Přejít na obsah

Zadní náprava-buben


Janysek

Doporučené příspěvky

hmm to je otázka...tak potom ako to menia ostatný ???  Veľa ludí tu na fore menilo zadne bubne na kotúče.

 

EDIT: pozeral som si do veľkého techničáku a nieje tam napísané aké sú predne a zadné brzdy takže malo by to ísť.

Editováno: , autor: marfan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do TP se sice nepíše, ale je to nepovolená úprava toho nejhoršího kalibru se všemi důsledky. Může být mimo jiné problém při prodeji takto vytuněného auta.

 

S tou jedničkovou Octavií by to mělo sedět a mám pocit, že stejná náprava se používá ve více koncernových autech. Určitě je ale jiná než ve Fabii (s tou má stejnou jen přední)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že z Octavii nebude problém tú nápravu zohnať v slušnom stave, poprípade asi aj Seat Toledo niekde okolo roku 2000.

 

Myslím že ak dodržíš to, že nahradíš nápravu z Fabie na Fabiu, alebo roomster na roomster, by nemusel byť problém. Čo sa týka brzdného účinku tak si myslím, že je to dosť poznať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Chlapi, aká je medz opotrebenia brzdového obloženia v bubnoch na fabii ?? Pretože musel som ručnú dotiahnúť úplne aby mi to lepšie brzdilo, ale zistil som že pravý buben ma to lanko vytiahnuté viac ako lavé. Môže byť natiahnuté lanko alebo je len brzdové obloženie zodrané ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Jasné to chápem, predsa to je samozrejmosť ale žeby tam bol len 1,5mm rozdiel to nieje málo ? Pýtam sa to kvôli tomu, že koncom februára mám technickú a chcem dať do poriadku zadne bubne, pretože síce brzdia ale ručnú mám už nadoraz dotiahnutú a stále mi to pripadá také mäkké. A po 220tkm tie bubne už nebudú ako nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ma tiež napadlo, ale moj automechanik mi povedal, že zatiaľ lanovody na fabii nemusel meniť a to niekoľko fabii, ktoré majú aj 300tkm ku nemu chodí.

 

 

bude to tak, pro f1 mám uvedeno dokonce jen 201 jako max. opotřebení, tedy 1 mm

 

obložení máš též původní?

Ano aj pakne sú pôvodné. 

 

 

Pôvodný umyseľ bol, že to prerobím na kotúče, ešte sa spýtam kamaráda z STK ako sa k tomu stavajú. Pretože podľa mňa to je lepšie ako bubne.

Editováno: , autor: marfan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže som zmeral bubne aj pakne.

 

Lavá strana(vodičova): bubon 201mm, pakna1-4mm, pakna2- 3,5mm

 

Pravá strana:bubon medzi 201-201,5mm, pakna1-4mm,pakna2- 4mm

 

Lanovody vymením tiež nieje to nejaká vysoka cena za ne.

 

Takže čo myslíte vymeniť bubne a hotovo alebo rovno aj pakny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...