Přejít na obsah

Problém s budíky, velká odchylka rychlosti


Tonda1234

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

Potřebuji pomoc, jsem docela čerstvím majitelem Octavie I 1.6i 75kW (AVU) modelový rok 2002 dovoz Německo. Odpočátku co auto mám (od Května 2015) se mi nezndál přístrojový štít, neseděli otáčky, rychlost, palubní PC spotřeba MPG (vůbec jsem nechápal co to je? ) červené ručičky a rozsah tacho jen do 220km/h což je u 1.6 75kW co jsem do posud viděl trochu divné.

Proto jsem sehnal budíky podle štítku na původních 1U0 920 811B, správný rozsah do 240 na rychloměru, otáčkoměr 7tis palubní PC v pořádku ale ejhle svítí kontrolka EPC kterou nikdo nedokázal doposud zhasnout a co víc, odchylka rychlosti je stále. Když mám na tachometru 100 tak dle GPS jedu s bídou tak 80km/ h na 2500 ot když chci jet 100km/ h musím tacho vytočit až na 130. Podle převodových poměrů to vypadá že otáčky by mohli sedět.

Ptal jsme se různě i po autorizovaných servisech a vždycky jenom krčí rameny a neví. Jeden člověk mi dokonce trvdil že budíky mají firmware který není kompatibilní s ŘJ, když jsem se ho zeptal co náhon rychloměru tak mě řekl že se to vypočítává s otáček motoru což se mi moc nezdá. Ještě mě napadlo po pročtení některých diskuzí jestli se kromě klíčů nemusí napárovat i ŘJ, VAG nevlastním ani s ním neumím takže v tomhle jsem úplně zracený. Takže bych rád nějakou radu nebo tip co stím.

 

Děkuji.                                              

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budíky jak vizuelně tak typově sedí původní byly 811B (ty měněné jsou také 811B ze stejné Octavie s motorem 1.6 AVU cca o čtvrt roku starší auto). Jinak tím kodováním je myšleno nastavení samotného budíku, správně nastavit propojení budíku a ŘJ ? Dneska jsem si navíc všiml že mi v prostředním panelu nesvítí při zapnutí zapalování kontrolka obložení brzd, když dojde kapalina ostřikovačů nesvítí kontrolka hladiny a po nastartování bliká žlutá kontrolka hladiny oleje což podle manualu znamená vadné čidlo. Hladina oleje na měrce je ve dvou třetinách. Jinak zbytek až na ten tachometr se mi jeví jako plně funkční.    Ještě se zeptám v tom VAGu se dá nastavit nějak odchylka? Vím že mně dělali test akčních členů ručiček a to bylo v pořádku. Alespoň podle servisu :D                            

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj záleží v jakém servisu jsi byl. Vydím,že nevíš co je kodování budíků. Viktor X ti to už tady psal. Nech si od někoho,kdo tomu trošku rozumí budíky správně nakodovat. Vag má kde kdo. Píšeš,že ti některé kontrolky svítí a někt. že zase ne. Záleží co máš za výbavu taky. Pokud budeš mít vše správně nakodované,tak nemůžeš mět tak velkou odchylku. Může být,ale cca asi 5-7km. Záleží jak velká kola používáš.

Editováno: , autor: Mirek 835
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...