Publikováno Prosinec 7, 20159 r Zdravím pánové měl bych dotaz. Řeším problém se ztrátou výkonu při plné záteži. Padá mi zo do nouzáku. Už sem pročetl snad veškerá zahraniční fóra kde se tento problém řešil. Vypadává mi chyba P0234 (turbo se přetlačí upustí tlak a spadne do nouzáku). Na ross-tech je rada zkontrolovat hadice, ventil n75 atd. Na zahr fórech absolutně vylučují n75 ale ne všude. Nemáte nějakou podobnou zkušenost či radu? Budu strašne zavázán za každou radu. Nechci měnit bezhlavě díly. Můj osobní favorit bude buď tyčka od WG nebo actuator prdlá membrána
Prosinec 12, 20159 r Ptas se na vec ktera je bezna lehni si pod auto a zkontoluj ventil turba vyndej ho ven pokud budeš mit starou verzi vymen za novejsi s plastovou membranou,pokud nechces byt za vymenovace jednoducha vec zajet si za nekym kdo opravdu umi s diag a pak vis po cem mas jit Upraveno Prosinec 12, 20159 r od chipmann
Prosinec 12, 20159 r Autor To uz sem prave udelal dal sem tam plastovej ventil. Nebyl to origo ae prvovyroba z nemecka pierburg
Prosinec 19, 20159 r Tys ale měnil asi n249, ten ale způsobí nedostatek tlaku, když je vadná membrána, pokud se nepletu. Krom toho, plastový je sice odolnější, ale propouští. N75 a hadice, přídpadně prasklá membrána actuatoru, zaseklé táhlo actuatoru, to vše je na jednom místě a lehce zkontrolovatelné. Tím by mohl vzniknout přetlak a pak se při překročení tlaku zavře pro ochranu škrtící klapka. To jde vše nalogovat.
Červenec 6, 20187 r Zdravim chtel bych se zeptat jak ma auto táhnout v základu kdyz sem ho koupil tak zahájí od tech 1800otáček a ve cca 4000 -5000 to jako by táhlo vice nvm přesně nekoukal sem ale ted uz semi to moc nestává nebo jako by tan ten návrh byl ale pak uz nic chyby zadne nehlásí muze byt uz turbo na konci najeto 220000 tisic.dekuji za rady
Červenec 22, 20187 r Cau, já to snad nad 5000 ani netočím, turbo cítím cca od těch 1800 a okolo 3000 alespoň u mého auta se mi zdá, že to začne táhnout podstatně víc. Podle mě je tech 4000-5000 docela pozdě na to, aby začalo turbo chytat druhý dech.
Září 7, 20223 r On 12/12/2015 at 8:37 AM, chipmann said: zajet si za nekym kdo opravdu umi s diag a pak vis po cem mas jit Dobry den, Superb II 2009 1.8 TSI 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) RPM: 3015 /min Load: 83.1 % Speed: 52.0 km/h Temperature: 77.0�C Temperature: 36.0�C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.716 V Je tu, prosim, niekto zo zapadneho slovenska alebo mi date kontakt, kto sa tomu rozumie a vycita mi to z auta, co presne s tym je? Turbo bolo repasovane pred 5 rokmi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.