Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 3 minutami, TOMUS napsal:

 

Neznam těchto vozidel :(

určitě jo ;)

Praga V3S                                            Škoda TAZ 1203

v3s.jpgtaz.jpg

Vloženo

Teto prvni auto to je čistý prl (komunismus) . To auto je z 50 let XX stoleti :D

Druhé chapu š 1203 ;)

Ondra , Tobie by stačil polsky Star :D . krasně bych se jel a za Tebou světa by nikdo neviděl 

 

 

:D:D

Vloženo
Tu je to kolo co jsem videl ja. [emoji4]20160604_144004.jpg




Krasne cislo ale jeste hezci by bylo kdyby u te stovky byla jeste jedna nula [emoji4]


Jen detail od Pepina, kola pro škodovku dělá Superior :)
Vloženo

tak dnes jsem se konečně dokopal k tomu, abych konečně vyměnil již na jaře zakoupený termostat ... co se ochladilo, tak mi při každém klesání na prvních 20km pořád padala ručička teploměru, což se u haťapek děje když je mínus 10 a více (než se to pořádně prohřeje delší jízdou), ale ne u teplot 5-10°C nad nulou. Také poslední záznamy v mobilu o tankování mi ukazují spotřebu kolem 7,5l/100, což též není normální a ani nájezd na nádrž u mě pouhých 580km max není normální, obzvlášť teď v chladnu, když na beneli to jede o kousek déle, než normálka. Běžně na těch 44l jezdím 640-660km. Samotná výměna trvala tak 30 min i s přípravou, nejvíce času mi zabralo v podstatě jen vytahování spadeného šroubku ze spodní strany příruby domku, je tam totiž k té díře přístup jak k penězům, čék se musí dostat rukama pod box baterky, pak tam překáží táhlo spojky. Ale už při rozdělání domku mi bylo jasné že termostat je vadný, motor byl studený a ta tyčinka byla vyjetá z tělesa termostatu skoro centimetr (tedy termostat otevřen) a když jsem vzal do ruky ten nový, co ležel v garáži už od jara (taky studený) tak ta tyčinka vyčuhovala max 2mm. Hodil jsem to dohromady a skoro ten samý čas mi zabralo, než se mi to podařilo odvzdušnit, bo skoro litr a půl určitě uteklo. Tak jsem to jel projet (kousíček), to jsem pak zahlédl, že teploměr malinko spadl a šel zase nahoru, takže konečně otevřel termostat, do té doby byl teploměr kolmo, ale všechny hadice studené včetně těch k reduktoru. Pak to i přeplo na LPG. Tož jsem se těch 400m vrátil, nádržka byla prázdná dolil třetinu 4l kanystru s namíchanou G12 s destilkou a jel to znovu projet, zda to bude při klesání z kopce padat a drželo to :palec2:. Pak jsme jeli nakupovat (Roomem), tož jsem si litr G12 pro strýčka příhodu ještě dokoupil, zítra ještě naředím a dám pro jistotu do auta, bo v úterý Andělu čeká dálková, do Práglu na Kometu se Spartou, tak pro zichr ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...