Přejít na obsah

Silentbloky


kodemi.:R

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny..

Měl bych jednu otázečku..A sice-ty silentbloky v předních ramenech jsou jako by uchyceny v té gumě na dvou protilehlých místech-jak jsem na to tak koukal,mám je na autě nalisované svisle..Snad to popíšu alespoň zčásti tak ,aby to někdo pochopil :unsure:

A jde mi o to-zdá se mi,že má potom kolo zbytečně velkou vůli dopředu ,dozadu..Jelikož jsou nalisovány svisle a tím nemají takovou pevnost,jako kdyby byli nalisovány tak ,aby to protilehlé gumové uložení uvnitř silentbloku bylo vodorovně...a tím absorbovalo daleko větší síly,které při akceleraci a brždění vznikaj...

Nejsem první majitel auta a je dost pravděpodobné,že je už někdo přede mnou měnil a mohl je nalisovat špatně..Díky za případné info.,jak to máte vy...

R......... :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Mimochodem proti tomu pohybu, co uvádíš používají Angláni tohle. narzí to do silentbloku. Tady jsem to nesehnal.

ale tohle se neosvědčilo - rádo vypadává. Lepší vzít ty silenbloky z Cupry ;)

Máš nějaké poznatky co se týče tech silembloku z Kupry? Už je někdo do Fabie dával a v poho? Asi mě to taky čeká a ty original mi přijou třošku na nic.A to mám najeto 40. tis a sou v haji,nemam chut to měnit pořád dokola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec neco me bouchalo na předni naprave jako by kov na kov jak na leve tak na prave strane.Zjistilo se že jsou spatne silenbloky v ramenech.Vymenili se a je to o dost lepši už to neklepe ale zda se me že když projiždim zatačku a jsou tam hrby tak tam pořad neco klape.Stabilizatory byli pry dobry.Nevite co to muže byt jestli to neni třeba ješte ta cela tyč stabilizatoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec neco me bouchalo na předni naprave jako by kov na kov jak na leve tak na prave strane.Zjistilo se že jsou spatne silenbloky v ramenech.Vymenili se a je to o dost lepši už to neklepe ale zda se me že když projiždim zatačku a jsou tam hrby tak tam pořad neco klape.Stabilizatory byli pry dobry.Nevite co to muže byt jestli to neni třeba ješte ta cela tyč stabilizatoru?

silembloky si měl ko a tyčky stabiku v poho jo....Už ti je někdy měnili?? Kolik máš najeto? Já měl to same,kovove rany při nerovne silnici.Mě původně řekli že silembloky,dal sem to jinam a měnil sem jen ty tyčky stabiku a v poho,silembloky ještě něco najezděj ale taky je to čeká .Bych řek že jako první odcházej ty tyčky a pokud ti to dělá jen na hrbolech tak nemusej bejt až tak špatny ,třeba to nepoznali....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimochodem proti tomu pohybu, co uvádíš používají Angláni tohle. narzí to do silentbloku. Tady jsem to nesehnal.

ale tohle se neosvědčilo - rádo vypadává. Lepší vzít ty silenbloky z Cupry ;)

Máš nějaké poznatky co se týče tech silembloku z Kupry? Už je někdo do Fabie dával a v poho? Asi mě to taky čeká a ty original mi přijou třošku na nic.A to mám najeto 40. tis a sou v haji,nemam chut to měnit pořád dokola.

Silenbloky mě taky čekají udělat a celkem by mě zajímaly ty z Cupry. To jsou úplně stejné?? Předpokládám, že budou tužší. Kolik tak stojí, nevíš??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokuď někdo z vás dával silenbloky přední nápravy ze Seatu Cupra na Fabku, tak se podělte o zkušenosti. Určitě nejsem sám, koho by to zajímalo. Hlavně jestli to tam pasuje bez úprav, kolik to stojí a kde se to dá sehnat za nějakou slušnou cenu. Díkes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja sem jen o nich čet...nevim jestli je tam něko už dával a jaky přesně tam maj bejt a kolik stojej.Pokud sou to ty co sem viděl na obrazku tak sou plne,jen díra pro ten šroub.Chtělo by to někoho kdo už to testnul

mam najeto 115 700 km.Od koupi jsem najel 16 000km tak nevim jestli se už menily ty tyčky.Necham je ješte vymenit a uvidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedával, ale vím, že jdou bez úprav

to jsou ony

úpr8321d1142961707-seat-bush.jpg

Číslo dílu a cena v UK

6LL 407 183 Bonded Rubber Mounting for BPX Engine £6.62 (x 41Kč cca) +DPH

Edit:

dle etosu česky: lůžko guma-kov, potřeba 2ks, kód motoru BPX

důležitý jsou ty 2 "L" za šestkou, to je pro ten BPX (Cupra PD160) motor

Editováno: , autor: P2M
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a to já myslim, že to musí být stejný pane kláca :)

tak to by bylo mrdooozní, já myslel jestli třeba ty vaše silný káry nemaj jiný uložení ramen, nebo tak něco ;)-_-

akorát že už tu na stole mám nový origo :unsure:B)

To taky nechápu, že Fábka se silnějším a těžším motorem má stejné uložení jako 1.2. Vůbec na těch našich skvělých silnicích jde životnost do háje :fakac:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a to já myslim, že to musí být stejný pane kláca :)

tak to by bylo mrdooozní, já myslel jestli třeba ty vaše silný káry nemaj jiný uložení ramen, nebo tak něco ;)-_-

akorát že už tu na stole mám nový origo :unsure:B)

To taky nechápu, že Fábka se silnějším a těžším motorem má stejné uložení jako 1.2. Vůbec na těch našich skvělých silnicích jde životnost do háje :fakac:

tak mě se to vysralo až teď po 103tis km a stoho jsem toho celkem dost nalítal se sport podvozkem nebo pružinách, a celkem širokejch šprckách takže myslim, že to ještě celkem jde na seriovej díl ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...