Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím. Máte někdo zkušenost s blikající kontrolkou žhavení, ke které se po dalším nastartování přidá i kontrolka vyzývající k přesunu s motorem do servisu a samozřejmě pádem do nouzáku(auto jede, je ale líný)? Jde mi o OII 2,0 TDI CR 103kW. Před 8000km se stalo to samé a stačilo vymazat závadu přes diagnostiku(údajně něco se zpětným vedením spalin). Může stejná chyba po 8000 km naznačovat odcházející chladiš spalin, EGR či něco kolem toho? Díky za rady.

Výpis závad z diagnostiky je základ. Bez toho se těžko někam pohneš.

  • Autor

Jasný, chápu, zítra jedu do servisu, šlo mi spíš o to, že pokud to bude znova totéž po 8000 km, zda může jít o náhodu nebo to naznačuje odcházející součástku... Zítra napíšu, co jsem se dozvěděl.

  • Autor

Tak diagnostika ukazala dve chyby, ale obe jsou stejne a je to neco kolem magnetickeho ventilu, chybna funkce. Pry odchazejici EGR. Je to mozne? Kolik takovy EGR bezne vydrzi a kolik stoji oprava? Pripadne jak se k nemu chovat, aby se drzel co nejdele? Diky za info.

Upraveno od tokyc

Aby dlouho vydrzel? Zaslepit. Jak se k nemu nejlepe chovat? Jezdit po dalnicich a okreskach, ne se kodrcat po meste.

Da se vycistit, ale jistota je jen kulomet, teda vymenit.

A novej za 9 klacků je taky lahůdka :)

Co se tyce EGR ventilu, stejne jako u jiných soucasti auta nikdy nemůžeš rict jak dlouho vydrží. Vzdy závisí na ruznych parametrech. At uz styl jizdy, delka trasy,kvalita paliva ci oleje...

Jak jsi na začátku psal ze to predtim stacilo vymazat tak to je predzvest toho,ze uz zacina dochazet k vypadkum a chybam samotneho zpetneho vedeni. Projevuje se to na potenciometru nebo samotnem regulacnim soupatku. Co se tyce materialu tak sice je tolo nekde kolem 10 000,-za samotne zpetne vedeni, ale pocitej ze musi jit DPF dolu, naprava a u nekterych i turbo,Plus geoska.

Neni to prdel...

  • Autor

Tak co sem koukal, pokud nejde o 4x4 dokážou to udělat i bez všeho uvedeného. Nicméně i tak samotný ventil cenově žádná sláva. Jezdim tak z 90% jen dálnice a okresky. Město minimálně. Spíš mi jde o to, jestli lze udržovat EGR v kondici jako DPF, takže hezky to protáhnout ve vyšších otáčkách a tahat po dlouhých trasách, regenerace se snažim nepřerušit, když vidim v cíli zvýšený otáčky, ještě to projedu atd... Jinak ještě se zeptám, jakej vliv má na EGR olej(ten dávám kvalitní a celou historii auta stejný, ikdyž je to LL, takže výměna po 20 až 30 tisíci což neni asi ideál)? Díky za info.

Nevim z jakych materialu jsi cerpal, ale vsechny chladice zpetneho vedeni jsme zatim tahali jen pokud sla naprava, DPF dolu (min. tohle) je to rychlejsi.

Olej v tom nehraje roli, na chladic je navedena jen chladici kapalina a priruby vyfukovych splodin...

Nelze nijak cilene, je to proste bolest tehle technologie. Zaslepit, vypnout v jednotce a dpf te bude milovat, pokud jezdis jak jezdis, tak egr opravdu nema vyznam ani opravovat. Problem je, ze rj u cr motoru to uz ma jinak hlidane a s novou metodikou te muzou vyhmatnout na stk, ale to jeste ukaze cas.

Ja sam mam egr vypnuty a protoze nejezdim pod malym zatizenim, tak ekologie na prdel stejne nedostava.

Nevim z jakych materialu jsi cerpal, ale vsechny chladice zpetneho vedeni jsme zatim tahali jen pokud sla naprava, DPF dolu (min. tohle) je to rychlejsi.

U OII to ide aj bez dem.napravnice,ale chce to cvik ...tým pádom odpadá geometria,ale to už nepatrí do tohoto vlákna ;)

  • Autor

Aspon ze to nekdo potvrdil :) Kazdopadne od vymazani chyb najeto nekolik desitek kilometru zatim bez problemu. Tuk, tuk :)

Také jsem to dělal a je jednoduší dát dole nápravnici.Pak je krásný přístup.Geometrie je už to poslední snad.

U OII to ide aj bez dem.napravnice,ale chce to cvik ...tým pádom odpadá geometria

A ja som bol svedkom :D

 

P.S: Ked sa vymena EGR robi v autorizaku, tak bez demontaze napravnice sa aspon zakaznikovi usetri naklad za geometriu...ci sa mylim? :)

tak,tak ...

 

 

Také jsem to dělal a je jednoduší dát dole nápravnici.Pak je krásný přístup.Geometrie je už to poslední snad.

to áno,ale poznáme to,že: "toto mi pred výmenou nerobilo,ťahá to,volant nakrivo atď"

  • Autor

A kolik si autorizak rekne za vymenu egr? Idealne neco na Vysocine - nejaky tip?

Upraveno od tokyc

Je to myslim individualne...kolko beru na hodinu, kolko stoji demontaz a montaz DPF a aj samotneho EGR...a samozrejme material, nakolko tam treba menit este tesnenia :)

Cena bude niekde okolo 500€

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.