Listopad 24, 20168 r 9 godzin temu, Bullets napisał: Ondrovi by měli dát "1203 nebo V3Sku" Neznam těchto vozidel
Listopad 24, 20168 r před 3 minutami, TOMUS napsal: Neznam těchto vozidel určitě jo Praga V3S Škoda TAZ 1203
Listopad 24, 20168 r Já Vám dám 1203 nebo V3S Kurňa,ale těch 510 koní jede hodně pěkně Hlavně po prázdnu to jede jak cyp I s vlekem Patrik: stále stejně
Listopad 24, 20168 r To znáš z HTP,co? Jinak a to nám tady i tento týden přepadli místní zlatnictví http://tn.nova.cz/clanek/video-muz-v-masce-hackeru-prepadl-lekarnu-v-bohumine.html
Listopad 24, 20168 r Co by Tě nepřekvapilo? Že jsem si rypl? Jinak to přepadení nechápu...stejně nic nevzal
Listopad 24, 20168 r nene, že to znám z HTP .... to mi bylo jasné už když jsem to psal že to bude pro tebe nahrávka na smeč
Listopad 24, 20168 r Teto prvni auto to je čistý prl (komunismus) . To auto je z 50 let XX stoleti Druhé chapu š 1203 Ondra , Tobie by stačil polsky Star . krasně bych se jel a za Tebou světa by nikdo neviděl
Listopad 25, 20168 r V 23. 11. 2016 at 18:16, Ondra16V napsal: Karlos se zašívá? Dneska okolo 10:40 Karlos maká !!!!
Listopad 25, 20168 r Před hodinou, Karlos 61 napsal: Ty ten telefon asi nikdy nepouštíš z ruky,co? Jezdil jsem celý den okolo směr Těšín Tak jsem si Tě na památku vyfotil
Listopad 26, 20168 r Autor Tu je to kolo co jsem videl ja. [emoji4] Krasne cislo ale jeste hezci by bylo kdyby u te stovky byla jeste jedna nula [emoji4] Jen detail od Pepina, kola pro škodovku dělá Superior
Listopad 26, 20168 r Autor Jozzi to má alucka nebo tak pěkně poklice ? [emoji4] Puklice litačky dostala beruška
Listopad 26, 20168 r tak dnes jsem se konečně dokopal k tomu, abych konečně vyměnil již na jaře zakoupený termostat ... co se ochladilo, tak mi při každém klesání na prvních 20km pořád padala ručička teploměru, což se u haťapek děje když je mínus 10 a více (než se to pořádně prohřeje delší jízdou), ale ne u teplot 5-10°C nad nulou. Také poslední záznamy v mobilu o tankování mi ukazují spotřebu kolem 7,5l/100, což též není normální a ani nájezd na nádrž u mě pouhých 580km max není normální, obzvlášť teď v chladnu, když na beneli to jede o kousek déle, než normálka. Běžně na těch 44l jezdím 640-660km. Samotná výměna trvala tak 30 min i s přípravou, nejvíce času mi zabralo v podstatě jen vytahování spadeného šroubku ze spodní strany příruby domku, je tam totiž k té díře přístup jak k penězům, čék se musí dostat rukama pod box baterky, pak tam překáží táhlo spojky. Ale už při rozdělání domku mi bylo jasné že termostat je vadný, motor byl studený a ta tyčinka byla vyjetá z tělesa termostatu skoro centimetr (tedy termostat otevřen) a když jsem vzal do ruky ten nový, co ležel v garáži už od jara (taky studený) tak ta tyčinka vyčuhovala max 2mm. Hodil jsem to dohromady a skoro ten samý čas mi zabralo, než se mi to podařilo odvzdušnit, bo skoro litr a půl určitě uteklo. Tak jsem to jel projet (kousíček), to jsem pak zahlédl, že teploměr malinko spadl a šel zase nahoru, takže konečně otevřel termostat, do té doby byl teploměr kolmo, ale všechny hadice studené včetně těch k reduktoru. Pak to i přeplo na LPG. Tož jsem se těch 400m vrátil, nádržka byla prázdná dolil třetinu 4l kanystru s namíchanou G12 s destilkou a jel to znovu projet, zda to bude při klesání z kopce padat a drželo to . Pak jsme jeli nakupovat (Roomem), tož jsem si litr G12 pro strýčka příhodu ještě dokoupil, zítra ještě naředím a dám pro jistotu do auta, bo v úterý Andělu čeká dálková, do Práglu na Kometu se Spartou, tak pro zichr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.