Publikováno Říjen 24, 20159 r chlapi,resim jeste na posledni chvili prevodovku, auto se jeste nevyrabi. Jel jsem 110kW tdi s manualem, mel jsem ji na cely den a spokojenost. Jenza pak na predvadecce meli 140kW s DSG a skoro od te doby nespim. Byl jsem spise proti automatu, ale tady me docela uchvatil. Mate nekdo dlouhodobe zkusenosti s automaty od skodovky? V kombinaci s ACC a Line as. to povazuji za super komfort.
Říjen 24, 20159 r Také to tak vidím že do takového auta bude ta DSG převodovka dobrou volbou. Byť je to za příplatkových .. 65.000,-Kč. Ten komfort .. nemuset už řadit a věnovat se plně řízení. A pokud Tě to zas na chvíli chytne, tak proč neťuknout párkrát do pádla na volantu, případně si na chvilku přepnout DSG do polohy .. sekvenčního manuálního řazení. Manuální převodovku na automat --- nepřepneš.
Říjen 24, 20159 r Nemuset uz radit a venovat se plne rizeni? Tolik zenskych ma manual a jak ridi? Manual ci automat vec nazoru, ale nemyslim si ze manual sebira venovani za volantem. Pridava naopak konyrolu nad autem pri privrzdovani a tak. Ale signoflife jestli se rozhodujes mezi 110kw nebo 140kw tak jdi do 140 je to lepsi :-)
Říjen 24, 20159 r Jak říkáš, je to opravdu věc nározu. A znám ženské, co si automatickou převodovku hodně chválí. Z kopce při přibržďování by byl hřích samozřejmě neťuknout na pádlo s označením "minus" a nepodřadit si.
Říjen 24, 20159 r Ja mam v aute vsechno rad pod kontrolou, ale proste DSG je u auta stredni tridy povinnost. Je to docela velky priplatek, ale zprijemni to rizeni auta jako nic jineho. Navic auta s automatem maji mensi problemy s motorem, protoze automat nedela chyby typu chcipnuti nebo podtaceni.
Říjen 25, 20159 r Mám už druhé DSG sice ve Fabii ale komfort jízdy super. Takže určitě automat. Hlavně do superbu bych manuál zakázal he he..
Říjen 25, 20159 r DSG je skutečně skvělá věc, ale já jen doufám, že se v automobilkách nenajde nikdo, kdo by manuál "zakázal" . Vždyť to je na tom to perfektní, že si můžete vybrat. Někdo chce to, jiný preferuje zase něco jiného. Neberu nikomu jeho názor a ani ho nevnucuji. Já beru manuál. Důvody pro a proti nedávám - fóra jsou toho docela plné. Jen si vzpomínám na jednu příhodu, když jsem "zapadl" v hlubším sněhu a měl jsem DSG - museli mě vytáhnout, s manuálem bych se vyhrabal sám. Ale možná jsem to jen neuměl...
Říjen 25, 20159 r Mám už druhé DSG sice ve Fabii ale komfort jízdy super. Takže určitě automat. Hlavně do superbu bych manuál zakázal he he.. Čauky Deive. Tak na tuto Tvoji "posvátnou" větu, co jsi tu psal mě dostal můj prodejce. Že do takvýchto aut už by prostě .. manuální převodovku: zakázal. Druhý den jsem si konfiguraci upravoval na DSG. Snad to bude v poho, když se tam budou dodržovat ty výměny oleje pořádně.
Říjen 25, 20159 r Vše má své pro a proti. Já bych DSG nejraději vyhodil při popojíždění v kolonách. Zlatý hydro.
Říjen 25, 20159 r DSG zcela urcite. Manual nema dnes uz naprosto zadne vyhody. Muset behem jedne jizdy 300x kvedlat jako pako nema vubec zadny realny prinos. Pevne verim, ze i v Evrope bude manual snad za nejake ty roky zcela eliminovan a zustane jen aparatem podivinu a archaickych nadsencu do kvedlani pakou jako v US. V patek jsem byl shodou okolnosti na dvou zkusebnich jizdach u dvou ruznych znacek a obe predvadecky byly v automatu. Neveril jsem svym ocim. Pred par lety by neco takoveho bylo zcela nemyslitelne. A to se jedalo o male vozy, zadne luxusni velka auta, kde je automat prece jen beznejsi.
Říjen 25, 20159 r ... proč by nebyly v automatu, automobilky mají větší zisk. Jinak, že na předváděčkách jsou většinou automaty, je pravda. Ale není to argument.
Říjen 25, 20159 r To az za hodne dlouho, ale obecne samozrejme je trend ke zjednodusovani a snizovani potreby zasahu ridice. V opacnem pripade bychom se treba mohli vratit ke startovani na rucni pohon, rucnimu sytici, brzdam bez ABS a ja nevim cemu vseho.
Říjen 25, 20159 r Tou dobou už dost možná dojde ropa, a pokud by v tu dobu ještě všechny auta neměly autopilot, převodovku nebudou mít tuplem, když budou na elektřinu.
Říjen 25, 20159 r Ja mam v aute vsechno rad pod kontrolou, ale proste DSG je u auta stredni tridy povinnost. Je to docela velky priplatek, ale zprijemni to rizeni auta jako nic jineho. Navic auta s automatem maji mensi problemy s motorem, protoze automat nedela chyby typu chcipnuti nebo podtaceni. je vidět že si nejel s novym superbem na eko mod ten motor podtáčí totálně i pod 1200 otáček. Superb 2 taky jezdí na 1200 otáček, pak dříve odchází dvouhmota i na CR motorech.
Říjen 25, 20159 r A je nekde nejaky relevantni dukaz, ze stabilni, souvisla jizda po rovine pri 1200ot. opravdu necemu skodi. On sam vyrobce tvrdi ze ne. Samozrejme si muze vymyslet, ale rozhodne je tvrzeni vyrobce verohodnejsi nez to, ze to rikal Franta Vopicka na foru.
Říjen 25, 20159 r ..no tak to jsem zvědav na reakce, myslím si, že mnohý "Franta Vopička" má profesionální znalosti, aby to mohl tvrdit...no a věřit automobilkám? nestačí poslední rozruch v aféře emisí VW? Upraveno Říjen 25, 20159 r od KarelM
Říjen 25, 20159 r Odpověď není až tak jednoduchá. Na rovině, bez zátěže by to problém být neměl. V momentě zátěže už ano. U dsg pak záleží, jak je vyladěný soft. Např S2 1.8 mi do kopce postupně naházel 6ku a podřadil až motor pomalu chcípal. Dle Škodovky nikde chyba nebyla. S2 3.6 to neudělá, dle mého díky objemu a jinému typu dsg. Proč se začala dávat dvouhmota je snad jasný.
Říjen 25, 20159 r Automat straci na jizde. Co z toho pak clovek ma? Ano chapu ze to nekohi nebavi, ale nezakazoval bych je. Jsou auta, do kterych manual proste patri. Ano superb jako limuzina do tech aut ne uplne spada ale je to o pocitu.
Říjen 25, 20159 r Jsou auta, do kterych manual proste patri. A to jsou ktera? Zrovna sportovni auta jsou prvni, ze kterych manual uz temer uplne vymizel. Ted mluvim o opravdu sportovnich autech, ne Octavii RS a podobnych.
Říjen 25, 20159 r Treba do malych aut je automat peklo. Radi to pomalu a v nizkych otackach. Mluvim zde o fabii ci golfu. Ty bych nejradeji v manualu. A u sportovnich aut to je pochopitelne. Tam by se spatne zaradili a pekne by to zarvalo. Ale libinse mi ze treba vw poskytuje moznost manualu i u r modelu kteri disponuji 300 konmi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.