Jakub Šik Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 Ahoj všem , Mužete mi poradit jak opravit svými silami zadní nabourane čelo patých dveří? Googloval jsem jak mě napadali (pojmenovani zadního nabouraného čela ) slova ale nic jsem nenašel . Jasně že bych to mohl dát do servisu ale myslím si že jsem zručný a nějak bych to možná mohl sám zvladnout , ale jestli někdo nahodou neznáte nějaký ověřený postup jak na to. paté dveře mám vpořadku , ale to čelo je prohle dovnitř a tím padem nezapada zámek . Děkuji za jakoukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 Kdybys dal fotku dalo by se poradit líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 (editace) Mám (osobní) dojem, že tazatel ve skutečnosti myslí pod výrazem "čelo" zadní část skeletu karosérie neboli "rám pátejch dveří" ..... To by vysvětlovalo, proč jinak "nepoškozeným" dveřím nezapadá zámek - jednoduše protože nemůže, když má tazatelova felda zkříženej zadek skeletu, nejpravděpodobnějc spodní část pod nárazníkem... Editováno: 20. Duben 2015, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Šik Vloženo 20. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 (editace) Omlouvám se fotku jsem neměl v práci k dispozici , snad zde pochopíte o co jde. Omlouvam se i za kvalitu fotky byla pořízena při nehodě. Editováno: 20. Duben 2015, autor: Jakub Šik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 Před lety bych poradil dvě vzrostlý lípy, pořádnej řetěz a "hup-cuk" (řehtačkovej řetězovej "kladkostroj"), feldu přivázat mezi ty dva kmeny a natáhnout ji jako kšandy. Dneska už by to mohlo skončit feldou rozškubnutou na dva kusy. Smiř se s faktem, že takhle nabořenej skelet u felicie je na odpis - prohnutí v tomhle místě je pro feldu vražedný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Šik Vloženo 21. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 hmm to je smutne me ani tak nejde to moc pekne spravit spis at nemam zavreny kufr pomoci retezu a kladky , auto uz mam nove a tohle a s timto se musim rozhodnout jak nalozit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 Normálne by som to o strom vytiahol ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubas. Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 Zkusit to může, ale aby to nedopadlo takhle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 Největší průser je, že v tom prahu je vevařená příčná výztuha "rámu" auta - prostě speciálně natvarovanej a ke všem okolním plechům bodově přivařenej kus vysokopevnostního plechu (a taky silnějšího než normální konstrukční karosářskej plech) - která když se ohne, tak se při zpětným rovnání poodtrhávají ty bodový svary. Auto bude vypadat normálně, akorát začne po nějaký době divně vrzat a drnčet při každým hrknutí nebo výmolu. A když do něj znovu někdo nebo něco rochne zezadu, jednoduše ten náraz nebude mít co ztlumit, protože ta výztuha už bude zdeformovaná a poodtrhávaná a náraz zlikviduje celej zbytek zadku. Je to podobně kritický místo, jako míval předvstřikovej favorit pod nohama lidí na předních sedadlech - favorit tam žádnej výztužnej plech původně neměl a dostal ho až při faceliftu. Felina tu zadní výztuhu v prahu 5. dveří má od začátku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rela Vloženo 28. Duben 2015 Sdílet Vloženo 28. Duben 2015 No sice jsem to neviděl celé ale několik drcnutých felin na zadní čelo mi prošlo pod rukama ono je celkem měkké. Pokud je to prohnuté od origo tvaru tak do cca 5cm poměrně snadno jsem to vytáhl pomocí dřevěného drámku a heveru,lepší je ,,panenka,,přes kousek prkénka které přiložíte z vnitřku na zadní čelo v oblasti výztuhy a spodek heveru výšprajcovat přez kus trámku o zadní rantl prostoru rezervy /lépe o vnitřek rezervy/ je dobré to na první pokus srovnat tak k rovině a možná ve duhém pokusu i malinko více ono to trochu pruží.možná bude i nutné malinko ponastavit zámek. Stačí jen dvě ruce ale podle heveru mohou být užitečné i 4. ahojky Renda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Šik Vloženo 3. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2015 Rendo dík za tip Fungoval výborně auto je jako nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.