Přejít na obsah

Spotřeba oleje 2.0 TDI 135 kW (CUNA)


radim1234

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj, mam VW Golf GTD, tzn stejny motor, CUNA 135kW a mezi poslednima vymenama oleje (po 15tis km) jsem dolil 5L oleje. Coz se mi zda uz celkem dost. Chci to vyresit a co jsem cetl tady, tak nove/jine pisty a stiraci krouzky, plus vse co k tomu patri.

Pocitam s generalkou motoru, vsak uz ma nalitano 282tis km.

 

Doporucite prosim nekoho, pripadne je tu nekdo schopny, solidni, sikovny a ochotny to udelat?

 

Diky.

Editováno: , autor: himi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte, tiez mam CUNA motor a po poslednej vymene si papka 1 liter na 2500km, cize pripravujem sa na generalku s novymi piestami s 3mm stieracim kruzkom. Nejake rady na co si este dat pozor, a ked uz bude motor von, co vsetko urobit aj naokolo? DPF dam vycistit (lepsie povedane zmizne z auta 😅 ) a skontrolujem aj vsetky casti trpiace na opotrebenie. Najazd ma "len" 145 tisic, cize dost neocakavane ale zial bezne na tychto motoroch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Veľa ľudí si mysli že vyrieši tak kopec problémov. Ja na originál DPF mám už skoro 300tkm aj keď mi motor žerie olej tak liter na 3-5tkm záleží ako na to slapem. 
 

ja by som tam to DPF nechal a len poriešil tie krúžky a nebudú problémy ani na STK. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas to od nova ? Ak nie tak vsetko zalezi od toho ako sa na tom jazdilo, ako casto sa menil olej. 

 

Ta spotreba oleja je fakt individualna niekomu to zacne zrat po 200tkm viac ako liter na 15tkm a niekomu to zerie od zaciatku. 

 

Mne to zacalo zrat viac ako liter na 15tkm po 150tkm. Teraz mi to zerie tak liter na 4-5tkm a mam tam 297tkm. 

 

Ak budes mat rozobrany motor sam budes vidiet kolko karbonu je v spodnej casti motora a podla toho budes vediet ci bol pouzivany spravny olej. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto som uz takto kupil pred pol rokom/15 tisic km. Autobazar sa vyhovara od zodpovednosti na manual, ktory hovori, ze reklamovatelna je spotreba vyssia nez 0.5l/1000km a moj motor, pretoze spotrebuje 1 liter na 2000km je stale v norme.... 😆😂 Akoze skoro ma vykotilo z vozika ked som to cital. Ja na tom jazdim svizne ale netrapim ho zbytocne. EGR mam prec a DPF regen je kazdych 500+km a aj to nie kvoli diferencnemu tlaku ale len preventivne, tak je nastavena ECU. Pozeral som kompresiu a je nizsia + mam dost velky prefuk cez PCV. Naozaj to fuci biely dym von uz na volnobeh ako keby ide z vyfuku voda pri starte benzinu. Cize vsetky kruzky budu bud zasrate karbonom alebo vyjazdene, pretoze predosly majitel lubil LL 30tkm interval a servisoval to autorizak. Tieto intervaly v RSkach by mali byt kriminalne, ale to plati aj vseobecne pre vsetky auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR pryč? Aha taky z tebe lezou informace jak z chlupaté deky.

Jsi mohl rovnou napsat že je to doprasený motor úpravami.

 

Být tebou tak do toho nervu ani korunu, už ti nikdy dobře jezdit nebude a doufej že projdeš emisema.

Takové jantary, kteří mají IQ houpacího koně a nezajímá je vůbec okolí má každý v svém okolí rád. Nemají prachy, koupí si složitý motor a pak se všechny kolem snaží zabít nefunkčním emisním systémem u uhnaného CR dieslu na jehož údržbu už nemají prachy. Normálně bych vás soudil za obecní ohrožení, třeba by ti po pár letech v chládku cvaklo jaké život ohrožující kraviny vymýšlíte.

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ci boha, tak to su mi novinky 🤣 Dakujem velmi pekne za poucenie, uz viem ktore forum obist oblukom. Kazdopadne tu sa mi potvrdzuje, ze komunita autickarov je asi najtoxickejsia. Dufam, ze sa ti ulavilo s tym " IQ houpacího koně a nezajímá je vůbec okolí". DPF je stale plne funkcne, cize tvoja odpoved je absolutne neopodstatnena. Znecistovanie prichadza z niekadial inde, nie z "dopraseneho motora", ktory som uz v tomto stave kupil. Este by ma zaujimalo, ako ma EGR vplyv na spotrebu oleja z dovodu vadnych kruzkov na piestoch... Vyjadrenie take, ze som mudre radio ale nic o tom neviem. Pekny den :) 

Editováno: , autor: pkmobius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spisovná verze komentáře:

 

Dle toho, co jsi zde popsal, se zdá, že máš určité názory na údržbu a správu DPF. Je důležité pamatovat na to, jaký vliv může mít nedostatečná údržba na výkon vozu a životní prostředí.

 

Zaznamenal jsem, že někteří řidiči z tvých končin, kteří jezdí přes naši oblast do Prahy za prací, občas neprojevují nejlepší jezdecké návyky. Je možné, že někteří z nich potřebují více informací o tom, jak správně udržovat své vozidlo.

 

Pokud jde o technickou stránku, je důležité mít na paměti, že DPF potřebuje správně fungující EGR ventil k efektivnímu provozu. Je nezbytné porozumět emisnímu systému a jeho funkci pro správnou údržbu vozu. Vždy je dobré mít informace a postarat se o své vozidlo co nejlépe.

 

Tomu to textu možná porozumíš lépe:

 

Tvoje myšlenkové pochody co jsi zde napsal mluví za vše a je jen otázka času než to DPF vykucháš (což jsi avizoval a čemu se nevyhneš když pálíš litr oleje na pár km)

V neposlední řadě dostatečná zkušenost s tvými krajany, kteří přes nás jezdí pracovat do Prahy. Každý druhý nadupaný vydýchaný diesel v audi a nebo vw s naprosto začouzeným levým koncovým světlem, hrnoucím po okresce jako hovado 140 km/h a agresivním předjížděním v táhnoucí se koloně 60 km.

 

Když jsme u toho, ten to motor neumožní DPFku správně pracovat, když k tomu nemá EGR ventil, ale to už je zase problém toho že nevíš do čeho hrabeš absolutně nechápeš princip emisního systému a ve finále je to ti stejně úplně fuk, proto pár koníků se navíc hodí, ty idioti z EU co toto vymysleli tomu podle tebe stejně nerozumí, je to jen vyhazování peněz oknem a vůbec ty jsi letadlo a rozumíš všemu lépe a víš že DPF + EGR všemu a všem škodí, jeho odstraněním, prokážeš službu celému lidstvu a dokážeš tím jaký jsi vzdělaný pašák.

Editováno: , autor: informator
  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DPF ostane v aute, nenavidim ten smrad a zaroven nepotrebujem problemy na EK a ciernu koncovku... Pisal som, ze zmizne, pretoze som to zvazoval, ale po debate s viacerymi majitelmi dieslov som sa rozhodol, ze to je nezmysel.

 

To, ze mna porovnavas s mojimi "krajany" mi pride dost zufale, pretoze sa osobne nepozname. Neviem kto si myslis, ze som, no zatial pises nezmysel za nezmyslom bez ziadneho opodstatnenia, len vlastneho domnenia, ze ja som ten zly. Toto auto som kupil a bral ho ako mojho "milacika", nejazdim ako dement, na to ani RSo v tdi nie je.

 

Jediny dovod, preco som sem do tohto fora pisal je to, ze moja spotreba oleja je jednoducho neprimerana. Chcem to vyriesit a podelit sa o skusenosti s niekym, kto moze mat rovnake problemy, a zaroven sa chcem poradit s niekym, kto uz danou opravou presiel. 

 

Som si perfektne vedomy ako funguje EGR spolu s DPF. Pri regeneracii a otackach pod 1000 je EGR stale aktivne. Bola len zmenena mapa otvorenia klapky za jazdy nad 1000rpm. Ono vo funkcii ako takej to rozdiel neurobi ci to EGR tam je alebo nie. Ak s tym jazdis po meste - samozrejme - dpf na to doplati a za 100km regenerujes. Ak s tym jazdis dlhe vzdialenosti a dialnicu, regenerujem po 500 az 600km, ale to som uz spominal. Emisna kontrola problem nebude - v N a P je EGR plne funkcne ako z tovarne, posledna EK dymivost 0,000 a auto sposobile. 

 

A teraz, prosim, vratme sa k teme tohto fora. Stacilo osobneho osocovania, ktore aj tak nikam nevedie a len si tym mozeme pokazit den. Vdaka

 

 

Editováno: , autor: pkmobius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@marfan kompresiu som nemeral, ked som videl ten prefuk, tak som si povedal ze nema to ani vyznam stracat cas meranim. Mechanik suhlasil.

 

Zhanam teraz niekoho na robotu, akurat tu v mojom kraji maju servisy bud plno alebo tam robia papriky bez skusenosti co si davaju na fakturky ceny ake sa im pacia... 😅

 

Este ako ceresnicka na torte mi predvcerom odisiel teplotny senzor za turbom - pred CATom. Ci to ma suvis to uz neviem.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...