ski1961 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 (editace) @Eric_ ten zapalovač je stále pod napětím ? a ten měřák nemá vliv na baterku, když je pořád zapnutý ? taky přemýšlím, že bych si ho pořídil.. Editováno: 12. Únor 2018, autor: ski1961 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 .. no, to právě s prominutím smrdí cinklejma procesama v baterce .. a dost možná už menší kapacitou :-(. Baterka se mi nabíjí 2hodiny a tak jdu mrknout zda už náhodou není konec :-( .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 Tak jsme to dneska sledoval a během jízdy se to drželo na 13,3V (voltage (control module)) +-0,2V s tím že když se brzdilo motorem vyletělo to až na 14,9V, bylo uplně jedo zda bylo zaplé vyhřívání sedaček, nebo vše povypínané včetně topení a rádia, takže minimálně za jízdy jsme žádné propady k 12V nezaznamenal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 @ski1961 : tak jdu z garáže a samo už nabito :-( .. Tak kdoví zda to jelo aspoň ty dvě hodiny :-/. Ale ještě jsem to na tý nabíječce nechal ať se to ještě živí z toho udržovacího. Beztak zejtra naměřím zas 12,1-12,2. Prostě už s tím víc nevymyslím a tak to nechat svýmu osudu že to na jaře třeba chytne druhej dech a i po nabití tam druhej den zbyde kolem 12,4-12,5V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 @tommy27 já to byl schválně ted ze zvědavosti přeměřit..6 hod. po jízdě..krásných 11,5 V :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 @ski1961 nemá to vpliv na vybíjanie, meria to celkom presne skúšal som ho porovnať čo namerá s viacerými merákmi. https://www.aliexpress.com/item/Digital-DC-Voltmeter-Dual-USB-Port-Car-Charger-for-iPhone-iPad-Charging-Adapter-2-1A-Car/32822934343.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 .. no, nezbyde než s tím žit :-) .. a údaje z polokomerčních článků o tom, jak při 11,9 už baterka sulfátuje o106 brát asi s rezervou .. anebo s útrpnou realitou, že co se má stát se stane. Ale až jednou (ještě v záruce auta) nenastartuju tak svý si k tomu přijímacímu technikovi řeknu :-) .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 @tommy27 je otázkou, jaká záruka se na tu baterku vztahuje..jestli jen ta 2 letá, což předpoládám..nebo i ta prodloužená..pokud jen ta dvouletá, tak už jsem po záruce 2 měsíce :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 Mám takový pocit, že na baterku je 6 měsíců. Já mám jinak 5 letou. A i v návodu je doporučení baterii vyměnit po 5 letech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 .. jasný .. mě naskočej 2roky někdy koncem května .. Tak se uvidí co bude. A zajímá mě i to jak dopadne pánům v redakci ten test standartní baterky na pozici EFB http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici-autobaterie-tohle-byla-draha-uspora-113291?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu .. což je můj/náš případ :-) .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 @tommy27 O té sulfataci píšou výrobci a odborná literatura Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 ..jj, já ale prostě rezignuju na to o tom nějak sáhodlouze přemejšlet .. jezdit s podivným pocitem zda jedu správně když brzdím brzdou a ne tím že na rovině podřazuju jako idiot .. prostě po 25letech za volanty x-aut se nehodlám nějak moc předělávat :-) .. Už mám pro každej případ v záložkách tu Exide EFB za 2ticky a třeba se trefí kus kterej i s takto debilním řešením dobíjení (kdy výrobce jaksi pozapoměl co když uživatel bude Start-stop neustále vypínat) vydrží aspoň půlku let co baterka ve Focusu .. tedy 8-9 :-) .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 před 2 minutami, tommy27 napsal: ....s takto debilním řešením dobíjení (kdy výrobce jaksi pozapoměl co když uživatel bude Start-stop neustále vypínat) vydrží aspoň půlku let co baterka ve Focusu... Co tím konkrétně myslíš? Jak by mělo vadit vypnutí S&S? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 @tommy27 Teraz pristupuješ k tomu laxne ale až ti po záruke kľakne bateria a ty kúpiš a zaplatíš novú a takto dookola si spomeň že v minulosti ti bateria vydržala aj 10 rokov ! Takto sa môže stať že do 10 rokov budeš mať 4-5 baterii. Samozrejme je to iba čisto hypoteticky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 Nezkoušel někdo odpojit "drátek" z baterky? Nevím jetsli teď nebudu kecat, ale myslím že v sekci Octavie se kdysi řešilo že k baterce je připojen ještě nějaký "káblík" co hlídá nabití baterky a jeho odpojením se deaktivuje S&S. Možná by to mělo vliv i na rekuperaci (jen hádám). Jinak jak v některých diskuzích zaznívá že to ŠA tají, není to až tak pravda: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 .. vždyť se to tady (a i u Oktávek) nyní hodně řeší .. i na konto právě toho článku a vyjádření experta z www.battery.cz - že myslet si, že po vypnutí SS je vše OK a AGM/EFB baterky se šetří - tak chyba lávky. Řídící jednotka to jakoby nebere v potaz a systém dobíjí stále spíš dle předvybraných modelů jízd a akumulátor se ne vždy dobíjí jak by to potřeboval .. Však v tom článku vše poměrně srozumitelně popsaný. I to že ne úplně (zatím) funguje nahradit v autě se Start-stopem předepsanou baterku za standartní - zaplavenou :-( .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 Z toho cos napsal jsem právě pochopil že s vyplým S&S to je "ještě horší". Jasně že to baterce asi nějak extra neprospěje (krom toho že nemusí startovat motor), rekuperace jede furt stejně dobře/špatně. A že tam nelze dát klasickou zaplavenou baterku je obecně známo. Ale přes VAG by mělo jít nastavit "druh baterie", tak zkusit přenastavit (musí někdo s VAGem), zda je tam možnost vybrat i klasickou a zda se pak rekuperace vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 SS a rekuperace jsou 2 různé věci. Sice spolu souvisí ale nezávisí. Na druhou stranu jsme všichni rádi, že máme tak cca 3kW navíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 před 19 minutami, Martab napsal: Nezkoušel někdo odpojit "drátek" z baterky? Nevím jetsli teď nebudu kecat, ale myslím že v sekci Octavie se kdysi řešilo že k baterce je připojen ještě nějaký "káblík" co hlídá nabití baterky a jeho odpojením se deaktivuje S&S. Možná by to mělo vliv i na rekuperaci (jen hádám). Jinak jak v některých diskuzích zaznívá že to ŠA tají, není to až tak pravda: Vypojil jsem drátek u VW, SS byl vyřazen z provozu, ale když čtvrtý den se mi nevypaloval filtr pevných částic, tak jsem to tam raději vrátil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 .. chlapi, já rád přenechám nastavení typu Aku na autorizáku. Auťák je ještě 2 a 1/4 roku v záruce a ať si s tím poraděj oni. Mě prostě nebude ani na vteřinu vadit, když se to přepne do non-EFB/AGM neb SS budu opravdu neustále vypínat a na spoustu dalších odběrů mě taky neužije (sedačky, všemožný světýlka atd.) .. takže proč na za 59Ah.EFB tam korektně nemít 60Ah standartku a fertig. Už toho bylo kolem baterek tak akorát dost :-) .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 @Čečulák Dobrá připomínka. U benzínu by to až tak vadit nemsuelo, ale otázka je co dalšího to ovlivňuje, třeba ten filtr bych netipoval :/ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 Možná jsem stahnul trenky před brodem, ale obden mi to vypaluje a najednou nic... Takže raději jsem to vrátil a vyřešil relátkem. Když jedu třeba Brno, tak to na dálnici opačně zapnu a nechám proběhnout . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 @Eric_ koukal jsem na ty volmetry na ali, je jich tam mraky..ten tvů vypadá hezky, ale raději bych černou..ta bílá tam bude svítit jak pěst na oko :-) mohl by jsi udělat foto, jak to vypadá v autě s tou černou přístrojovkou ? četl jsem i feedbacky, ale dost lidí si tam stěžuje, že to špatně ukazuje a jsou tam i fotky s měřením na měřáku a rozdíly jsou 0,5 V oproti měřáku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 ski1961 Ono je to dosť malé skoro vôbec to netrčí a neprekaža, stale dookola preblikuje 5V odber 0A a namerané volty. Mne to meria celkom OK. Fotil som to s bleskom inak by to žiarilo na červeno na fotke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pakoslav Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 ski1961 já mám to samé v černém s modrým podsvícením, měří ok, objednával mi to ale známý a je to "čína" má však ochranu proti přepětí do USB takže by to nemělo odpálit mobil, jako některé prodávané v našich slavných obchodech několikanásobně dráž. Určitě černou seženeš. Ještě mě napadá jestli by nešlo dobíjet napřímo a ne přez kostřící bod, sice potom pc neví nakolik je nabito, ale já stejně nemám ve své Fabii 3 Combi 1,2 TSI / 66 kW Ambition Plus, žádný ukazatel nabití baterie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.