Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ŠKODA Superb je prvním modelem, který je vybaven adaptivním podvozkem DCC se systémem Driving Mode Select. DCC řidiči umožňuje přizpůsobit si jízdní vlastnosti vozidla svým osobním preferencím díky výběru mezi režimy Normal, Sport, individual a Comfort.

post-78913-0-10626800-1430344091_thumb.p

Vloženo

Má smysl připlácet dalších 20 tis.? Dá se to přepínat jednoduše při jízdě? Nemyslím přes menu a maxidot, ale nějakým tlačítkem? A konečně - je to užitečné i pro manuální převodovku?

Dík za názory.

Vloženo

Nevim jestli se to da prepinat tlacitkem, ale myslim ze na stredove konzole to tlacitko je (sam nemam zkusenost). Ohledne jestli to za to stoji je tezko rict, protoze bez realneho odzkouseni to nejde hodnotit - max zkusenosti z jinych vozu, ale to take neni prukazne. Jinak mrkni na jiz zrovna vydane recenze na webu (auto.cz atd; zrovna auto.cz to docela chvali - zalezi jestli tomu veris nebo ne)

Vloženo (editace)

Dík za radu, dá se někde stáhnout kompletní návod k SIII? Vídím, že jsi mi poslal screen jednoho listu...

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Vloženo

Někde jsem se dočetl, že SIII s podvozkem DCC má sníženou světlost vozu o 15 mm. Prý kvůli sport. pružinám. Skutečně je to tak? Rozdíl 15 mm může hrát dost podstatnou roli v zimě při neudržovaných cestách.  

Vloženo

To se mi nejak nezda. DCC je o nastavovani tlumicu...

Mozna to bylo mysleno tak, ze kdyz mas DCC tak nemuzes mit sportovni podvozek, kde je svetla vyska nizzsi o 15 mm. A plati to i obracene, kdyz das sportovni podvozek nemuzes vybrat pak DCC. To mi dava vetsi smysl (jeste jsem ted projel konfigurator a je to tak).

Kdyztak hod odkaz na to kde jsi to cetl

Vloženo

Odkaz hledám, ale i v  "owners manual" pro SIII jsou na s. 233 uvedeny hodnoty světlé výšky pro:

normální vůz  149 mm

vozidlo s paketem pro špatné cesty   164 mm

vozidlo s DCC 139 mm

vozidlo s paketem Sport 134 mm

 

Takže oproti základní verzi je to snížení "jen" o 10 mm.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

V manualu je zajimava vec, vozidla s DCC maji predni najezdovy uhel nizsi nez standardne vybavena - coz je logicke, ovsem zadni najezdovy uhel je vetsi, i kdyz o velice malo. To uz mi nejak nesedi - uz i vzhledem k tomu ze svetla vyska DCC vs standard je o 10 mm nizsi. Vedel by mi to nekdo vysvetlit? Diky

 

Muze to byt schvalne ze zadek s DCC je trochu vysse a predek nize?

 

Najezdove uhly pro liftback:

post-65941-0-53576700-1436090948_thumb.p

Editováno: , autor: Piista
  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...