oct Vloženo 26. Prosinec 2015 Vloženo 26. Prosinec 2015 A co trochu pohledat... Např. http://eshop.autopalace.cz/vyhledat-produkt/n%C3%A1levka Citovat
vavrorr Vloženo 31. Prosinec 2015 Vloženo 31. Prosinec 2015 Take ppdobne som mal v mercedese a bol uz v aute. Chcel som ho kupit v skodovke a ty ani nevedeli co to je. Citovat
homy Vloženo 3. leden 2016 Vloženo 3. leden 2016 Tak jsem opět doleval a už je to OK. Dolil jsem toho původně asi o dost méně než jsem si myslel Citovat
Plzeňáček Vloženo 7. Únor 2016 Vloženo 7. Únor 2016 Stalo se někomu, že při dojezdu 5 km dotankoval 11 litru (protoze nablizku nebyla Shell) a po nastartovani to ukazovalo porad ten samy dojezd a ani raficka se nepohnula? U S2 to bylo citlivejsi. Nebo chyba? Jinak to ukazuje dobre mi prijde. Citovat
homy Vloženo 22. Únor 2016 Vloženo 22. Únor 2016 Stalo se někomu, že při dojezdu 5 km dotankoval 11 litru (protoze nablizku nebyla Shell) a po nastartovani to ukazovalo porad ten samy dojezd a ani raficka se nepohnula? U S2 to bylo citlivejsi. Nebo chyba? Jinak to ukazuje dobre mi prijde. Přesně to jsem chtěl napsat, dnes se mi to stalo již podruhé... bral jsem ráno 10 litrů abych nemusel vysvětlovat knize jízd proč beru plnou v pátek a pondělí:-) ručička se vůbec nehnula.. na dojezd jsem se nekoukal, ale předpokládám, že bude stejný. pochopil bych, kdyby jsem vzal čtyři litry a byl tam jeden a v součtu jsem byl v rezervě, ale 10 litrů už je dost, na to ujedu alespoň 80 km na dálnici Citovat
Plzeňáček Vloženo 22. Únor 2016 Vloženo 22. Únor 2016 No já na těch 11 litrů ujel trasu Praha - Plzeň a celou cestu jsem měl dojezd 0 km. Natankoval jsem až v Plzni plnou. Citovat
homy Vloženo 22. Únor 2016 Vloženo 22. Únor 2016 napadlo mě, zda to nemůže nějak souviset s nezávislým topením, protože když je to v rezervě, tak nejde zapnout... ale to je asi blbost.. Citovat
Plzeňáček Vloženo 22. Únor 2016 Vloženo 22. Únor 2016 no to nevim, to asi nesouvisí, protože rezerva je dejme tomu 7-8 litrů a když já jsem natankoval 11 a pořád jsem byl v rezervě, spíš to ukazuje na to, že ta čidla tam poznají až nějaké větší množství paliva... pak je ale otázka, nakolik té rafičce a dojezdu věřit :-) asi je spíš lepší nejezdit na rezervu vůbec, což je krok zpátky oproti S2 Citovat
Ladiis Vloženo 22. Březen 2017 Vloženo 22. Březen 2017 Tak moje zkušenost byla taková, že když jsem jel od prodejce, skoro jsem nedojel na benzinku, která byla 3km od salonu. Asi 20m před stojanem auto prostě zachraptělo a zdechlo, nastartoval jsem a zase hned chcíplo.. Takže na své první tankování jsem lil do úplně prázdné nádrže. Natočil jsem 72,5l přesně (motor 2,0TSI 162kW). Citovat
Prochaine Vloženo 22. Březen 2017 Vloženo 22. Březen 2017 Já mám rekord 72,24 litru. To jsem měl asi namále. Citovat
Patrik1971 Vloženo 15. leden 2019 Vloženo 15. leden 2019 Dojazd 10km,nove auto,pistol cvakla pri 67,6l,dotlacil som 68 vpoho. Citovat
Martin18 Vloženo 25. leden 2019 Vloženo 25. leden 2019 Stalo se vam nekdy, ze vam zasycel podtlak nebo pretlak z nadrze pri odsroubovani vicka? Mel jsem hlaseny dojezd 40 km a na cerpacce to zasycelo. Neceho takoveho jsem si nikdy nevsiml. Predpokladam, ze z hrdla jde odvetravaci hadice pres tlakovy ventil do nadobky s aktivnim uhlim. Dumam proto nad spravnou funkci ventilu. Vim, ze na Vagu se disfunkce zobrazi, ale na infotainmentu by take vyskocila? Nevite, kde zde ten ventil je a jak manualne zkontrolovat spravnou funkci? Citovat
Martin Bednář Vloženo 25. leden 2019 Vloženo 25. leden 2019 Predpokladam, ze mas benzin. Dela mi to take od novoty. Ne pokazde, ale dela to. Citovat
xtrack Vloženo 25. leden 2019 Vloženo 25. leden 2019 Ahoj, nejspíš koncern používá jeden typ nádrže pro passat/arteon a superba. Je nesmysl aby dělali o 4.l menší nádrž pro supa.... Dnes jsem čepoval do arteona 70.5l nafty dojezd cca 10km jízdy už byl 0, takže podle toho co píšete jsou nádrže asi stejné. Citovat
Martin18 Vloženo 25. leden 2019 Vloženo 25. leden 2019 Ano, mam benzin 206 kw. Ze by to delal rozdil tlaku udrzovaneho na stale stejne vnitrni hodnote v nadrzi ventilem a tlaku venkovniho, ktery kolisa? Citovat
Martin Bednář Vloženo 25. leden 2019 Vloženo 25. leden 2019 To by take mohlo byt. Otazkou je, zda tlak uvnitr je na stale stejne hodnote. Prislo mi, ze vic to dela v lete. Zitra pojedu tankovat, tak se na to zamerim. Kazdopadne ten pretlak/podtlak, mi prijde docela dost velkej. Soudim tedy jenom podle toho zvuku. Cekal bych, ze to tam nejakej ventil bude vyrovnavat. Citovat
Skyjko Vloženo 25. leden 2019 Vloženo 25. leden 2019 Mam sice O3(2018) ale dovolim si reagovat. Tiez mam benzin a rovnako mi to tak zasyci pri asi 5 otvoreni z 10. Je jedno ci v lete alebo v zime ale pride mi ze sa to drzi jedneho pravidla a to cim menej v nadrzi tym viac zasyci Citovat
ČudlR Vloženo 25. leden 2019 Vloženo 25. leden 2019 Taky mi to zasyci a u predchazejiciho rapidu taky a i u firemni fabie. V praci mame Defendra a ten ma plechovou nadrz a ta je cca pri 1/4 plnosti nadrze dokonce prohnuta a jak povolis hrdlo tak se nafoukne do normalni pozice :-D Citovat
Martin18 Vloženo 26. leden 2019 Vloženo 26. leden 2019 Dekuji za reakce, myslim, ze je to tim padem vlastnost zpusobena asi rozdilnymi tlaky prostredi nadrze, kde konstantni tlak udrzuje ventil, a venkovniho, ktery kolisa. Kdyz je nadrz prazdna, vice vyrovnava tlak vetsi objem vzduchu. Jen se divim, ze jsem si toho pri svem najezdu vsiml poprve.. Mimochodem k drive rozebiranemu objemu nadrze, pri avizovanem dojezdu 40 km tankuji 66 l do prveho vypnuti pistole. SA proste nechava dalsi rezervu pro ty, kteri jezdi nadoraz. Krom toho, chlazeni palivoveho cerpadla by neprospelo, kdyby pri minimalnim zustatku obcas bezelo nasucho /napr. pri velkych naklonech/, ale pritom by za to SA nesla zaruku, protoze dojezd jeste nebyl avizovan na nule. 1 Citovat
robon Vloženo 31. leden 2019 Vloženo 31. leden 2019 Po prevzati vozidla od predajcu som najazdil cca 10 km, nasledne tankovanie plnej nieco malo nad 72 litrov. Pytal som si na ČS kalibracny protokol. Ked som sa zacal zaujimat o anomaliu, zistil som, ze prazdnu nadrz treba nechad "nadychnut sa" a az potom natankovat. V opacnom pripade podtlak v palivovej nadrzi sposobi okrem natankovania plnej aj zaplavenie hrdla nad nadrzou co ma ma ochranu pri vracani paliva do nadrze z cerpadla. Vozidlo odjazdilo cca 150 km, kym sa rucicka "odlepila". Nejak tak mi to vysvetlovali. Dalsie tankovanie som to tak urobil a uz s tym nie je problem, tankujem adekvatne mnozstvo plaiva odjazdenym kilometeom. Citovat
Martin18 Vloženo 9. Březen 2019 Vloženo 9. Březen 2019 Robon, tomu nejak nerozumim. Kdyz otevres vicko, tlaky se vyrovnaji.Jak dlouho to nechvas "nadychnout"? Citovat
Martin18 Vloženo 9. Březen 2019 Vloženo 9. Březen 2019 Vedel by nekdo, kde je do palivoveho okruhu napojena hadice odvetrani nadrze s tlakovym ventilem? Byvalo to do hlavni tankovaci trubice, proto se nedoporucovalo tankovat pres vypnuti pistole, aby se nezaplavila nadoba s aktivnim uhlim. Citovat
robon Vloženo 9. Březen 2019 Vloženo 9. Březen 2019 (editace) Před hodinou, Martin18 napsal: Robon, tomu nejak nerozumim. Kdyz otevres vicko, tlaky se vyrovnaji.Jak dlouho to nechvas "nadychnout"? Je to asi desat sekund, ten "nadych" je pocut. Ked beriem do uvahy aj cas kym obsluha ČS nahodi stojan na tankovanie, trva to chvilku. Potom tam necham automat vypnut pistol, dalej "nedotlacam". Editováno: 9. Březen 2019, autor: robon Citovat
paldous Vloženo 9. Březen 2019 Vloženo 9. Březen 2019 Ja lejem vzdy az po okraj (jazdim dlhe streky v kuse casto ockolo 1000km) a nikdy s tym nebol u ziadneho dieseloveho auta problem, ked pozries do tankovacej hadice tak z hrnej casti je privedna mala hadica z nadrze cez ktoru sa odvetrava a casto tankujem tak ze mi obcas cez nu vytriskne palivo, vtedy viem ze je nadrz max naplnena... Citovat
robon Vloženo 10. Březen 2019 Vloženo 10. Březen 2019 před 6 hodinami, paldous napsal: Ja lejem vzdy az po okraj (jazdim dlhe streky v kuse casto ockolo 1000km) a nikdy s tym nebol u ziadneho dieseloveho auta problem, ked pozries do tankovacej hadice tak z hrnej casti je privedna mala hadica z nadrze cez ktoru sa odvetrava a casto tankujem tak ze mi obcas cez nu vytriskne palivo, vtedy viem ze je nadrz max naplnena... Mam info z dvoch nezavislych servisov a Skoda SK, ze toto by sa robit nemalo! Moze to sposobit poskodenie palivoveho systemu. Ja viem na dialnici a okreskach urobit na jednu nadrz bez problemov 1000-1200 km. Dnes je CS na "kazdom rohu". Osobne nevidim problem ist na CS natankovat, natiahnut sa po 4-5 hod. vo vozidle, WC/kava/cigo ako je kto zvyknuty. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.