Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Omlouvám se za nové téma, ale tuto problematiku jsem tu našel jen u motorů PD.

 

Mám Superb 2009 s tímto motorem a po výměně rozvodů mám průměrnou spotřebu na běžných trasách kolem 6,5 - 6,7 l/100km. Běžně jsem tyto cesty ale jezdil (bez rozdílu ročního období) za 4,9 - 5,2 l/100km. Snažil jsem se podle dostupných informací změřit rozdíl kliky a vačky na 4 kanále, blok 4, ale tato veličina tam není. Našel jsem jen na kanále 51 a bloku4 hodnotu "Idle Stabilization" a ta má hodnotu -3,2 stupně.

 

Dokážete mi někdo prosím říct, jestli je to špatně, nebo ten údaj najdu jinde? Spotřeba je otřesná. Dělal mi to autorizovaný servis (rozvody, pumpa), tak jestli to mám reklamovat. Auto jde i méně za plynem.

 

Děkuji

Asi je to hloupost, ale zkusím to, když jsem dělal rozvody na Octavii 1 1,9Tdi, 66kW tak jsem měl velkou spotřebu, ale ten mechanik co mi to dělal, tak mi tam nenastavil předvstřik a to byl ten problém, potom jsem jel k jinému a ten to zjistil a klepal si na čelo, co to bylo za blbce. Ale skutečně nevím, toto je asi úplně jiný motor, takže to tam asi bude jinak... jen takový nápad... 

  • 6 měsíců později...

mám na Vás dotaz , kolik stupnů má být na vačkovém hřídeli úhel natočení ?

v kanále 51 mám na volnoběh studený -3,6 a teplý motor 4,05 údajně by mělo být +- 1,5 , PD nastavuju co nejklíže k nule ale cr nejsem si jist .

post-5660-0-93753500-1455171995_thumb.pn

CR-ka vždy na prípravky a nikdy nebol problém

díky za reakci ale já se neptal na přípravky.

Jedine překontrolovat nastaveni znovu na přípravky. Kdyz na klice , vacce a cerpadle sednou tak je vse v poradku. Jedine tak budes mit klid. Nic jinyho se tam nenastavuje

on sa ale nepýtal na prípravky  :kol-32:

mám ten istý motor a rozvody som si robil sám a nastavujú sa len cez prípravy pri montáži, niečo ti zle nastavili al. tam máš inú poruchu, radia ti tu dobre že si musíš dať skontrolovať rozvod cez prípravky a potom hľadať inú príčinu.

Aretuje sa aj vysokotlakové čerpadlo - kvôli tlaku paliva (pripojil by som prílohu ale neviem nájsť ikonku - spinka?? )

Taktiež treba skontrolovať prídavné čerpadlo nafty, ovládacie ventily, filtre paliva  atď.

jo vím

budu to kontrolovat a kdyžtak to přenastavím , je to asi o zub CRku to nevadí dorovná si to ale pak ty přizky tam jsou , tak uvidím až to oddekluju.

díky za rady

nastaveno na přípravky klika zaaretovaná ale neseděla vačka a čerpadlo tak hnuto s nima na přípravky a synchronizace je ted -0,45, vrčí chytá jede stejně tak budu pozorovat.

post-5660-0-98145400-1455297074_thumb.pn

ani to nebolelo  :kol-33:

  • Autor

Tak sem nechal rozvody zkontrolovat jinde v autorizovaném servisu a byly posunuté - mimo toleranci. Znovu je nastavili, motor běží klidněji a spotřeba se zlepšila - více méně na původní hodnoty před výměnou rozvodů. Mechanik mi říkal, že se to u CR tak moc nestává, ale že už to několikrát zažil, že to někde někdo neudělá úplně dobře a auto se pak chová takhle. V původním servisu, kde rozvody dělali mi při reklamaci asi měsíc po opravě tvrdili že to dělají na přípravky a že je to nemožné udělat špatně, ani to nechtěli zkontrolovat, tak sem musel jinam a ejhle.. ono to jde :)

neviete kde by sa dali kupit tie pripravky? Nepojde vymena rozvodov na CBBB motore bez nich?

přípravky koupíš na netu je jich tu mraky naprodej ,používám tuto sadu a na CRko potřebuji jen 3 přípravky z této sady .

post-5660-0-16609500-1455512836_thumb.jp

Nepojde vymena rozvodov na CBBB motore bez nich?

Pôjde,všetko ide,ale potom vznikajú podobné problémy,ako popisuje toto vlákno

Presne tak jak pise libero asi by se to dalo klasicky poznacit fixou jako se to delalo driv .ale pak ty ruzny odchylky takhle si zastavis vsechny kola a nejde to dat spatne. Napr. Na rotacce treba predvstrik taky neudelas bez diagnostiky. A proto na vsechno jsou pripravky a pomucky aby to bylo ok..

  • 2 týdny později...

Tak pripravky mame...

 

Ako je to s diagnostikou?

Mam kabel..... Staci mi na spatnu kontrolu VCDS?

Stacia ti prípravky

Paradoxne se mi zda ze se mi spotreba trochu zvedla vse na pripravkach, co pozoruju tak co dilek na budiku paliva to je cca 50 km kdyz jedu prahu a zpet tak mi to vycuclo 1/4nadrze neco kolem 200km ale zpet jsem zase jel furt 180.

na volnoběh klasika 0,6l ale průměr jsem víš na 7 litrů zasranej comonrail zlatý pdčko co jsem měl v o2

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.