Přejít na obsah

podlozky pod kola ..


bajdik1...

Doporučené příspěvky

Pratele,

mam dotaz ohledne podlozek pod kola .. Chystam se je dat na svou fabku .. Mam ted original RS kolecka a ty jsou docela zalezle v podbehu .. :( Mam moznost mit za libovou cenu podlozky na predek 1.5 cm a na zadek 2 cm ..

Ale mam par otazek .. Co to udela napriklad s geometrii .. ?? Preci jen bude naprava o 4 cm rozsirena .. Nebudou se sjizdet gumy .. ??

Kdo ma zkusenosti s poslozkama at prosim poradi .. Budu moc vdecny za kazdy poznatek ..

Dekuji moooc ... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jezdil s podložkama jednu sezonu pod sedumnáctkama(1,5vpředu a 2,0 vzadu) a pak sem je ještě měl i pod zimníma patnáctkama

nic nikde neodešlo gumy se nesjížděly = no problém

pokud neplánujete nějaký extrémy a koupíte nějaký kvalitní+ dobrý šrouby, ničeho bych se nebál!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsme to párkrát řešili v práci, přijel chlápek s ors, že se mu sjely gumy a hučí mu ložiska v kolech a chtěl to na záruku. Auto měl asi půl roku, takže nebyl problém, dokud jsme si nevšimli, že má podložky. Pak samozřejmě žádná záruka, byl to hňup, měl je aspoň sundat, než k nám jel.. B) A policajtům se taky moc líbí podložky pod kolama... :smich: Jinak pokud si podložky fakt někdo chce dát, chce to opravdu kvalitní šrouby a nejlépe udělat novou geometrii po nandání podložek, širší rozchod navíc potrápí posilovač řízení, čepy a je to bonusová neodpružená hmota... :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky uvažuji o podložkách... ale mám předek sníženej o 4,5cm byl by to asi problém a myslim že by uložení nápravy a všechno todle mělo asi velkej problém... no a největší strach mám samozřejmě z nějaký nabroušený hlídky na silnici... ted mě krom xenonů... (málo kdo o tom bude vědět...) mě nemůžou za nic buzerovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky uvažuji o podložkách... ale mám předek sníženej o 4,5cm byl by to asi problém a myslim že by uložení nápravy a všechno todle mělo asi velkej problém... no a největší strach mám samozřejmě z nějaký nabroušený hlídky na silnici... ted mě krom xenonů... (málo kdo o tom bude vědět...) mě nemůžou za nic buzerovat...

Xenony mám taky ilegál, ale spolehám na neznalost průměrného příslušníka SNB :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podložky povolený určo nejsou!!, ale je fakt že když mě předtim stavěli tak ani jednou necekli že je tam mám a ani na to že sem tam měl sedumnáctky ;)-_- , jenže teďka sou páni příslušníci víc důležitý.., ale i tak bych je tam narval zase, kdyby bylo potřeba :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak podložky jsou jedna z mála věcí, které bych si na auto nedal. Radši bych si pořádně vybral kola s požadovaným ET, aby to sedlo podložek. Pěkně maso na maso bez žádného mezikusu.

No tak me se stalo to ze v dobe, kdy jsem s autem zacinal a nevedel sem poradne co kde v aute vubec je , a chtel si koupit nove kolecka na octavii.Tak rekl jsem si ze v pneuservisu hosi budou jiste vedet a budou nejpovolanejsi.Jak jsem se rozhodl tak jsem udelal, nekupoval jsem nic extra klasicke patnactky hliniky, a zprva vse vypadalo fajn, ale po vymene prednich desticek v servisu zjistili ze loukote drou o tremy....hold pan kolega z pneuservisu vyuzil moji neznalost, v te dobe jsem nemel tucha co je ET atd, a prodal a mi kola s blbym ET.

Jedina moznost jak todle vyresit byla 15mm podlozky.Jezdil jsem tak nejakou dobu, i kdyz sem pocital ze naprave to asi nebude moc po vuli ale co se dalo delat, bylo jednodusi vytahnout z kapsy 2 tis za srouby a podlozky nez 10 litru za nove disky.......

Jedina rada zni poradne si vse nastudovat a nikomu neverit -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bylo jednodusi vytahnout z kapsy 2 tis za srouby a podlozky nez 10 litru za nove disky.......

A jak to nakonec dopadlo? Jak dlouho jsi na tom jezdil a podepsalo se to na te naprave ci treba posilovaci?

jezdil sem na nich jednu sezonu, asi 30 tis km a vubec se nic nestalo s nicim, a aspon seriove pneusky na octe vypadaly trochu lip nebo nebyly utopene v podbehu.dobrovolne bych si je tam asi nenacpal ale bylo to jedine reseni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na felde mam vzadu na kazde strane 1.5cm. docela poznas rozdil ve stabilite do zatacek. ale musis pocitat s vetsi zatezi na ramena. povidacky o tom, ze ten centimetr nic neudela jsou liche. ten centimetr je skutecne znat na momentu, ktery pusobi. nicmene by to mely napravy zvladnout. jak Te znam, tak nebudes jezdit na hrane, takze se obavat nemusis.

v pripade zadnich bych volil upevneni pod brzdovy buben, protoze pak jsou fakt nenapadne. v opacnem pripade nezapomen na nutnost delsich sroubu, tam je pak problem s tim, ze bezpecnostni srouby jsou kratke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl podložky na autě jednu sezonu a bez sebemenších problémů. Obecně mi bylo řečeno to, že pokud je tloušťka podložek do 20mm, tak je to v poho. Je to sice zátěž, ale je to ještě v normě, tak jako když dáte na sériové tlumiče sportovní pružiny. Taky vám řeknou, max. 30mm. Více nedoporučují, to samé je to i s podložkama.

Jinak jsem líný a nechce se mi dávat inzerát do bazaru, tak tady nabídnu sadu podložek o tloušce 20mm i s 21 dlouhýma šroubama.

Snad to projde :)

A dííííky adminům, že mi to tu nechají

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja spis dodam ze nez zacnu kupovat kola a podlozky tak radsi zvolit takovou sirku rafku aby ta podlozka mohla byt nejtenci nebo nejhlepe zadna

tim se ubranite drivejsimu opotrebovani lozisek a i napravy budou mene namahane

proste mi pripadne trosku absourdni mit kola 6,5´´ siroky a pak ser to snazit dorovnat podlozkama (ale samo chapu kdyz se ten ci onen design libi nebo byly za dobrou cenu tak je to pak treba)

ja osobne mam podlozky jenom na zadku 15mm a mam je tam uz nejakejch 80 000 km (maji i TUV certifikat - coz u nas nic neznamena nicmene je to dukazem toho ze se nejedna o zadnou nebezpecnou vec)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak samo že ta náprava je otrochu víc namáhaná než bez nich

Ale asi stejne, jako kdyz mas nizsi ET, ne? Logicky by to tak melo byt, za predpokladu, ze jsou kvalitni podlozky...

jasne je jedno jestli podlozky nebo mensi ET, oboji znamena vetsi paku na napravy

akroat v pripade podlozky je dvoustrizne namahanej sroub

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak samo že ta náprava je otrochu víc namáhaná než bez nich

Ale asi stejne, jako kdyz mas nizsi ET, ne? Logicky by to tak melo byt, za predpokladu, ze jsou kvalitni podlozky...

jasne je jedno jestli podlozky nebo mensi ET, oboji znamena vetsi paku na napravy

akroat v pripade podlozky je dvoustrizne namahanej sroub

Kucíí, co to tady řešíte za dvojstřihy a tak? Mám strojárnu, vejšku, ale buď jsem zrovna chyběl nebo jsme se dvojstřih neučili :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...