Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj zajímalo by mě kolik už máte najeto s 1,6 TDI v octávii 2? Pochlubte se kolikrát jste už dokázali objed zeměkouli :) A jaké problémy vás při tom potkaly?

 

Mám sice fábii s 1,6 TDI ale protože u fábii je to mrtvé vlákno a octávie stejný typ motorů měly mnohem dříve, tak očekávám i více odpovědí :)

Ja mam už pres 90 tkm a motor slape jak hodinky.zadné problémy ;)

Najeto 199 500km, auto sice vlastním od 165 000km, ale zatím bez jediného problému, jen klasické servisní intervaly :kol-47:

Koupil jsem jí před 10 měsíci při 141 500km Teď mám cca 152 500km. Já zatím neměl problém. A co jsem viděl přehled oprav před koupí tak jsem si nevšiml žádné opravy na motoru :) 

Moja bude mat v septembri 4 roky a najazdenych momentalne 135t km. Zatial sa robila vymena veka motora a samozrejme EGR :glare:

Upraveno od Kyselinka

Fuu tak ja som rád že egr a iné veci môj motor netrápia.

Tak nemas este ani 100t km...pockaj ked prekrocis 120 :D

Mi chceš povedať že toto je problém každého motora???

Tak snáď sa mi to vyhne ;) hm...egr sa pokazí z ničoho nič? A pozeral som na veko a zatiaľ suchucko a žiadna emulzia..

  • 2 týdny později...

Já mám sice Golfa 6, kupoval jsem ho před 2 měsící, najeto má už 148 000 km a co jsem koukal do servisní historie, tak zatím žádný problém. Jen pravidelné servisní úkony.

No uvidíme...snáď má nedostanú žiadne chybičky...stačí mi ze ma trafil jeleň :(

  • Autor

Teď jsem četl na netu článek od nějakého "odborníka" který trvdí že common-rail vstřiky nevydrží více než 200 000km..je to pravda? :/ Já mám teda 127 250km auto koupeno s 90 837 km a zatím řeším problémy se kterými jsem auto už koupil a bohužel jsem si to pořádně neotestoval .. Takže vyměněn chladič stlačeného vzduchu (intercooler), nyní mě čeká nejspíš homokineťák a snad to bude už konečně vše a zase budu mít dlouho, dlouho, dlouho, dlouho pokoj ...

Peťo zbytočne vyhladávaš sám sebe problémy ...keď ti teraz niekto napíše,že pri 200tkm bude auto k ničomu,tak čo urobíš? ...zajtra sa ho zbavíš? ...jazdi a nerieš

  • Autor

Máš bohužel pravdu.. Já vždycky chtěl chloubu škodovky 1,9 TDI jenže na tu jsem nikdy neměl a té jediné jsem věřil že vydrží mnoho, mnoho kilometrů ikdyž to byl hrozně dunivý motor. Té 1,6 jsem sice rychle přišel na chuť ale stále nevím kolik vydrží .. Vždycky jsem se u každého auta strachoval a poskakoval kolem něj aby co nejdýl vydrželo.. Bohužel u předchozí fábie to bylo k ničemu. Ale máš pravdu, musím přestat číst ty závady a problémy. Přeci mě to vše nemůže potkat :) A jezdit šťastně..

Ja to tiež moc neriešim... Jazdím tak aby ten motor moc netrpel mením olej a filtre pravidelne takže verím že bude stále v pohode.a myslím si že sú to vydarené motory.bál som sa aj dpf ale vidím že už skoro 100tkm sa sám krásne regeneruje a po napichnuti na Vag hodnoty ako nový takže verím že 200tkm sa dožije bez problémov ;)

  • Autor

Já mám DPF v půlce života a to má 128 000km téměř .. takže myslím si že 200 se dožije ale já plánuju najezdit aspoň 300 000 pokud to půjde s tímto motorem .. kvůli toho jsem koupil naftu :) takže mě čeká vyprání filtru :/ auto mám teda od 90 000km..

Zase ta hodnota naplnenia DPF je len informacna. Nemusis ani dosiahnut tych 70g (alebo kolko to je) a filter bude skapaty skor....ale zase moze byt aj prave naopak :)

OII 1.6 TDi 77kW 10/2010

Do 65 000 km a 4 let - prasklé brzdové 3. světlo

Od 65 - 95 000 km - 5. rok provozu 

Váha vzduch

Čidlo diferenčního tlaku pro DPF

Sensor tlaku chladiče Turba

Nefunkční stahování oken - pomohlo vyčištění spínačů

Popraskané plexi budíků...neřeším

a samozřejmě teď po při 5. výročí a při 95 t.km je EGR v háji...good job ŠKODA...oprava v origo servise bude 14 000 kč :kol-44:

 

DPF zanešen 25g (max. je 70g), takže doufám, že do 200 000 vydrží

Upraveno od xstastnyr@seznam.cz

  • 6 měsíců později...

261 000km

Někdy v 80 000 měněno čidlo tlaku pro DPF

A teď ve 260 jsem dělal komplet spojku s dvouhmotou,jinak EGR zatim šlape

To je solidní ale všechno jen dálnice co?:-)

Jojo 50 000 ročne po dálnicích

Já bych si ještě hlídal hladinu chladící kapaliny, ikdyž výrobce udává životnost rozvodů mnohem větší, tak mám zkušenost s tím, že u těchto motorů běžně po 120-130 tkm začne téct chladící kapalina přes vodní pumpu. 

  • 7 měsíců později...
V 4. září 2015 at 21:16, Petrkiller napsal:

Teď jsem četl na netu článek od nějakého "odborníka" který trvdí že common-rail vstřiky nevydrží více než 200 000km..je to pravda? :/ Já mám teda 127 250km auto koupeno s 90 837 km a zatím řeším problémy se kterými jsem auto už koupil a bohužel jsem si to pořádně neotestoval .. Takže vyměněn chladič stlačeného vzduchu (intercooler), nyní mě čeká nejspíš homokineťák a snad to bude už konečně vše a zase budu mít dlouho, dlouho, dlouho, dlouho pokoj ...

Uz mas zas neco vic najeto za ten rok, ale prvni 1,6 TDI CR jsem mel v Superbu 2, a vstriky tam vydrzeli skoro 600 000 km, takze bych se toho nebal.

Jinak na O2 mam neco malo pres 225 tkm a v 50 tkm se tam resila praskla hlava (na zaruku). Ted zaclo zlobit 3. brzdove svetlo (sviti, ale haze chybu) a jinak nic nez garancky.

 

  • Autor

Mám 165 000 čerstve. A teda tankuju stále jen verva diesel ale jeden vstrikovac si stále přidává trochu naftu. Podle tribunu nemam resit ze to dáva málo tak s tim už dlouho jezdím.  A při plynule jízdě na tempomat kdy auto jede po rovině od 1500 do 1800 ot. A nepřidává si skoro žádný plyn tak je cítit takové lehounke chvění nebo vibrace nepravidelné. Nevím čim to je ale moc takhle nejezdím takže to ani neresim. Zatím jsem velice spokojen s motorem. Ani homokinetak jsem neměnil. Ale čeká me vymena klimakompresoru na jaře. Ale s tim nemá motor nic společného. A perfektne topí :) 

Upraveno od Petrkiller

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.