Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím pánové měl bych dotaz. Řeším problém se ztrátou výkonu při plné záteži. Padá mi zo do nouzáku. Už sem pročetl snad veškerá zahraniční fóra kde se tento problém řešil. Vypadává mi chyba P0234 (turbo se přetlačí upustí tlak a spadne do nouzáku). Na ross-tech je rada zkontrolovat hadice, ventil n75 atd. Na zahr fórech absolutně vylučují n75 ale ne všude. Nemáte nějakou podobnou zkušenost či radu? Budu strašne zavázán za každou radu. Nechci měnit bezhlavě díly.

Můj osobní favorit bude buď tyčka od WG nebo actuator prdlá membrána

Ptas se na vec ktera je bezna lehni si pod auto a zkontoluj ventil turba vyndej ho ven pokud budeš mit starou verzi vymen za novejsi s plastovou membranou,pokud nechces byt za vymenovace jednoducha vec zajet si za nekym kdo opravdu umi s diag a pak vis po cem mas jit

Upraveno od chipmann

  • Autor

To uz sem prave udelal dal sem tam plastovej ventil. Nebyl to origo ae prvovyroba z nemecka pierburg

Dej sem log a budeme chytrejsi

Tys ale měnil asi n249, ten ale způsobí nedostatek tlaku, když je vadná membrána, pokud se nepletu. Krom toho, plastový je sice odolnější, ale propouští.

N75 a hadice, přídpadně prasklá membrána actuatoru, zaseklé táhlo actuatoru, to vše je na jednom místě a lehce zkontrolovatelné. Tím by mohl vzniknout přetlak a pak se při překročení tlaku zavře pro ochranu škrtící klapka. To jde vše nalogovat.

  • Autor

Nalogovat a které kanály standartně 3 115 118?

  • 2 roky později...

Zdravim chtel bych se zeptat jak ma auto táhnout v základu kdyz sem ho koupil tak zahájí od tech 1800otáček a ve cca 4000 -5000 to jako by táhlo vice nvm přesně nekoukal sem ale ted uz semi to moc nestává nebo jako by tan ten návrh byl ale pak uz nic chyby zadne nehlásí muze byt uz turbo na konci najeto 220000 tisic.dekuji za rady 

  • 3 týdny později...

Cau, já to snad nad 5000 ani netočím, turbo cítím cca od těch 1800 a okolo 3000 alespoň u mého auta se mi zdá, že to začne táhnout podstatně víc. Podle mě je tech 4000-5000 docela pozdě na to, aby začalo turbo chytat druhý dech.

  • 4 roky později...
On 12/12/2015 at 8:37 AM, chipmann said:

zajet si za nekym kdo opravdu umi s diag a pak vis po cem mas jit

 

Dobry den, Superb II 2009 1.8 TSI 

 

000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
                    RPM: 3015 /min
                    Load: 83.1 %
                    Speed: 52.0 km/h
                    Temperature: 77.0�C
                    Temperature: 36.0�C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.716 V
 

 

 

Je tu, prosim, niekto zo zapadneho slovenska alebo mi date kontakt, kto sa tomu rozumie a vycita mi to z auta, co presne s tym je?

Turbo bolo repasovane pred 5 rokmi.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.