Publikováno Březen 22, 201510 r Zdravím všechny.Mám na O2 na prahu odfouklý lak(takže pod ním rez) a spíše se přikláním rovnou k výměně v autorizovaném servisu. Mám docela obavu, když se šáhne do karoserie, aby to následné svařování a lakování vydrželo. Nerad bych to za pár let dělal znova. Máte s tím někdo zkušenost?
Březen 22, 201510 r klasická koroze pod lakem, záleží jak moc je to do hloubky, pak jedině vyměnit. Ale to je už zase řezání a vaření, tak ti nevím.
Březen 22, 201510 r urcite ho nemen je to nesmysl,ja si myslim ze tam pod tim ani koroze nebude a jestli jo tak uz je to opravovany
Březen 22, 201510 r Je to divné. Ten origo vrapatý nástřik prahů bývá hrubší. Tady mi to připadá, že už si si tím někdo hrál.
Březen 23, 201510 r Všechno co jednou uřežeš a začneš vařit je v podstatě jen oddálení problému. Při vaření porušíš pozink vrstvu, pokud tam ještě nějaká je! Co s tím autem bylo v minulosti? Máme docela chabé informace od tebe abychom radili. Bylo to bourané, totálka nebo ťukanec, fotka by se šikla...proč to někdo stříkal? Buď se s tím naučíš žít anebo to prodej a kup něco v lepším stavu. Upraveno Březen 23, 201510 r od agent007
Březen 23, 201510 r Autor Fotka je v první příspěvku.Bylo to jen ťuknuté jen na práh prý paleťákem, ale asi tomu při opravě moc nedali.
Březen 23, 201510 r Ťuknuté paleťákem je široký pojem. Hranice mezi ťuknutím a velkou deformaci prahu je u každého jiná. Já bych po nich žádal fotky. V Tvém případě je asi pouze jedna možnost investovat a dát to "zkušenému" karosářovi a pak lakošovi. Pokud není v jednom. Ale dělat to někde v garáži je o ničem. To musí být někdo kdo tomu rozumí a má praxi. Pak Ti může ušetřit peníze, práci a starosti do budoucna. Nechat to udělat třeba dráž, ale pořádně, aby si to nemusel co rok nebo dva řešit. Pokud do toho budeš valit každoročně peníze, tak proděláš. Nebál bych se ani dobrého autorizáku s dobrou pověstí. Těžko říct co pod tím je. Může být koroze, špatně chytnutý lak vlivem neodborně provedeného základu... Upraveno Březen 23, 201510 r od agent007
Březen 23, 201510 r Autor Bohužel, nejsem schopen zjistit, jak moc velkou ránu to dostalo.Takhle mi to bylo řečeno. Přes autorizák to budu chtít řešit určitě.K autu se dostanu o víkendu, tak do toho zkusím dloubnout. Má někdo zkušenost s výměnou prahu(nebo čehokoliv jiného, co se musí svařovat) v autorizovaném servisu?
Březen 23, 201510 r já bych to nechal být, dokud ten puchýř nepraskne, protože: 1) Buď je to nějaká chyba při lakování, tedy koroze je pouze zvrchu pod lakem - z vrchu dovnitř to hned tak neprorezne. Takhle to může vypadat i za 10 let. 2) Nebo to bylo rovnané navařenou elektrodou, nikdo ten práh zevnitř neošetřil a je to už prorezlé skrz - v tom případě už tomu stejně nepomůžeš. Na výměnu prahu je vždy času dost.
Březen 31, 201510 r Sice je to konkrétně u tohoto kusu opravované, ale nedivte se, koroze není u takového "nedodělku" jakým je OCT II nic vyjímečného. Stačí vědět kam se podívat, projít 2-3 parkoviště a určitě si všimnete, že každá třetí je na některém místě karoserie načatá. Několik drobných konstrukčních vad udělá za ta léta svoje a majitelé pak musí rešit korozi jako u staré felicie. A aby mě nějaký rýpal neosočoval že auto muselo být po poškození opravované, upozorňuji že znám také auta, o které se jejich první majitelé náležitě starají a ty auta co? No reznou... Zlaté OCT1.
Duben 2, 201510 r predni kapota zespodu jak je zlabek u okna,pate dvere ve spoji,prahy vevnitr od gum,pod hagusama,atd
Duben 13, 201510 r Tohle mi nepřipadá na výměnu. nechal bych to vybrousit a stříknout. Oprava za max. 3000 a vydrží to na léta.
Duben 14, 201510 r Autor Přesně, jak píše Weigll.Na výměnu to nebylo.Oprava v aut. servise Škoda za 2 935,- Kč. Na ty léta jsem zvědavý
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.