Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Take ppdobne som mal v mercedese a bol uz v aute. Chcel som ho kupit v skodovke a ty ani nevedeli co to je.

Tak jsem opět doleval a už je to OK. Dolil jsem toho původně asi o dost méně než jsem si myslel

  • 1 měsíc později...

Stalo se někomu, že při dojezdu 5 km dotankoval 11 litru (protoze nablizku nebyla Shell) a po nastartovani to ukazovalo porad ten samy dojezd a ani raficka se nepohnula?

 

U S2 to bylo citlivejsi. Nebo chyba? Jinak to ukazuje dobre mi prijde.

  • 2 týdny později...

Stalo se někomu, že při dojezdu 5 km dotankoval 11 litru (protoze nablizku nebyla Shell) a po nastartovani to ukazovalo porad ten samy dojezd a ani raficka se nepohnula?

 

U S2 to bylo citlivejsi. Nebo chyba? Jinak to ukazuje dobre mi prijde.

Přesně to jsem chtěl napsat, dnes se mi to stalo již podruhé... 

bral jsem ráno 10 litrů abych nemusel vysvětlovat knize jízd proč beru plnou v pátek a pondělí:-)

 

ručička se vůbec nehnula.. na dojezd jsem se nekoukal, ale předpokládám, že bude stejný.

pochopil bych, kdyby jsem vzal čtyři litry a byl tam jeden a v součtu jsem byl v rezervě, ale 10 litrů už je dost, na to ujedu alespoň 80 km na dálnici :kol-36:

No já na těch 11 litrů ujel trasu Praha - Plzeň a celou cestu jsem měl dojezd 0 km. Natankoval jsem až v Plzni plnou.

napadlo mě, zda to nemůže nějak souviset s nezávislým topením, protože když je to v rezervě, tak  nejde zapnout... ale to je asi blbost..

no to nevim, to asi nesouvisí, protože rezerva je dejme tomu 7-8 litrů a když já jsem natankoval 11 a pořád jsem byl v rezervě, spíš to ukazuje na to, že ta čidla tam poznají až nějaké větší množství paliva... pak je ale otázka, nakolik té rafičce a dojezdu věřit :-) asi je spíš lepší nejezdit na rezervu vůbec, což je krok zpátky oproti S2

  • 1 rok později...

Tak moje zkušenost byla taková, že když jsem jel od prodejce, skoro jsem nedojel na benzinku, která byla 3km od salonu. Asi 20m před stojanem auto prostě zachraptělo a zdechlo, nastartoval jsem a zase hned chcíplo.. Takže na své první tankování jsem lil do úplně prázdné nádrže. Natočil jsem 72,5l přesně (motor 2,0TSI 162kW). 

Já mám rekord 72,24 litru. To jsem měl asi namále.

  • 1 rok později...

Dojazd 10km,nove auto,pistol cvakla pri 67,6l,dotlacil som 68 vpoho.

  • 2 týdny později...

Stalo se vam nekdy, ze vam zasycel podtlak nebo pretlak z nadrze pri odsroubovani vicka? Mel jsem hlaseny dojezd 40 km a na cerpacce to zasycelo. Neceho takoveho jsem si nikdy nevsiml. Predpokladam, ze z hrdla jde odvetravaci hadice pres tlakovy ventil do nadobky s aktivnim uhlim. Dumam proto nad spravnou funkci ventilu. Vim, ze na Vagu se disfunkce zobrazi, ale na infotainmentu by take vyskocila? Nevite, kde zde ten ventil je a jak manualne zkontrolovat spravnou funkci?

Predpokladam, ze mas benzin. Dela mi to take od novoty. Ne pokazde, ale dela to. 

Ahoj,  nejspíš koncern používá jeden typ nádrže pro passat/arteon a superba.

Je nesmysl aby dělali o 4.l menší nádrž pro supa....

Dnes jsem čepoval do arteona 70.5l nafty dojezd cca 10km jízdy už byl 0, takže podle toho co píšete jsou nádrže asi stejné.

Ano, mam benzin 206 kw. Ze by to delal rozdil tlaku udrzovaneho na stale stejne vnitrni hodnote v nadrzi ventilem a tlaku venkovniho, ktery kolisa?

To by take mohlo byt. Otazkou je, zda tlak uvnitr je na stale stejne hodnote. Prislo mi, ze vic to dela v lete. Zitra pojedu tankovat, tak se na to zamerim. Kazdopadne ten pretlak/podtlak, mi prijde docela dost velkej. Soudim tedy jenom podle toho zvuku. Cekal bych, ze to tam nejakej ventil bude vyrovnavat. 

 

 

Mam sice O3(2018) ale dovolim si reagovat. Tiez mam benzin a rovnako mi to tak zasyci pri asi 5 otvoreni z 10. Je jedno ci v lete alebo v zime ale pride mi ze sa to drzi jedneho pravidla a to cim menej v nadrzi tym viac zasyci :rolleyes:

Taky mi to zasyci a u predchazejiciho rapidu taky a i u firemni fabie. V praci mame Defendra a ten ma plechovou nadrz a ta je cca pri 1/4 plnosti nadrze dokonce prohnuta a jak povolis hrdlo tak se nafoukne do normalni pozice :-D

Dekuji za reakce, myslim, ze je to tim padem vlastnost zpusobena asi rozdilnymi tlaky prostredi nadrze, kde konstantni tlak udrzuje ventil, a venkovniho, ktery kolisa. Kdyz je nadrz prazdna, vice vyrovnava tlak vetsi objem vzduchu. Jen se divim, ze jsem si toho pri svem najezdu vsiml poprve.. Mimochodem k drive rozebiranemu objemu nadrze, pri avizovanem dojezdu 40 km tankuji 66 l do prveho vypnuti pistole. SA proste nechava dalsi rezervu pro ty, kteri jezdi nadoraz. Krom toho, chlazeni palivoveho cerpadla by neprospelo, kdyby pri minimalnim zustatku obcas bezelo nasucho /napr. pri velkych naklonech/, ale pritom by za to SA nesla zaruku, protoze dojezd jeste nebyl avizovan na nule.

Po prevzati vozidla od predajcu som najazdil cca 10 km, nasledne tankovanie plnej nieco malo nad 72 litrov. Pytal som si na ČS kalibracny protokol. Ked som sa zacal zaujimat o anomaliu, zistil som, ze prazdnu nadrz treba nechad "nadychnut sa" a az potom natankovat. V opacnom pripade podtlak v palivovej nadrzi sposobi okrem natankovania plnej aj zaplavenie hrdla nad nadrzou co ma ma ochranu pri vracani paliva do nadrze z cerpadla. Vozidlo odjazdilo cca 150 km, kym sa rucicka "odlepila".

Nejak tak mi to vysvetlovali.

Dalsie tankovanie som to tak urobil a uz s tym nie je problem, tankujem adekvatne mnozstvo plaiva odjazdenym kilometeom.

  • 1 měsíc později...

Robon, tomu nejak nerozumim. Kdyz otevres vicko, tlaky se vyrovnaji.Jak dlouho to nechvas "nadychnout"? 

Vedel by nekdo, kde je do palivoveho okruhu napojena hadice odvetrani nadrze s tlakovym ventilem? Byvalo to do hlavni tankovaci trubice, proto se nedoporucovalo tankovat pres vypnuti pistole, aby se nezaplavila nadoba s aktivnim uhlim. 

Před hodinou, Martin18 napsal:

Robon, tomu nejak nerozumim. Kdyz otevres vicko, tlaky se vyrovnaji.Jak dlouho to nechvas "nadychnout"? 

Je to asi desat sekund, ten "nadych" je pocut. Ked beriem do uvahy aj cas kym obsluha ČS nahodi stojan na tankovanie, trva to chvilku. Potom tam necham automat vypnut pistol, dalej "nedotlacam".

Upraveno od robon

Ja lejem vzdy az po okraj (jazdim dlhe streky v kuse casto ockolo 1000km) a nikdy s tym nebol u ziadneho dieseloveho auta problem, ked pozries do tankovacej hadice tak z hrnej casti je privedna mala hadica z nadrze cez ktoru sa odvetrava a casto tankujem tak ze mi obcas cez nu vytriskne palivo, vtedy viem ze je nadrz max naplnena...

před 6 hodinami, paldous napsal:

Ja lejem vzdy az po okraj (jazdim dlhe streky v kuse casto ockolo 1000km) a nikdy s tym nebol u ziadneho dieseloveho auta problem, ked pozries do tankovacej hadice tak z hrnej casti je privedna mala hadica z nadrze cez ktoru sa odvetrava a casto tankujem tak ze mi obcas cez nu vytriskne palivo, vtedy viem ze je nadrz max naplnena...

Mam info z dvoch nezavislych servisov a Skoda SK, ze toto by sa robit nemalo! Moze to sposobit poskodenie palivoveho systemu. Ja viem na dialnici a okreskach urobit na jednu nadrz bez problemov 1000-1200 km. Dnes je CS na "kazdom rohu". Osobne nevidim problem ist na CS natankovat, natiahnut sa po 4-5 hod. vo vozidle, WC/kava/cigo ako je kto zvyknuty.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.