Publikováno Prosinec 31, 20159 r Poradi nekdo?V lete mam menenou lambdu sondu u Octavie 1,6 74kw.Ted,kdyz zacalo zimni pocasi a po ranu nastartuji,otacky motoru vyskoci maximalne na 800 otacek,coz ma za nasledek,ze auto na volnobech ,,chcipa,,do te doby,nezli se motor trochu zahreje.Pak je jiz vse v poradku.Kdyz po jizde,po par hodinach, motor vychladne a nastartuji,otacky vyskoci na 1100,motor bezi krasne a po chvili klesnou na 800.Znamy me napojil na VAG a ukazalo mu to vadnou lambda sondu,s tim,ze muzu mit spatnou tepelnou hodnotu,coz me zarazilo,nebot je nova,od Bosche a koupena podle typu motoru a VIN kodu.Jak to vidite?Diky
Prosinec 31, 20159 r Studený start nemá s lambda sondou nic společného, spíš se zaměř na čidlo teploty chladící kapaliny, když máš nízký volnoběh za studena... Pokud by bylo špatné mohlo by to vyhodit i chybu tě lambda sondy protože by byla směs moc chudá nebo moc bohatá...
Leden 1, 20169 r Autor Cidlo teploty?Vim,kde se nachazi,ale to by me i spatne ukazovala teplota na pristrojovce.Nebo muze ukazovat dobre a presto davat spatny impuls RJ za studena?Jestli to tak je,to by me absolutne nenapadlo.Ale diky.
Leden 2, 20169 r Čidlo teploty bývá dvouokruhové, jeden okruh je pro přístrojovou desku a druhý pro řídící jednotku motoru, což znamená, že když bude okruh pro řídící jednotku špatný, může přístrojová deska ukazovat správnou teplotu, ovšem řídící jednotka bude dostávat mylné informace a to může způsobovat tvé problémy s během studeného motoru. Toť můj skromný názor
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.