Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Stalo se někomu, že při dojezdu 5 km dotankoval 11 litru (protoze nablizku nebyla Shell) a po nastartovani to ukazovalo porad ten samy dojezd a ani raficka se nepohnula?

 

U S2 to bylo citlivejsi. Nebo chyba? Jinak to ukazuje dobre mi prijde.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Stalo se někomu, že při dojezdu 5 km dotankoval 11 litru (protoze nablizku nebyla Shell) a po nastartovani to ukazovalo porad ten samy dojezd a ani raficka se nepohnula?

 

U S2 to bylo citlivejsi. Nebo chyba? Jinak to ukazuje dobre mi prijde.

Přesně to jsem chtěl napsat, dnes se mi to stalo již podruhé... 

bral jsem ráno 10 litrů abych nemusel vysvětlovat knize jízd proč beru plnou v pátek a pondělí:-)

 

ručička se vůbec nehnula.. na dojezd jsem se nekoukal, ale předpokládám, že bude stejný.

pochopil bych, kdyby jsem vzal čtyři litry a byl tam jeden a v součtu jsem byl v rezervě, ale 10 litrů už je dost, na to ujedu alespoň 80 km na dálnici :kol-36:

Vloženo

napadlo mě, zda to nemůže nějak souviset s nezávislým topením, protože když je to v rezervě, tak  nejde zapnout... ale to je asi blbost..

Vloženo

no to nevim, to asi nesouvisí, protože rezerva je dejme tomu 7-8 litrů a když já jsem natankoval 11 a pořád jsem byl v rezervě, spíš to ukazuje na to, že ta čidla tam poznají až nějaké větší množství paliva... pak je ale otázka, nakolik té rafičce a dojezdu věřit :-) asi je spíš lepší nejezdit na rezervu vůbec, což je krok zpátky oproti S2

  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak moje zkušenost byla taková, že když jsem jel od prodejce, skoro jsem nedojel na benzinku, která byla 3km od salonu. Asi 20m před stojanem auto prostě zachraptělo a zdechlo, nastartoval jsem a zase hned chcíplo.. Takže na své první tankování jsem lil do úplně prázdné nádrže. Natočil jsem 72,5l přesně (motor 2,0TSI 162kW). 

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Stalo se vam nekdy, ze vam zasycel podtlak nebo pretlak z nadrze pri odsroubovani vicka? Mel jsem hlaseny dojezd 40 km a na cerpacce to zasycelo. Neceho takoveho jsem si nikdy nevsiml. Predpokladam, ze z hrdla jde odvetravaci hadice pres tlakovy ventil do nadobky s aktivnim uhlim. Dumam proto nad spravnou funkci ventilu. Vim, ze na Vagu se disfunkce zobrazi, ale na infotainmentu by take vyskocila? Nevite, kde zde ten ventil je a jak manualne zkontrolovat spravnou funkci?

Vloženo

Ahoj,  nejspíš koncern používá jeden typ nádrže pro passat/arteon a superba.

Je nesmysl aby dělali o 4.l menší nádrž pro supa....

Dnes jsem čepoval do arteona 70.5l nafty dojezd cca 10km jízdy už byl 0, takže podle toho co píšete jsou nádrže asi stejné.

Vloženo

To by take mohlo byt. Otazkou je, zda tlak uvnitr je na stale stejne hodnote. Prislo mi, ze vic to dela v lete. Zitra pojedu tankovat, tak se na to zamerim. Kazdopadne ten pretlak/podtlak, mi prijde docela dost velkej. Soudim tedy jenom podle toho zvuku. Cekal bych, ze to tam nejakej ventil bude vyrovnavat. 

 

 

Vloženo

Mam sice O3(2018) ale dovolim si reagovat. Tiez mam benzin a rovnako mi to tak zasyci pri asi 5 otvoreni z 10. Je jedno ci v lete alebo v zime ale pride mi ze sa to drzi jedneho pravidla a to cim menej v nadrzi tym viac zasyci :rolleyes:

Vloženo

Taky mi to zasyci a u predchazejiciho rapidu taky a i u firemni fabie. V praci mame Defendra a ten ma plechovou nadrz a ta je cca pri 1/4 plnosti nadrze dokonce prohnuta a jak povolis hrdlo tak se nafoukne do normalni pozice :-D

Vloženo

Dekuji za reakce, myslim, ze je to tim padem vlastnost zpusobena asi rozdilnymi tlaky prostredi nadrze, kde konstantni tlak udrzuje ventil, a venkovniho, ktery kolisa. Kdyz je nadrz prazdna, vice vyrovnava tlak vetsi objem vzduchu. Jen se divim, ze jsem si toho pri svem najezdu vsiml poprve.. Mimochodem k drive rozebiranemu objemu nadrze, pri avizovanem dojezdu 40 km tankuji 66 l do prveho vypnuti pistole. SA proste nechava dalsi rezervu pro ty, kteri jezdi nadoraz. Krom toho, chlazeni palivoveho cerpadla by neprospelo, kdyby pri minimalnim zustatku obcas bezelo nasucho /napr. pri velkych naklonech/, ale pritom by za to SA nesla zaruku, protoze dojezd jeste nebyl avizovan na nule.

Vloženo

Po prevzati vozidla od predajcu som najazdil cca 10 km, nasledne tankovanie plnej nieco malo nad 72 litrov. Pytal som si na ČS kalibracny protokol. Ked som sa zacal zaujimat o anomaliu, zistil som, ze prazdnu nadrz treba nechad "nadychnut sa" a az potom natankovat. V opacnom pripade podtlak v palivovej nadrzi sposobi okrem natankovania plnej aj zaplavenie hrdla nad nadrzou co ma ma ochranu pri vracani paliva do nadrze z cerpadla. Vozidlo odjazdilo cca 150 km, kym sa rucicka "odlepila".

Nejak tak mi to vysvetlovali.

Dalsie tankovanie som to tak urobil a uz s tym nie je problem, tankujem adekvatne mnozstvo plaiva odjazdenym kilometeom.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Vedel by nekdo, kde je do palivoveho okruhu napojena hadice odvetrani nadrze s tlakovym ventilem? Byvalo to do hlavni tankovaci trubice, proto se nedoporucovalo tankovat pres vypnuti pistole, aby se nezaplavila nadoba s aktivnim uhlim. 

Vloženo (editace)
Před hodinou, Martin18 napsal:

Robon, tomu nejak nerozumim. Kdyz otevres vicko, tlaky se vyrovnaji.Jak dlouho to nechvas "nadychnout"? 

Je to asi desat sekund, ten "nadych" je pocut. Ked beriem do uvahy aj cas kym obsluha ČS nahodi stojan na tankovanie, trva to chvilku. Potom tam necham automat vypnut pistol, dalej "nedotlacam".

Editováno: , autor: robon
Vloženo

Ja lejem vzdy az po okraj (jazdim dlhe streky v kuse casto ockolo 1000km) a nikdy s tym nebol u ziadneho dieseloveho auta problem, ked pozries do tankovacej hadice tak z hrnej casti je privedna mala hadica z nadrze cez ktoru sa odvetrava a casto tankujem tak ze mi obcas cez nu vytriskne palivo, vtedy viem ze je nadrz max naplnena...

Vloženo
před 6 hodinami, paldous napsal:

Ja lejem vzdy az po okraj (jazdim dlhe streky v kuse casto ockolo 1000km) a nikdy s tym nebol u ziadneho dieseloveho auta problem, ked pozries do tankovacej hadice tak z hrnej casti je privedna mala hadica z nadrze cez ktoru sa odvetrava a casto tankujem tak ze mi obcas cez nu vytriskne palivo, vtedy viem ze je nadrz max naplnena...

Mam info z dvoch nezavislych servisov a Skoda SK, ze toto by sa robit nemalo! Moze to sposobit poskodenie palivoveho systemu. Ja viem na dialnici a okreskach urobit na jednu nadrz bez problemov 1000-1200 km. Dnes je CS na "kazdom rohu". Osobne nevidim problem ist na CS natankovat, natiahnut sa po 4-5 hod. vo vozidle, WC/kava/cigo ako je kto zvyknuty.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...