Pajdo Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Po výmene oleja za Castrol EDGE 5W-30 LL VW504.00 sa mi začali diať veci s motorom: 1. Po naštartovaní studeného motor na začiaok nslabé vrčanie ale vcelku ok 2. Po naštartovaní teplého motora je OK, ale asi po cca 10sec neuveriteľný klepot motora, po ďalších 10sec zrazu ticho a všetko OK 3. Počas jazdy ale až po zohriatí motora zrazu červená kontrolka oleja 20sec kým stihnem zastaviť prestane svietiť. VAG nemá žiadne chyby. V čom je problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Pokud to nebyl autorizak, tak nechal garaznik pod filtrem tesneni z predchoziho filtru, je to tady na foru nekolikrat. Nic horsiho by to byt nemelo. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajdo Vloženo 23. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2015 Zhodil som filter a ..... a bolo tam .... staré som dal preč (bolo také dosť pokrčené) a je to OK. Ďakujem pekne za radu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
legomaniak Vloženo 30. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2015 Dobrý den, prosil bych o zhodnocení mého obrázku. Olej tam má 3,5tkm(a 3mesice) jezdím trasy většinou 10km tam a zpět a jednou za tyden někdy i častěji delší trasy do německá po dálnici. Olej měním max každých 10tkm dávám Castrol Professional EDGE 5W-30 Longlife III. Řetěz byl měněn na záruku ve 20tkm a opět začíná chrastit skoro při každým startu. Aktuálně najeto 70500km Olej se mi zda podle kapkového testu dost znečištěný benzinem. Budu rád za vaše názor. Děkuji :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 30. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2015 (editace) Co mám vyzkoušeno, tak takhle z fotky to nepoznáš. Dost to mate a ten reliéf může vytvořit kondenzovaná voda, která se při krátkých trasách taky tvoří. Benzínový okraj jde vidět hlavně proti světlu a toho tam musíš mít hodně. Takže na to mrkni proti oknu a uvidíš. Každopádně pokud jednou týdně auto protáhneš po dálnici tak by se vždy benzín měl odpařit. Pokud máš tedy podezření, tak sleduj měrku před jízdou a po jízdě na dálnici (nejlépe u studeného motoru, aby jsi zamezil vedlejším vlivům při měření). Pokud hladina nějak výrazně neklesne, mělo by to bejt ok ;-) Editováno: 30. Srpen 2015, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 31. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2015 legomaniak: To mezikruží není benzín v oleji. Vyhodnocovací tabulka tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
legomaniak Vloženo 31. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2015 legomaniak: To mezikruží není benzín v oleji. Vyhodnocovací tabulka tady. A co to je voda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 31. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2015 Já bych řekl: Střed je znečištění, mezikruží 2 je kondice - tmavší je horší, pilovitá kružnice okolo mezikruží 2 je buď voda nebo proti světlu viditelná kružnice je palivo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 31. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2015 Nech kapku delší dobu vyzrát, když jsem tohle u tsi sledoval já, tak až po 48h se více projeví mezikruží a případné palivo či voda v oleji. Ale moc na to nevsázej, někde jsem kdysi četl, že na dnešní oleje je ten test už nepoužitelný a výsledek nic neprokazuje. Pokud cítíš na měrce či víčku benzín, sleduj hladinu oleje a podle výsledku váhovou zkoušku v servisu, více najdeš v tomhle tématu http://forum.skodahome.cz/topic/120233-benzin-v-oleji-12-tsi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.