Přejít na obsah

Kontrolka žhavení a motoru - problém s EGR?


tokyc

Doporučené příspěvky

Zdravím. Máte někdo zkušenost s blikající kontrolkou žhavení, ke které se po dalším nastartování přidá i kontrolka vyzývající k přesunu s motorem do servisu a samozřejmě pádem do nouzáku(auto jede, je ale líný)? Jde mi o OII 2,0 TDI CR 103kW. Před 8000km se stalo to samé a stačilo vymazat závadu přes diagnostiku(údajně něco se zpětným vedením spalin). Může stejná chyba po 8000 km naznačovat odcházející chladiš spalin, EGR či něco kolem toho? Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak diagnostika ukazala dve chyby, ale obe jsou stejne a je to neco kolem magnetickeho ventilu, chybna funkce. Pry odchazejici EGR. Je to mozne? Kolik takovy EGR bezne vydrzi a kolik stoji oprava? Pripadne jak se k nemu chovat, aby se drzel co nejdele? Diky za info.

Editováno: , autor: tokyc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsi na začátku psal ze to predtim stacilo vymazat tak to je predzvest toho,ze uz zacina dochazet k vypadkum a chybam samotneho zpetneho vedeni. Projevuje se to na potenciometru nebo samotnem regulacnim soupatku. Co se tyce materialu tak sice je tolo nekde kolem 10 000,-za samotne zpetne vedeni, ale pocitej ze musi jit DPF dolu, naprava a u nekterych i turbo,Plus geoska.

Neni to prdel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co sem koukal, pokud nejde o 4x4 dokážou to udělat i bez všeho uvedeného. Nicméně i tak samotný ventil cenově žádná sláva. Jezdim tak z 90% jen dálnice a okresky. Město minimálně. Spíš mi jde o to, jestli lze udržovat EGR v kondici jako DPF, takže hezky to protáhnout ve vyšších otáčkách a tahat po dlouhých trasách, regenerace se snažim nepřerušit, když vidim v cíli zvýšený otáčky, ještě to projedu atd... Jinak ještě se zeptám, jakej vliv má na EGR olej(ten dávám kvalitní a celou historii auta stejný, ikdyž je to LL, takže výměna po 20 až 30 tisíci což neni asi ideál)? Díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nelze nijak cilene, je to proste bolest tehle technologie. Zaslepit, vypnout v jednotce a dpf te bude milovat, pokud jezdis jak jezdis, tak egr opravdu nema vyznam ani opravovat. Problem je, ze rj u cr motoru to uz ma jinak hlidane a s novou metodikou te muzou vyhmatnout na stk, ale to jeste ukaze cas.

Ja sam mam egr vypnuty a protoze nejezdim pod malym zatizenim, tak ekologie na prdel stejne nedostava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...