turbomotorů.

Samo, ze mas pravdu, take prve HTP bola atmo. a s tiez tolko problemami ako prve TSI, ale "Nemaj velke ocakavania a nebudes sklamany!" :kol-28: Nove TSI s remenom su uz o tridu lepsie, tiez by som bral.

Moje bývalá FII 2009 má taky HTP, najeto 73 tis. km a motor je pořád v pořádku. Závady byly vlastně jenom 2 - vadná vodní pumpa a vadná vodící kladka řemenu. Problémy s rozvody, katalyzátorem, podpálenými ventily či jinými prvky motoru žádné.

Mp390: veď ti píše že PRVÉ HTP, tak prečo dávaš za príklad HTP z roku 2009?

My máme doma HTP z roku 2004 40kw, takže naozaj jedno z tých skorších a zatiaľ žiadny problém (možno malý nájazd ešte 105000km)

Pánové, nedělejte v tom tady bordel. HTP nechte být, to sem vůbec nepatří.

Pawouku, nechapu, ty mas oci vsude, ses jako profi "Inkvizitor" :kol-47:, dam jen priklad pro ilustraci a hned napomenuti, samo plati hlavne aj pro ty dva... :kol-28:

Já totiž moc dobře vím, jak to končí, respektive nekončí. A proto se musí zasáhnout hned.  :kol-22:

  • 1 rok později...

Ahojte zajtra idem pozrieť Rapid spaceback 1.2 TSI 77kw,  je vyrobená 12/2013 a kód motora CBZB a chcem sa opýtať ci aj pri tomto ročniku je stale problem s tými neštastnými rozvodami a či ma tento motor este stále reťaz alebo už ma remeň? dakujem za odpovede :)

Ale vzhľadom na rok výroby si nemal mať s motorom žiaden vážny problém. Netvrdím, že sem-tam sa nejaký problém nevyskytol aj u Rapida, lebo určite sa nejaký nájde, ale kým prišiel Rapid, a hlavne Spaceback na trh, problémy s reťazou sa už dávno vychytali. Problém s reťazou u Škodovky malo hlavne duo Fabia II/Roomster (hlavne do dátumu výroby 18.6.2011) a potom ešte z časti Yeti a Octavia II. U pomerne nového Spacebacka by som sa reťaze vôbec nebál.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.