kokta7 Vloženo 29. Duben 2015 Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 ŠKODA Superb je prvním modelem, který je vybaven adaptivním podvozkem DCC se systémem Driving Mode Select. DCC řidiči umožňuje přizpůsobit si jízdní vlastnosti vozidla svým osobním preferencím díky výběru mezi režimy Normal, Sport, individual a Comfort. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 Má smysl připlácet dalších 20 tis.? Dá se to přepínat jednoduše při jízdě? Nemyslím přes menu a maxidot, ale nějakým tlačítkem? A konečně - je to užitečné i pro manuální převodovku? Dík za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piista Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 Nevim jestli se to da prepinat tlacitkem, ale myslim ze na stredove konzole to tlacitko je (sam nemam zkusenost). Ohledne jestli to za to stoji je tezko rict, protoze bez realneho odzkouseni to nejde hodnotit - max zkusenosti z jinych vozu, ale to take neni prukazne. Jinak mrkni na jiz zrovna vydane recenze na webu (auto.cz atd; zrovna auto.cz to docela chvali - zalezi jestli tomu veris nebo ne) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 (editace) tím tlačítkem mode a volba se ti zobrazuje na rádiu. Editováno: 5. Květen 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 (editace) Dík za radu, dá se někde stáhnout kompletní návod k SIII? Vídím, že jsi mi poslal screen jednoho listu... Editováno: 6. Květen 2015, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piista Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 Zkus http://cs.skoda-auto.com/mini-apps/owners-manuals/pages/superb.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 (editace) Dík Editováno: 6. Květen 2015, autor: Pawouk Necituj přímo předcházející příspěvek - porušuješ tím pravidla fora! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 Někde jsem se dočetl, že SIII s podvozkem DCC má sníženou světlost vozu o 15 mm. Prý kvůli sport. pružinám. Skutečně je to tak? Rozdíl 15 mm může hrát dost podstatnou roli v zimě při neudržovaných cestách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piista Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 To se mi nejak nezda. DCC je o nastavovani tlumicu... Mozna to bylo mysleno tak, ze kdyz mas DCC tak nemuzes mit sportovni podvozek, kde je svetla vyska nizzsi o 15 mm. A plati to i obracene, kdyz das sportovni podvozek nemuzes vybrat pak DCC. To mi dava vetsi smysl (jeste jsem ted projel konfigurator a je to tak). Kdyztak hod odkaz na to kde jsi to cetl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 Odkaz hledám, ale i v "owners manual" pro SIII jsou na s. 233 uvedeny hodnoty světlé výšky pro: normální vůz 149 mm vozidlo s paketem pro špatné cesty 164 mm vozidlo s DCC 139 mm vozidlo s paketem Sport 134 mm Takže oproti základní verzi je to snížení "jen" o 10 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piista Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Super, tim padem je jasno:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piista Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 (editace) V manualu je zajimava vec, vozidla s DCC maji predni najezdovy uhel nizsi nez standardne vybavena - coz je logicke, ovsem zadni najezdovy uhel je vetsi, i kdyz o velice malo. To uz mi nejak nesedi - uz i vzhledem k tomu ze svetla vyska DCC vs standard je o 10 mm nizsi. Vedel by mi to nekdo vysvetlit? Diky Muze to byt schvalne ze zadek s DCC je trochu vysse a predek nize? Najezdove uhly pro liftback: Editováno: 5. Červenec 2015, autor: Piista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piista Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 Rozvor je prave vzdy stejny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 20. Září 2015 Sdílet Vloženo 20. Září 2015 Tuší někdo cenu tlumičů pro DCC a jejich životnost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 nevím jak u VW, ale Volvo má životnost něco kolem 200 tisíc km. Výhoda tam byla, že se dali dát jako náhrada normální tlumiče:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 30. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2015 Spíš jaká je cena? Nevíte někdo z Etky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2015 Bohužel, ceny pro SIII tam nemám. Ale na předchozího Passata stojí přední 8700 a zadní 9700. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 31. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2015 jeden nebo oba? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2015 Jeden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 31. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2015 To je nějak moc, ne? Kolik stojí běžný tlumič? Co druhovýroba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2015 U stejného MR2012 běžný tlumič - přední cca 4000 a zadní 3600. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 21. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 Ja jezdím na normál nebo individual Raději než DCC bych doporučil nezávisle topení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 21. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 ... no a jak máš nastavený individual? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hezoun Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 Jj, jak mate nastaneve dcc? Chapu, ze kazdy bude mit sve preference, taky ovlivnuje provoz, rozmer pneu atd., ale prece... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 18. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2015 Normal na 18 i 19. Na 19 mi přijde lepší, na 18 dost komfortní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.