Přejít na obsah

1.4 TSI 110kW


vita.kulisek

Doporučené příspěvky

Tak se nám objevil zcela nový motor 1.4 TSI 110kW,EA211,objednal jsem si jej do Yettiho,viz konfigurace.Nemáte někdo o tomto již info z provozu,zajímala by mne spolehlivost,spotřeba atd.

Ani v AS zatím neví nic,jen to,že se konstruktéři vrátili zpět k řemenu rozvodů od zřejmně stále  problematických řetězů EA111.

Taky ani na konfigurátoru jsem se nedopídil oktanovou náročnost,zda nebude vyžadovat 100okt.

Takže zatím budu čekat cca tři měsíce na auto a snad nějaké info o této pohonné jednotce...

Scan0001.pdf

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba tento motor už jezdí v jiném koncernovém sourozenci,třeba 2.0 TFSI 280koní běhá v Audinách,dokonce i Seatu a O-RS ho zatím nemá.

Nevím,proto se jen ptám,od tohoto tahle fóra snad jsou...

Teď už mám rozhodnuto,jen čekat a snad nebudu litovat,neb prapůvodně jsem chtěl 1.4 TSI EA 211 92kW.

Hůůů,to bude cvrkot,150 kobylek! :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

HEJ Viťo,

objednávka z května, to už by jsi to auto mohl mít v garáži a najeto pár km.

Jak vypadá Yeti celkem vím, ale co tak napsat něco o prvních zkušenostech s tímto motorem?  Já jsem zatím na předváděčku s tímto motorem nenarazil, ale zvědav jsem hodně. Tak nějak po tomto autě koukám, jen ta výbava bude z finančních důvodů skromnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Bredo...Zdravim vsetkych som hrdym majitelom novej 1.4 tsi 92 kw ea211 co dodat zatial len malo najazdene lebo je zima a vyhybam sa posypanym cestam, kamienkom co sa tu stale rozoberaju temy obyte dvere,ale co som si vsimol po 260 km najazdenych olej pachne po benzine tak dufam ze sa to zmeni po naj.viac kilakov inac motor taha na to ze je surovy ale je to take priamoumerne zrychlovanie nic extra 110kw by bolo lepsich....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám objednanou v prosinci 1.4 TSI 110 kw, ale zatím jezdím už 5 let 1.8 TSI 118 kw. Žádný problém mě zatím nepotkal, ale na fóru je plno špatných zkušeností s rozvody a spotřebou oleje. Proto jsem se rozhodl k výměně, ale také si udělat radost....... a obecně s Yetíkem jsem spokojený, tak proč měnit. Výkonově je 1.4 srovnatelná a doufám, že bude lepší "držák".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dnes som bol skusit 110 kw yeti benzin 4x4. Pri najazde do 15 km som sa nedostal pod 10. Bolo ale -6 stupnov, trochu vlnity teren. Verim ze by som sa dostal pri dlhsej jazde niekde k 8. Normalna jazda ziadne brzda-plyn. Je to naozaj kultivovany motor, uzasna odozva na plyn pedal. Na spritmonitor udavaju spotrebu okolo 8.5 -9 priemer. Na predvadzacke ktoru som skusil bol priemer 7.5 po dlhej trase asi 700 km okresky dialnica. Takze mesto zrejme bude okolo 9 a mimo mesto asi do 7. Pri 80 na tempomat mi ukazovalo cca 6.5-7 na rovine. Predajca mi tvrdil ze 6 nieje problem. No neviem. Ake su vase skusenosti so spotrebou? Dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Přidám několik svých postřehů s motorem 1.4 110 kw. Sice mám teprve najeto cca 1000 km, ale můžu jej porovnat s motorem 1.8 118 kw, také v Yetim, který jsem měl před tím.

V první řadě velice brzy, cca po 2km, i v tomto ještě chladném počasí, je téměř na provozní teplotě. S tím souvisí i náběh topení. Další věc je chuť jít do otáček, zejména v rozmezí 1500 – 2500 ot., což dle mého je nejčastěji používaný rozsah pro běžnou jízdu. Pokud jde o odhlučnění, tak tento motor nemá tak „sametový“ zvuk jako 1.8, je spíše takový hrubší, ale rozhodně neobtěžuje.

Své postřehy doplním článkem z odborného časopisu: „Je působivé, jak rychle malý benzínový motor reaguje. Dle vysokého specifického výkonu a toho, že na něj musí stačit jedno turbodmychadlo, by se člověk obával prodlevy z nízkých otáček. Ale žádná tam není. Ať šlápnete na plyn v jakémkoliv tempu, hned letí newtonmetry vzhůru k udávaným 250 N.m. Naopak kdo se těší, že benzín bude vytáčet do sedmi tisíc, bude zklamán. Nad 4000 otáček už se nic zajímavého neděje.“

Je mi jasné, že je na to jiné vlákno, ale nedá mi nezmínit spotřebu. Oproti 1,8 se nyní pohybuji o cca 1,5 l/100 méně. Jezdím stejné trasy jako v minulosti, asi i stejným stylem a na to, že motor má tak málo najeto, je to zatím spotřeba až z říše snů na pohon 4x4.

Zatím se mi tenhle motor jeví jako velice povedený. Otázkou je spolehlivost, ale doufám, že bude lepší než u 1.8. O tomto motoru nebyly žádné chvalozpěvy (rozvodový řetěz, spotřeba oleje).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Přidávám zkušenost jen z testovací jízdy: lehce přes 30 km a spotřeba v první části klidné jízdy 6,7l, v druhé sportovnější části na okresce 10l. Co mě teda dost příjemně překvapilo je stabilita auta a jistota: zatočím volantem a auto bez protestu a bez zbytečných pohybů zatáčí a to s lehkostí a zcela jistě i ve vyšší rychlosti - no super je taky zátah motoru, který je, jak píše Yetour, z nízkých otáček bez (vzhledem k turbu) díry... no prostě jsem z toho nadšený!

A nyní už musím jen přemluvit polovičku a ještě letos auto objednat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

včera som si bol pre YETI 1.4, 110kW, 4x4, DSG. Cestou domov 250km  priemer 7l/100km. Prvých 100km sa mi darilo držať spotrebu na 6.5l/100km, ale bola to pomalá a veľmi opatrná jazda vzhľadom na to, že je to moje prvé auto s automatickou prevodovkou, tak som si zvykal. Auto má zatiaľ 300km čiže predpokladám, že spotreba pôjde ešte trošku dole. Motor ťahá naozaj výborne a DSG radí absolútne fantasticky.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...