Publikováno Květen 15, 201510 r Tak dneska ráno cestou do práce se mnou auto trochu laškovalo. Pod kapotou mám 2.0 TDI 110 KW. Jel jsem po dálnici, 120 na tempomatu. Najednou na maxidotu bliklo, že je přehřátý motor. Koukal jsem jak švestka a teplota vody byla skutečně na okraji červeného pole. Sjel jsem z dálnice a jakmile jsem zastavil, tak teplota klesla postupně na 90 stupňů. Po vypnutí motoru jsem zkontroloval jsem chladící kapalinu, hladina byla na úrovni maxima. Potom jsem tedy pokračoval v jízdě. Teplota téměř okamžitě vylétla nad 90 stupňů, takže jsem se otočil, že pojedu do servisu. Po chvíli jízdy teplota spadla na 90 stupňů a od té doby se teplota nehnula. Návštěva servisu se teda nakonec nekonala. Máte někdo podobnou zkušenost? Během dne zavolám do servisu a uvidím co si o tom budou myslet oni. EDIT: Tak nějakou přímou zkušenost servis nemá. Dohodli jsme se, že začátkem příštího týdne dojedu a mrknou na diagnostiku. Upraveno Květen 15, 201510 r od Sighart
Květen 21, 201510 r no když ty jsi to napsal zcela nekompromisně, k tomu se člověk bojí něco dodat, i kdyby to bylo jinak Ne vážně, tohle by mě čistě ze zvědavosti také zajímalo
Květen 22, 201510 r Autor Auto si od té doby jezdí jakoby se nechumelilo. Tenhle týden jsem to měl v práci náročné a neměl jsem čas se tomu věnovat. V pondělí zavolám do servisu a dohodnu se na návětěvě. Ještě sem připíšu fakta na které jsem pozapomněl v úvodním příspěvku. Když jsem zastavil, tak se netočil větrák na chladiči a teplota oleje byla 88 stupňů. Je tedy otázkou, zda došlo skutečně k přehřátí a nebo nějaký sensor trefila částice z vesmíru.
Květen 22, 201510 r hmm.... v každém případě u nového auta by se to dít nemělo a velmi pravděpodobně se to nestalo naposledy
Květen 22, 201510 r no když ty jsi to napsal zcela nekompromisně, k tomu se člověk bojí něco dodat, i kdyby to bylo jinak rád sa dozviem výsledok a určite nielen ja ..musel trochu autora vlákna nakopnúť (a podarilo sa)
Květen 22, 201510 r jo to je v pořádku, ale ta identifikace závaky mi přišla taková úplně jednoznačná, že mě ani nenapadlo o tom pochybovat
Červen 11, 201510 r Ahojky měl jsem stejný problém ,mám škodu octavii III 2Tdi 110kw,ráno jsem vyjel a po 16 km teplota 130°C.Odstavil jsem auto po 20minutách teplota klesla na normál jel jsem dál.Odpoledne to samé po 10km teplota 120°C.Problém nastal vždy když motor byl zcela vychladlý.Dal jsem auto do servisu vyměnili vodní pumpu.SKODA auto o problému ví.Takže se hodně štěstí:-) pepa
Červen 11, 201510 r a co přesně je na pumpě špatně ? Ta se buď točí nebo netočí. A točit se musí, protože je součástí rozvodů. Nebo se protočí na hřídeli ?
Červen 11, 201510 r Dle tvrzeni technika bylo špatné těsnění.Jelikož auto má jen rok a pul je v záruce výměna na garanci.Když ji vyndali tak vypadala jinak než nová .Vypadalo to jako kroužek který se pohybuje a reguluje průtok vody byl zaseknutý.V servise napsali do SKODY auto a na základě popisu závady jim poslali novou pumpu jiného typu.Zajímavé je že diagnostika nic neukázala a při přehřátí motoru bylo chladící kapaliny tak 1,5cm nad horní rysku.Pepa :-)
Červen 11, 201510 r diagnostika není všemocná a když dojde k mechanické závadě, nenapíše pochopitelně nic. To je asi jako bys chtěl, aby ti psala, že máš zadřený ložisko na kole. Jednou to třeba bude samý čidlo a snímač, ale to si ještě počkáme. Upraveno Červen 11, 201510 r od jirkaK
Červen 11, 201510 r Pumpy zvyknú tiecť alebo sa tam zasekáva to šupátko a motor sa prehrieva, riešené normálne v záruke ...
Červen 11, 201510 r Prestane sa na nej posúvať tá clonka a tým pádom nemôže cirkulovať voda=prehrieva sa
Červen 11, 201510 r a co přesně je na pumpě špatně ? Ta se buď točí nebo netočí. A točit se musí, protože je součástí rozvodů. Nebo se protočí na hřídeli ? Zapomeň na původní obyčejné pumpy. Ty moderní už vypadají značně jinak a nejde tam jen o oběžné kolo...
Červen 12, 201510 r Jo jo bylo to v tom převlečném kroužku ktrerý zůstal v horní poloze na kolu s lopatkami. Pepa :-)
Červen 26, 201510 r Autor Tak jsem se konečně dokopal k tomu to dovést do servisu. Tedy ta díra od kamenu v předním skle mně dokopala. Zmínil jsem se při tom o tom přehřátí. Diagnostika jim neukázala nic, tak chtěli provést řízené hledání chyb (alspoň něco takového mi říkal pán ze servisu). Před chvílí jsem měl telefonát ze servisu s tím, že na to našli i technické doporučení od Škodovky a mění celou vodní pumpu. Takže úplně ten samý způsob řešení jako linea.
Červen 26, 201510 r Tak já v týdnu na motoru 1,6 TDI taky přehřátý motor. Prý špatná pumpa, tak je tam nová. Uvidíme, kolik vydrží. Tahle jen 33000 km..
Leden 8, 20169 r Zdravim pani, mam O3, rv. 5/2014, mam cca 40t km - dnes aj u mna z nicoho nic prehriatie motora. V pondelok idem do servisu, predpokladam, ze to bude pumpa... ((( Edit: Takze aj u mna do bola vodna pumpa, vymenena v ramci zaruky, jediny problem bol, ze servis mal vraj vela rozrobenych oprav a tak som mal auto v servise az 2,5 dna... Dufam, ze tento kus vydrzi aspon do vymeny rozvodov... . Upraveno Leden 14, 20169 r od miro_sk
Leden 11, 20169 r Mám stejný problém. OIII 2.0 TDI 110kw, vyr. 07/2014, najeto necelých 90 tis. km. Dvakrát mi ručička teploty vyšplhala někam ke 120°C + se rozsvítil nápis, že je motor přehřátý. Bohužel značkový servis BARTH Pardubice nic neodhalil a odmítl tak závadu dál řešit... na problémy s vodní pumpou jsem upozorňoval, ale zřejmě nic neví. Tak teď opravdu nevím, jak jim tu závadu prokázat...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.