Jaxx Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 Cedulka na předním tlumiči nalezena, číslo sedí 6R0413031BF, přikádám fotky. To číslo na misce je zřejmě jen číslo samostatné součástky misky, na tlumiči je těchto čísel víc. Kde jsou na předním tlumiči vyraženy podrobné údaje jako na zadním (a jestli tam vůbec jsou) se mi nepodařilo zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 co to teda znamená, že první modely mají jiné-tvrdší tlumiče a když naběhla změna těch nových-měkčích, tak od té doby se nic nezměnilo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lovec Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 Kazdy jeden diel z coho sa sklada tlmic ma svoje cislo . aj hocico ine na aute a je to poskladane alebo zvarene z viacej dielov . A cely diel zlozeny z viacej casti ma svoje hlavne cislo dielu a to je na tej nalepke na tlmici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaxx Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 (editace) před 2 hodinami, Rypicong napsal: co to teda znamená, že první modely mají jiné-tvrdší tlumiče a když naběhla změna těch nových-měkčích, tak od té doby se nic nezměnilo ? Jojo, přesně tak, jak to vypsal Miklisek na 3. straně tohoto vlákna. Editováno: 21. Listopad 2016, autor: Jaxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaxx Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 Před hodinou, lovec napsal: Kazdy jeden diel z coho sa sklada tlmic ma svoje cislo . aj hocico ine na aute a je to poskladane alebo zvarene z viacej dielov . A cely diel zlozeny z viacej casti ma svoje hlavne cislo dielu a to je na tej nalepke na tlmici. Přesně. Jenže u toho zadního tlumiče není číslo tlumiče na nálepce (tam je číslo celé sestavy asi i s pružinou), ale číslo tlumiče je vyražené přímo na tělese. Je tam ale i spousta dalších údajů (výrobce, a různá další čísla). A podle toho by se daly hledat případné rozdíly mezi modelovými řadami např. MR2014 a MR2016. Napadlo mě, že na chování nebo výdrž tlumiče, i když bude mít stejné číslo ve všech MR, by mohl mít vliv třeba jiný výrobce, jiná série nebo něco podobného. Nevím. Ale zatím jsme si na nestabilní podvozek stěžovali pouze majitelé aut pořízených v roce 2014. Jak najdu čas, zkusím někde v autosalonu nafotit údaje ze zadního tlumiče nového Spacebacku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 blbý je, že mě nestabilní přišel už od začátku - na pěkné silnici drží super, nenaklání se nic... Hlavně ho mám na 16" kolech, což také něco přidá. Když jsem jel s jedním dodavatelem který měl Rapida z roku 2015 na 17", tak mi to přišlo příšerný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 6Q0412103C je tlumič kompletní VW POLO, SEAT IBIZA,..... stačí si to dát do Googlu. Je to holt vyražení na misce asi proto, že podobná samolepka jako na zdním tlumiči by vepředu asi nevydržela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaxx Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 před 3 hodinami, Rypicong napsal: blbý je, že mě nestabilní přišel už od začátku - na pěkné silnici drží super, nenaklání se nic... Hlavně ho mám na 16" kolech, což také něco přidá. Když jsem jel s jedním dodavatelem který měl Rapida z roku 2015 na 17", tak mi to přišlo příšerný... Rypicongu, a ty máš auto z jakého roku a s jakým podvozkem? Asi jsi to tady někde zmínil, ale nějak mi to vypadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaxx Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 Miklisku, já myslím, že to na tom netu někdo blbě popsal. Když se podíváš na tu moji fotku předního tlumiče, hned kousek pod miskou je další číslo 6Q0412141C. A tohle číslo v googlu taky v některých odkazech najdeš jako tlumič. Podle mě to jsou inzeráty od nějakých amatérů, kteří prodávají jeté součástky, mrknou na tlumič, a opíšou první číslo co uvidí. Je nesmysl, aby měl jeden tlumič několik čísel. Ale pro to číslo 6Q0412013C jsem v jednom odkaze našel popis "spring disc for Volkswagen Group cars" - což si myslím, že bude to pravé. Ale ona na předním tlumiči jedna nálepka je, ale přímo s číslem tlumiče 6R0413031BF - viz druhá fotka. Mě šlo spíš o to, že na tom předním tlumiči nikde nejsou vyraženy ty podrobné údaje, jako na zadním (nebo jsem je nenašel). Víš, to co jsi zvýraznil červeným obdelníkem na fotce zadních tlumičů z Toleda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 (editace) před 40 minutami, Jaxx napsal: Rypicongu, a ty máš auto z jakého roku a s jakým podvozkem? Asi jsi to tady někde zmínil, ale nějak mi to vypadlo... 07/2014 - už ten měkčí... Editováno: 21. Listopad 2016, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaxx Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 před 2 hodinami, Rypicong napsal: 07/2014 - už ten měkčí... A ty na svém autě pozorujes, že se chová od nového pořád stejně? Jak jsi psal, ze když jsi jel s tím rapidem MR2015 na 17", to jsi řídil? Kolik ma najeto tvuj a ten 2015? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 tak v tomhle bohužel nemůžu sloužit, trpím profesní deformací - pracuju jako kvalitář. Všeho si moc všímám a když se na něco zaměřím, tak se na to pak moc upoutám. Popravdě, kdybych nečetl tohle téma, asi bych o tom nepřemýšlel. Mám najeto 44tis a nedokážu říct, jestli je to stejné nebo horší. Na dobrém asfaltu při rychlé jízdě to rozhodně drží stejně a i na té, by se zhoršující odpružení projevilo - větší naklápění apod. Hlavně já teď jezdím do práce jinou - horší trasou než celou dobu Ten 2015 nevím kolik měl najeto, ale přišel mi horší - více uskákaný a hlavně rány do podvozku... neřídil jsem ho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaxx Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 Me šlo o nějaké další poznatky, a i tohle je poznatek. Pokud jsi na tom s vnímáním jak pises, určitě by jsi ten stav co mám ja nepřežil. Asi to máš ok. Už před rokem jsem podvozek řešil v AS. Garanční technik mě pořád přesvědčoval, že jsem si něco vsugeroval. Pořád dokola jsem otravoval. Pak jsme podnikli zkušební jízdu v novém autě. A přišel zlom. I on sám naznal, že se to nové auto chová úplně jinak než moje, a to se mnou jel jako spolujezdec. Určitě ho ale sám řídil, než jsem přijel. Skončilo to ale na tom, ze nelze zjistit, co měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 njn, je blbý že jsi z Brna, srovnání s někým z fóra, by ti více otevřelo oči... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lovec Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 Ahojte. Mohli bu ste niekto kto mate pristup k takymto informaciam zistit ako je to s pruzinami na nasich autach? Ci su rovnake pre rozne motorizacie a aj ci sa menili spolu s tlmicmi, ked nastala zmena za makke? Dakujem ja mam tieto ale mam diesel 2014. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lovec Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 Druhy rapid v rodine po facelifte ale 1.2 tsi ma totozne tlmice ale ine pruziny. Ma tri puntiky biele a tri zelene..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 Po faceliftu??? Cestuješ v čase? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lovec Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 Nee.))))2016..som myslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 před 35 minutami, Kane13 napsal: Po faceliftu??? Cestuješ v čase? tak ve své podstatě... nový mlhovky, nová elektrika, nová rádia, nová kola, těch změn bylo dost... Jak FL u F1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 Tím pádem už je to asi šestej facelift Rapida Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaxx Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 (editace) před 23 hodinami, lovec napsal: Ahojte. Mohli bu ste niekto kto mate pristup k takymto informaciam zistit ako je to s pruzinami na nasich autach? Ci su rovnake pre rozne motorizacie a aj ci sa menili spolu s tlmicmi, ked nastala zmena za makke? Dakujem ja mam tieto ale mam diesel 2014. Já mám spaceback 1.2 tsi 2014 a mám přední pružiny tři bílé a tři zelené tečky. Prosím, uváděj u těch tvých aut i to, jestli se jedná o liftback nebo spaceback (vím, že ty máš liftback, ale nevím co to druhé v rodině). Je možné, že rozdíly budou právě v tomhle (jako u tlumičů). Ale mám pocit, že tečky na pružinách už se tady v některém vláknu před časem řešily... A raději u těch aut uváděj rok a ne facelift, ať se tady kluci nerozčilují... :-) Editováno: 29. Listopad 2016, autor: Jaxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lovec Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 Obidve auta su liftbacky. A pozrel som len predne pruziny. Takze zadne neviem ake maju oznacenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 Číslo této pružiny je 6R0411105D a je pro hmotnostní třídu L-40. Hmotnostní třída se dá zjistit na papírovém štítku výbavových kódů a pak v dekodéru výbav. Hmotnostní třídy a jejich rozčlenění napříč výbavovýmu stupni a motorizacemi a roky výroby nikde není veřejně dostupně rozklíčováno, takže je těžko říct, jestli autu se stejným motorem a stejnou výbavou, ale s jiným MR = nebo > 2014 dali jiné pružiny nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaxx Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 Pro Lovec: Jojo, taky jsem uváděl jen přední. Takže zjednodušeně (ve skutečnosti to bude složitější, jak píše Miklisek) přední pružiny - tři bílé a tři zelené 1.2 tsi (MR od 2014 dále nehraje roli, spaceback nebo liftback nehraje roli), dvě bílé a čtyři zelené 1.6tdi... Pro Miklisek: Má ta hmotnostní třída L-40 nějakou přímou návaznost na okruhy pérování? Tedy na jedom okruhu pérování vždy jedna hmotností třída nebo na jednom okruhu pérování můžou být postaveny různé hmotnostní třídy? Myšleno tak, že pro okruh pérování PR-G45 s předním tlumičem 6R0413031BF a dorazem 1H0412303B bude vždy jen jedna konkrétní pružina nebo může být více variant? Ta pružina 6R0411105D je dvě bílé a čtyři zelené tečky z fotky Lovce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 Nezkoušeli jste foukat kola dusíkem ? Kvůli teplotní roztažnosti a zajištění nezávislosti odpružení pneu na teplotě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.