Publikováno Červenec 21, 201510 r Po výmene oleja za Castrol EDGE 5W-30 LL VW504.00 sa mi začali diať veci s motorom: 1. Po naštartovaní studeného motor na začiaok nslabé vrčanie ale vcelku ok 2. Po naštartovaní teplého motora je OK, ale asi po cca 10sec neuveriteľný klepot motora, po ďalších 10sec zrazu ticho a všetko OK 3. Počas jazdy ale až po zohriatí motora zrazu červená kontrolka oleja 20sec kým stihnem zastaviť prestane svietiť. VAG nemá žiadne chyby. V čom je problém?
Červenec 21, 201510 r Pokud to nebyl autorizak, tak nechal garaznik pod filtrem tesneni z predchoziho filtru, je to tady na foru nekolikrat. Nic horsiho by to byt nemelo.
Červenec 23, 201510 r Autor Zhodil som filter a ..... a bolo tam .... staré som dal preč (bolo také dosť pokrčené) a je to OK. Ďakujem pekne za radu.
Srpen 30, 201510 r Dobrý den, prosil bych o zhodnocení mého obrázku. Olej tam má 3,5tkm(a 3mesice) jezdím trasy většinou 10km tam a zpět a jednou za tyden někdy i častěji delší trasy do německá po dálnici. Olej měním max každých 10tkm dávám Castrol Professional EDGE 5W-30 Longlife III. Řetěz byl měněn na záruku ve 20tkm a opět začíná chrastit skoro při každým startu. Aktuálně najeto 70500km Olej se mi zda podle kapkového testu dost znečištěný benzinem. Budu rád za vaše názor. Děkuji :-)
Srpen 30, 201510 r Co mám vyzkoušeno, tak takhle z fotky to nepoznáš. Dost to mate a ten reliéf může vytvořit kondenzovaná voda, která se při krátkých trasách taky tvoří. Benzínový okraj jde vidět hlavně proti světlu a toho tam musíš mít hodně. Takže na to mrkni proti oknu a uvidíš. Každopádně pokud jednou týdně auto protáhneš po dálnici tak by se vždy benzín měl odpařit. Pokud máš tedy podezření, tak sleduj měrku před jízdou a po jízdě na dálnici (nejlépe u studeného motoru, aby jsi zamezil vedlejším vlivům při měření). Pokud hladina nějak výrazně neklesne, mělo by to bejt ok ;-) Upraveno Srpen 30, 201510 r od mkaba
Srpen 31, 201510 r legomaniak: To mezikruží není benzín v oleji. Vyhodnocovací tabulka tady. A co to je voda?
Srpen 31, 201510 r Já bych řekl: Střed je znečištění, mezikruží 2 je kondice - tmavší je horší, pilovitá kružnice okolo mezikruží 2 je buď voda nebo proti světlu viditelná kružnice je palivo.
Srpen 31, 201510 r Nech kapku delší dobu vyzrát, když jsem tohle u tsi sledoval já, tak až po 48h se více projeví mezikruží a případné palivo či voda v oleji. Ale moc na to nevsázej, někde jsem kdysi četl, že na dnešní oleje je ten test už nepoužitelný a výsledek nic neprokazuje. Pokud cítíš na měrce či víčku benzín, sleduj hladinu oleje a podle výsledku váhovou zkoušku v servisu, více najdeš v tomhle tématu http://forum.skodahome.cz/topic/120233-benzin-v-oleji-12-tsi/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.