Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Na kolik hustíte pneu na léto a jaký rozměr.

přesně, ale víc, než udává výrobce, nebo než je prostě napsáno na štítku nalepeným na víčku nádrže... s tím co udávaji se jezdit nedá...

stejný jako na zimu :-)

Chyba, na zimu by se měly hustit o 20 kPa víc než na léto.

  • Autor

....díky za ty hodnoty, 225/45/17 Dunlop tlak 2,4

205/55/16 Dunlop foukám na 2,3 bar. Na víčku je 2,2. Zimní o stejném rozměru foukám na 2,4 bar.

by se měly nebo se mají?

 

udávají to někde výrobci auta nebo pneumatik?

V prvním manuálu pro OIII je tento údaj uveden. Citace: "Hodnoty tlaku pro letní pneumatiky jsou uvedené na vnitřní straně krytu hrdla palivové nádrže » obr. 155 - . Hodnoty tlaku pro zimní pneumatiky jsou o 20 kPa vyšší než pro letní." V dalších již toto (na rozdíl třeba od OII) není.

Přesně tak. Copak je k tomu vedlo, když roky něco tvrdí a najednou to vypustí?

  • Autor

Zajímavé informace. Má způsob nahuštění pneumatik ( menší či větší ) vliv na rychlost sjíždění? Mám pocit, že Dunlopky se mi nějak rychle ojely. Mám najeto cca 9000 km na letních a na přední nápravě mám cca polovinu. Zadek je lepší. Nejezdím brzda plyn, spíše na spotřebu.

podhuštěné pneu = sjíždějí se kraje, přehuštěná pneumatika = nadměrně se sjíždí střed. Platí ovšem pro extrémní hodnoty

Letní / Zimní 225/40/18 nechávam foukat dusíkem na 2,5

a tak to je jasný, že dusík zlepší jízdní vlastnosti běžného vozu obdobně jako přívěšek "Škoda" na klíčích. Ale ten pocit, že tam mám něco jinýho, extra, co soused nemá.... :D

Já foukám vzduchem, v něm je 79 % dusíku.

Upraveno od McMatej

Takové zbytečné téma se to zdálo a v jakou plodnou diskuzi se to vyvinulo a některé i přimělo sedět u Googlu a hledat :-D

To jako není možný, když mám plněno dusíkem tak při defektu zůstávají kola plně v 100% stavu a můžu jezdit dál !!!! :kol-46: :kol-46:  (myšleno ironicky jelikož by to zde někdo nemusel pochopit) kol1

no to právě nemůžeš, jelikož ti začne unikat dusík z prostředí s vyšší koncentrací (kolo) do prostředí s nižší koncentací (vzduch). Kdyby jsi tam měl vzduch, tak se nic takového nestane a můžeš pokračovat v jízdě. Fajnšmakři hustí kola stlačeným vakuem, takže při defektu dojde k samovolnému dofouknutí pneu. Teď jen doufám, že do tohoto vlákna nezabloudí Pawouk :D

  • 2 roky později...

Po výměně na zimní se rozsvítila kontrolka tlaku pneu.Letní mají senzory a zimní ne.Nemohu kontrolku ale vypnout.V nastavení jsem to vypnul a vymazal závady a svítí stále.

  • 1 měsíc později...

Zaznělo tady na kolik foukáte (doporučené tlaky jsou na víčku nádrže), ale spíše by si měl člověk položit otázku, čím ten tlak v pneumatice měří?!

Hodně manometrů na pneu je těžce mimo realitu a cejchovaný mít každý doma nebude :)

Tímto sorry za OT

Staci, ked pojdes do normalneho penuservisu a tam tie meradla musia tusim kazde dva roky kalibrovat.

bych tipoval, že žádná taková povinnost neexistuje.

Já ze srandy svoje doma porovnal při návštěvě plynaře co má cejchovaný...

Kovo Brno rozdíl 0,1baru a takový manometr na pistoli z Lidlu kecal o 0,6baru! 

A sluzby pneuservisu nepredstavuju obchodny styk? Asi teda chodim do dobreho servisu, ked to tam kalibruju kazde dva roky :)

 

To je otázka. Také ten servis může být úplně blbý, když ti tvrdí takovéto věci :D

Holt slušný servis, prodávají i vzduch...

Ales, ked mas chut prudit, nech sa paci...Predpokladam, ze velka vacsina ludi sa spolieha prave na pneuservis, ze tam im to odmeraju dobre. To si mozem potom hustit pneu tak ako kedysi na bicykli, ze skusim podla tvrdosti, ked by mi to bolo jedno. V jednom mas pravdu. Pneuservisu sa viac oplati kupit novy meraci pristroj ako davat stary kalibrovat. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.