Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Může nám někdo z motorářů vysvětlit, co je myšleno následujícím textem, který popisuje funkci DMS?:

Režim Sport - Motor/Pohon- Akcelerace vozidla je vyšší než v režimu Normal.
Lze to chápat skutečně tak, že pokud mám DMS v režimu Sport, tak má motor jiný průběh krouťáku apod.? Jinými slovy řídící jednotka funguje jinak? To by pak znamenalo, že tabulkové parametry zrychlení např. 0-100 či letmé zrychlení 80-120 platí jen pro SPORT režim?
Vloženo

nn, žádná úprava na kroutícím momentu tam není, jen se zrychlí odezva na plynový pedál, zrychlí se natáčení bi-xenonů, u DSG se převodovka přepne s ,,S,, režimu a u adaptivního podvozku ztvrdnou tlumiče

Vloženo

Pokud je podstata v tom, že v režimu Sport je "rychlejší odezva na plynový pedál" pak i tabulkové zrychlení 0-100 musí být měřeno v režimu Sport. V jiných režimech by to pak mělo být horší.   

Vloženo

Z té diskuse vyplývá, že DMS mění charakteristiku odezvy motoru na sešlápnutí plynového pedálu, ale pouze tím, že se mění charakteristika výstupního signálu pedálu na jeho stlačení. Zřejmě tedy jde o něco podobného, co uvádí tyto dva odkazy:  

http://www.lltek.com/sprintboost_plus.htm

http://www.twmperformance.com/pedalbox/volkswagen-pedalbox.htm

Pokud byste měli doplňující info, dejte je sem.

Změny zbylých parametrů (DSG, podvozek, světla,...)  snad asi nepotřebují vysvětlení, je to uvedeno v Návodu k vozidlu. 

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Mam za sebou cca 1500km, vicemene v kuse a trochu zklamani z DMS.

Dostupne rezimy maji nastavene vsemozne parametry vcetne jedneho konkretniho, ktery je uplne nesmyslny: ACC - Eco. Toto nastaveni zpusobi, ze auto zrychluje o cca 1km/h za 1 vterinu!

Kdyz je za vama auto tak jste bud za trotla nebo na to proste slapnete, ale to vam je pak ACC k nicemu.

ACC - Eco je na pevno nastavene v rezimu Comfort, ktery se diky nastaveni tlumicu docela hodi na D1, ale nasteveni ACC z neho dela nepouzitelny rezim:(

Pujde to prekodovat?

 

Vloženo

ACC Eco je opravdu opruz. Jednou jsem to tam měl na delší trase a nevšiml si toho a ke konci cesty jsem byl totálně naštvaný a rozhodnutý jet hned druhý den do servisu, že to vůbec nejede. Doma jsem si toho pak všiml a auto se začalo chovat normálně.

Vloženo

já si vystačím s individual a sport. Přepínat se to dá jednoduše řadící pákou, nemusím lovit něco v menu. Tak když potřebuji předjet nebo se rychle vzdálit, "přeřadím" a pak zase zpět. Jednoduché, efektivní. A také mě baví to tlačítko pod plynem, nikdy jsem tak často nešlapal až na podlahu, jako tady.

Vloženo
On 9/7/2016 at 9:41 AM, Prochaine said:

Ideální by bylo, kdyby každý z předvolených módů šel ručně přenastavit.

Takhle využívám jen "Individual".

taky bych byl pro. Vy co tomu rozumíte, nešlo by přes VCDS předefinovat  predvolené režimy?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...