JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Mno,zvýšení sice bude ale nepatrný,nejlépe by bylo vyměnit za laděný svody a výfukový system,pak se dá očekávát poznatelný nárust výkonu Ja myslim, ze katr dela velky spunt a ladene svody, jsou uz jen tresnicka na dortu... to tam hodi jen min, nez oddelani katru ... podle me tedy katalyzator nemuzes dat pryc, pak neprojdes na emisich! A zadne podsviceni podvozku na technicke te nepusti, ale me se to jako libi, taky bych to chtel, ale nemuze to byt, kamos policajt mi rikal, ze videt me dopravka=pokuta. Tak jak jsem v uvodu psal, tak to chci udelat tak, abych mohl to mohl menit, takze na emise a na STK to tam dam zpet. Jinak neony na aute byli i kdyz jsem byl na STK tak to jsi musel mit nejakou protekci Zadna protekce, normalne vlezl pod auto, prosel je s lampu a nic nerekl... byl jsem tam poprve. Jediny, co me po stk rekl, ze je to nejaky slaby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 beztak kdyz odstranis katalyzator tak ti bude svitit lambda sonda a bude to delat neplechu, no jak myslis Ale lambda sonda tam zustane... stejne neni primo vyvedena do katru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Ahoj kluci, rozhodnul jsem se, ze s tim vykonem neco udelam, a zadny soft uz na to nedam. Takze borec me u toho mereni vykonu rikal, ze katr a stredni dil vyfuku pryc, at je to pruchozi. Takze mam vymysleno, ze to hned za svodama riznu a dam do zadu az vyfukum jen trubku, chci to udelat, aby byla mozna vymena na STK atd. Takze delal to nekdo z vas? zvyseni vykonu neni jiste, ale je to za malo penez a hned po montazi jedu na valce to zmerit... toto naozaj nechapem mas 1,4 16V 55kW (povodne) chipujes to, teraz ides rezat vyfuk len pre par kW a nakoniec zistis ze to ma prd. inak s vyroby to uz ma samo o sebe 60kW. a ty tu ides vyhadzovat katalyzator, ved co po emisiach ze. aj tak to nie je ziadny drak motor a ani toto ti nepomoze lebo ked to nalozis tak to pojde zase tak ako predtym. alebo si myslis ze v praxi ta tych 5kW a 3Nm spasia. ked uz tak si kup 1,4 16V 74kW a ten pojde lepsie ako to tvoje po upravach. alebo rovno 1,9TDi alebo 2,0MPI ked chces aby to slusne jazdilo. Ja myslim, ze pro nejakych 5 kW by tu nekteri delali kdo vi co, aby jim to tam pridalo.. A jak to mam jako udelat s jinym motorem, nevis? Do tohoto auta jiny motor nez 55 nedam, kvuli technicke a to je mnohem vetsi probrel nez nejake emise, nemyslis? A ze bych zrovna tedka byl ve fazi koupi noveho auta, tak to ani nahodou.... pises tam, at si tam hodim V-power racing. Uz jsi ho nekdy tankoval? Ja jsem ho tam parkrat mel, treba na ikruh nebo tak na projeti a rekl bych NICCCCC No a jinak, kde je ve Vas panove trosku toho tuneni, vy by jste vsechno resili originalnim prislusentvim SKODA a zvysovani vykonu pomoci vymeny auta....Chtelo by to jiny pristup na vec, nemyslite? Grygy, FUGAS: diky za plodne prispevky... zkusim nad tim zapremyslet a vymyslet to nejak mne skor pride ze vsetci su za to aby stare sunky zmysli s ciest a neznecistovali ekologiu. a teraz vsetci urobme na novych autach za ucelom zvysenia vykonu vyhodit katalyzator to bude bomba. p.s.: tym ze na STK tam ten kat. das nic neriesis v prvom rade skodis sam sebe a hlavne dobuducna svojim detom. Myslis, ze ja sam jen se svym autem znicim ekologii na celym svete , to snad ani nemuzes myslet vazen... co takovy simsoni, fichtli, zavodni auta a ted se podrz, ropne rafinerie, spalovny atd. Myslis, ze maji normu EURO 4 Ale no taaaaakkkk to je pravda ti na to se..., ale delej si co chces, beztak ti to auto bude delat bordel, fabie jsou pojizde pocitace, co si budeme rikat, sama elektrika draty..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Ahoj kluci, rozhodnul jsem se, ze s tim vykonem neco udelam, a zadny soft uz na to nedam. Takze borec me u toho mereni vykonu rikal, ze katr a stredni dil vyfuku pryc, at je to pruchozi. Takze mam vymysleno, ze to hned za svodama riznu a dam do zadu az vyfukum jen trubku, chci to udelat, aby byla mozna vymena na STK atd. Takze delal to nekdo z vas? zvyseni vykonu neni jiste, ale je to za malo penez a hned po montazi jedu na valce to zmerit... toto naozaj nechapem mas 1,4 16V 55kW (povodne) chipujes to, teraz ides rezat vyfuk len pre par kW a nakoniec zistis ze to ma prd. inak s vyroby to uz ma samo o sebe 60kW. a ty tu ides vyhadzovat katalyzator, ved co po emisiach ze. aj tak to nie je ziadny drak motor a ani toto ti nepomoze lebo ked to nalozis tak to pojde zase tak ako predtym. alebo si myslis ze v praxi ta tych 5kW a 3Nm spasia. ked uz tak si kup 1,4 16V 74kW a ten pojde lepsie ako to tvoje po upravach. alebo rovno 1,9TDi alebo 2,0MPI ked chces aby to slusne jazdilo. Ja myslim, ze pro nejakych 5 kW by tu nekteri delali kdo vi co, aby jim to tam pridalo.. A jak to mam jako udelat s jinym motorem, nevis? Do tohoto auta jiny motor nez 55 nedam, kvuli technicke a to je mnohem vetsi probrel nez nejake emise, nemyslis? A ze bych zrovna tedka byl ve fazi koupi noveho auta, tak to ani nahodou.... pises tam, at si tam hodim V-power racing. Uz jsi ho nekdy tankoval? Ja jsem ho tam parkrat mel, treba na ikruh nebo tak na projeti a rekl bych NICCCCC No a jinak, kde je ve Vas panove trosku toho tuneni, vy by jste vsechno resili originalnim prislusentvim SKODA a zvysovani vykonu pomoci vymeny auta....Chtelo by to jiny pristup na vec, nemyslite? Grygy, FUGAS: diky za plodne prispevky... zkusim nad tim zapremyslet a vymyslet to nejak mne skor pride ze vsetci su za to aby stare sunky zmysli s ciest a neznecistovali ekologiu. a teraz vsetci urobme na novych autach za ucelom zvysenia vykonu vyhodit katalyzator to bude bomba. p.s.: tym ze na STK tam ten kat. das nic neriesis v prvom rade skodis sam sebe a hlavne dobuducna svojim detom. Myslis, ze ja sam jen se svym autem znicim ekologii na celym svete , to snad ani nemuzes myslet vazen... co takovy simsoni, fichtli, zavodni auta a ted se podrz, ropne rafinerie, spalovny atd. Myslis, ze maji normu EURO 4 Ale no taaaaakkkk to je pravda ti na to se..., ale delej si co chces, beztak ti to auto bude delat bordel, fabie jsou pojizde pocitace, co si budeme rikat, sama elektrika draty..... Jj, tak to s tebou musim souhlasit..... nedavno me taky spadli v aute "windowsi" takze ted uz notas a VAG s sebou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Dal bych jen ty svody, ostatní je moc práce a mizivý výsledek... Lambda za katem bude bez katu podle mě dělat neplechu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Dal bych jen ty svody, ostatní je moc práce a mizivý výsledek... Lambda za katem bude bez katu podle mě dělat neplechu... prave svody je dost nakladna vec a stejne ti kazdy rekne, ze kdyz svody,tak katr pryc, protoze to vsechno brzdi...takze by to ani nemelo ten efekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 jinak nejsem si jisty, ale myslim, ze jsou tam dva katry....jeden hned nekde u svodu a druhy dal..... ale nevim to jiste, jen me to rikal borec co dela ladene svody... ja se jeste nekoukal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Dal bych jen ty svody, ostatní je moc práce a mizivý výsledek... Lambda za katem bude bez katu podle mě dělat neplechu... prave svody je dost nakladna vec a stejne ti kazdy rekne, ze kdyz svody,tak katr pryc, protoze to vsechno brzdi...takze by to ani nemelo ten efekt Nákladná věc jo, to ostatní jsou kecy... Ověřeno v praxi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Dal bych jen ty svody, ostatní je moc práce a mizivý výsledek... Lambda za katem bude bez katu podle mě dělat neplechu... prave svody je dost nakladna vec a stejne ti kazdy rekne, ze kdyz svody,tak katr pryc, protoze to vsechno brzdi...takze by to ani nemelo ten efekt Nákladná věc jo, to ostatní jsou kecy... Ověřeno v praxi No tak asi takovy kecy to zase nebudou.. No a co me to tady ukazujes? Jsou nejake svody kdo vi z ceho, a jsou omotane nejakou termo pasku...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Když myslíš Motor je 1.6 z Xsary VTS s hlavou z AX Sport (pokud ti to něco řiká) osazenej přímým sáním s 2xdvojitej Weberem atd. v Citr. AX se kterým jsme jezdili MČR Rallycross v.r. 2002 a bylo 3. ve skupině... Ty pásky mají taky funkci, ale koukám, že ty seš přímo nabitej znalostma, tak tě tím nebudu zatěžovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 ještě abys věděl jak citr ax vypadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Ja se necham rad poucit, o tech paskach jsem si neco malo cetl, ze zvysuji teplotu ve svodech a tim i rychlejsi vyplachovani motoru... A mimochodem, ty me chces rict, ze to auto ma normalni katr? Nebo myslis plnopruchozi? To je potom rozdil. A ja se bavil o tom, ze udelat svody je pracnejsi, nez to za svodama riznout a jen naohybat trubku, ale jestli jsi machr v delani svodu a je to pro tebe lechci a min nakladny, tak me klidne jedny udelej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Ja se necham rad poucit, o tech paskach jsem si neco malo cetl, ze zvysuji teplotu ve svodech a tim i rychlejsi vyplachovani motoru...A mimochodem, ty me chces rict, ze to auto ma normalni katr? Nebo myslis plnopruchozi? To je potom rozdil. A ja se bavil o tom, ze udelat svody je pracnejsi, nez to za svodama riznout a jen naohybat trubku, ale jestli jsi machr v delani svodu a je to pro tebe lechci a min nakladny, tak me klidne jedny udelej.... Momochodem nemimochodem, psal jsem ti to proto, že vím, že svody dají víc než vykuchání katu apod. i když je to větší práce. Zase na druhou stranu nemají vliv na složení emisí a nebudeš mít trable s EZ a STK. Ta páska má tu funkci co jsi popsal + u Fabule by mohla fungovat i jako odstínění tepla ze svodů vůči sání... Svody jsme dělali z nerezu (mimo přírub) podle origo předlohy půjčený od člověka z Německa u nás ve fabrice, ale těžko by se s tím někdo dělal znova...sežeň si předlohu a nech si to naohýbat někde kde se tím zabývají - ohýbaním trubek apod. PS: Kat tam nebyl už předtím než se dávaly svody a zůstal tam tlumič co jsme kupovali v UK u Demon Tweeks a i tak to byl sakra rozdíl... brzda po úpravě nebyla, ale srovnávali jsme to s druhým naším autem ve stejný specifikaci, váze atd. ale bez svodů a rozdíl na 300m byl dost markantní. Z tý 1.6 bylo na brzdě 167 koní před tím než šly na auto svody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 chvalihodne data... jen co je pravda... S tou paskou u fabule si nejsem jisty, protoze kdyz je motor studeny, tak to bere luft od svodu, ale pak se to pomoci toho "ventilu" (nemuzu si vzpomenout na nazev) prepne na bocni dirku u krytu a tam uz nejake odstineni nepomuze... protoze je tam napor primo od masky... Jinak jak jsi sam psal,tak Katr tam uz nebyl kdyz jste to auto dobezli, takze asi nejakou funkci to mit bude, nemyslis? To ze jste pak udelali svody, tak to je super,ale ja jsem se ptal a firma me je udela za 10 000,- takze to je trosku tedka mimo misu... Takze ja budu postupovat jak na to Vasem aute, nejdriv katr pryc a pak kdo vi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kokeš Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Jednoduše řečeno,bez svodu to nikdy nebude ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Nebude, ale aspon nejake zmeny..... To je jak kdyz si snizujete podvozek, to si jen malo lidi koupi komplet stelovaci podvozek rovnou.Vsichni to resi postupne, nejdriv pruziny.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 popořadě: páska - Nepochopil jsi mě. Ty snad chceš max výkon po studeným motoru kdy saje ten přihřívanej vzduch???? Odstínění pomůže, až když jde vzduch normální cestou přes masku dál, protože svody jsou těsně pod sáním co jde do hlavy - od nich to žne nejvíc a tam to odstínění vůči sacímu potrubí vedoucímu do hlavy motoru pomůže. Kat tam v tom AX nebyl ani z fabriky, čímž jsem ti chtěl naznačit, že když bylo znát osazení svodama bez souběžného provedení jiných úprav na autě bez katu, tak bude znát i na autě s katem... Cena svodů - zkus jinou firmu, nebude určitě jen jedna. Chceš aby ti to líp jelo, ale jdeš cestou co nejnižší ceny s nejistým výsledkem a navíc s komplikacema viz STK apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Takze budu se opakovat, ale jinak to uz asi nepujde: takze odstavec 1: Ja NECHCI max vykon po studenym motoru, to by chtel blbec! Takze mame motor zahraty motor. Svody jsou odstineny nejakym plechem. Coz je o nicem, ale dobre. Ted se rozjedes dejme tomu na 100 km/h a myslis, ze teplo od svodu bude stoupat vzuru k sani vzduchu? Muzeme to vyzkouset, ja si te pridelam na motor a uvidime jestli budes citit studeny vzduch ktery budes prorazet, nebo nejaky salavy teplo ze spodu... Takze spis se vratime k puvodni myslence, k cemu je ta paska urcena, co ty na to? Odstavec 2: To je ta vec, co ja nevim a co chci zjistit. Odstavec 3: Jinou firmu mozna, ale nejsem si jisty. A s tim STK- tak to uz fakt nemam silu na to odpovidat, ale ze jsi to ty, tak to napisu jeste jednou, tak pozor. JA CHCI MIT TEN DIL ZA SVODAMA PREHAZOVATELNY S TIM PUVODNIM CO MA KATR, ABYCH NEMEL PROBLEMY NA STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 ne a ne a ne re odst.1: tak proč o dva příspěvky výše píšeš o tom přisávání teplýho vzduhu od svodů do sání při studeným motoru???? re odst.2: není co zjišťovat, svody prostě fungujou re odst.3: prohazování toho dílu + další místo kde se může cokoliv posrat atd. není komplikace???? konec zvonec, nechme toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kokeš Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 ježiš to je zašmodrchaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 NE a NE a co myslis, ze prijde NEEE reakce na rekaci 1: psal jsem tam, ze jedina chvile kdy bere sani vzduchu teply vzduch od svodu je, kdyz je studeny motor: Pak jak se to tam ohreje, tak je tam takova klapka s ventilem a to to prehodi na bocni dirku, ktera.... bla bla bla, Muzu ti to nafotit, aby jsi vedel o cem je rec... a nemyslim ti, ze chci turovat motor, kdyz je studeny. reakce na rekaci 2: Zjisitime rozdil s bez katu a casem mozna i bez svodu... a budu to mit cerne na bilem... reakce na rekaci 3: Pulka veci na aute je udelana na ruzne nakalapovani a kdyz se to udela poradne, tak se to jen tak neposere.... to uz by muselo byt kdo vii co. Jinak vyfuk drzi na stejnem principu, tak jakypak copak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 ježiš to je zašmodrchaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 NE a NE a co myslis, ze prijde NEEE reakce na rekaci 1: psal jsem tam, ze jedina chvile kdy bere sani vzduchu teply vzduch od svodu je, kdyz je studeny motor: Pak jak se to tam ohreje, tak je tam takova klapka s ventilem a to to prehodi na bocni dirku, ktera.... bla bla bla, Muzu ti to nafotit, aby jsi vedel o cem je rec... a nemyslim ti, ze chci turovat motor, kdyz je studeny. reakce na rekaci 2: Zjisitime rozdil s bez katu a casem mozna i bez svodu... a budu to mit cerne na bilem... reakce na rekaci 3: Pulka veci na aute je udelana na ruzne nakalapovani a kdyz se to udela poradne, tak se to jen tak neposere.... to uz by muselo byt kdo vii co. Jinak vyfuk drzi na stejnem principu, tak jakypak copak re na re na re1: : nechme tohle být re na re na re2: ok re na re na re3: proč jednoduše když to jde složitě, tak to pak jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Ahoj kluci, rozhodnul jsem se, ze s tim vykonem neco udelam, a zadny soft uz na to nedam. Takze borec me u toho mereni vykonu rikal, ze katr a stredni dil vyfuku pryc, at je to pruchozi. Takze mam vymysleno, ze to hned za svodama riznu a dam do zadu az vyfukum jen trubku, chci to udelat, aby byla mozna vymena na STK atd. Takze delal to nekdo z vas? zvyseni vykonu neni jiste, ale je to za malo penez a hned po montazi jedu na valce to zmerit... toto naozaj nechapem mas 1,4 16V 55kW (povodne) chipujes to, teraz ides rezat vyfuk len pre par kW a nakoniec zistis ze to ma prd. inak s vyroby to uz ma samo o sebe 60kW. a ty tu ides vyhadzovat katalyzator, ved co po emisiach ze. aj tak to nie je ziadny drak motor a ani toto ti nepomoze lebo ked to nalozis tak to pojde zase tak ako predtym. alebo si myslis ze v praxi ta tych 5kW a 3Nm spasia. ked uz tak si kup 1,4 16V 74kW a ten pojde lepsie ako to tvoje po upravach. alebo rovno 1,9TDi alebo 2,0MPI ked chces aby to slusne jazdilo. Ja myslim, ze pro nejakych 5 kW by tu nekteri delali kdo vi co, aby jim to tam pridalo.. A jak to mam jako udelat s jinym motorem, nevis? Do tohoto auta jiny motor nez 55 nedam, kvuli technicke a to je mnohem vetsi probrel nez nejake emise, nemyslis? A ze bych zrovna tedka byl ve fazi koupi noveho auta, tak to ani nahodou.... pises tam, at si tam hodim V-power racing. Uz jsi ho nekdy tankoval? Ja jsem ho tam parkrat mel, treba na ikruh nebo tak na projeti a rekl bych NICCCCC No a jinak, kde je ve Vas panove trosku toho tuneni, vy by jste vsechno resili originalnim prislusentvim SKODA a zvysovani vykonu pomoci vymeny auta....Chtelo by to jiny pristup na vec, nemyslite? Grygy, FUGAS: diky za plodne prispevky... zkusim nad tim zapremyslet a vymyslet to nejak mne skor pride ze vsetci su za to aby stare sunky zmysli s ciest a neznecistovali ekologiu. a teraz vsetci urobme na novych autach za ucelom zvysenia vykonu vyhodit katalyzator to bude bomba. p.s.: tym ze na STK tam ten kat. das nic neriesis v prvom rade skodis sam sebe a hlavne dobuducna svojim detom. Myslis, ze ja sam jen se svym autem znicim ekologii na celym svete , to snad ani nemuzes myslet vazen... co takovy simsoni, fichtli, zavodni auta a ted se podrz, ropne rafinerie, spalovny atd. Myslis, ze maji normu EURO 4 Ale no taaaaakkkk ale iste ze nie si sam. len si to povedzme vsetci a budme ako americani. skus pouvazovat preco je pred a za katalyzatorom lambda sonda. alebo si myslis ze ked vyhodis katalyzator a nechal sondy tak bude vsetko ok. ak si to myslis tak mas zvlastnu predstavu to ako hurvinek o vojne. bez urazky ale to nemoze fungovat oriadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kokeš Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 Souhlasím s kolegou Houmrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.