camron Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Je to dost specifický motor, proto jsem si dovolil založit nové téma. Zatímco na ostatní motorizace se nabízí všechno, na tuto jsou možnosti omezené. Takže řešil jste to někdo? Jak se to rozjede, tak se to kroutí jako užovka :-). Nechci jít cestou kompletního podvozku (Eibach nabízí s B8), ale rád bych jen třeba pružiny, nějaký extra stabilizátor, atd. Google víceméně mlčí :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Nevšiml jsem si, že by se kroutil. T 613 se kroutila. :-) 3.6ce chybí na šířku pár cm. To je asi vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 (editace) no stačí valit cca 160 či více třeba dálníci když lehce fouká a auto se houpe ze strany na stranu a auto je hodně špatně říditelné. asi jedině celej podvozek udělat... Editováno: 24. leden 2016, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 24. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Motosman: a zkousel jsi to nekdy rozhulit a prudce zpomalit do zatacky? To se deji strane veci Dale jako kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 (editace) To si piš. Jak říkám, chybí 5cm na šířku. Navíc je docela těžkej motor na předku. Rozdíl je v tom, že já se autu přizpůsobím a beru to tak, jak je. Navíc vždy dělám jen jednu věc. Buď brzdím, nebo zatáčím a nebo přidávám. V nouzi kompromis. Jedinou výtku bych měl na ten boční vítr. Ale to jsme zase u šířky, nebo výšky auta s jeho délkou. Asi jediný řešení je poslat ho k zemi a nebo prostě přijmout fakt, že je to auto na dlouhé trasy ve 140 km/h s platem vajec na kapotě. ;-) PS: proti 125kw nafta s dsg je to v jízdních vlastnostech luxusní auto :-) Editováno: 24. leden 2016, autor: motosman 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albion Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 proti 125kw nafta s dsg je to v jízdních vlastnostech luxusní auto :-) S tohoto úsudku je jasne cítiť, že si tú 125KW naftu osobne skúsil, ale na tvoju smolu bolo vozidlo v tak dezolátnom stave, že si prišiel k tomuto záveru...Odporúčam sadnúť do vozidla, ktoré nieje rozsypané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 24. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Na to si ale lidi kupuji Fabii 1.2 HTP a ne Superba v tehdy vrcholne motorizaci :/ No, doufal jsem, ze nekdo dela jen pruziny a nebudu muset jit do celeho podvozku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Nene byla to funglovka, jedna z prvních. O chování dsg raději pomlčet. U 3.6ky je výhoda haldexu a tím lepší rozložení váhy. A to jsem přesedl z A8L 4.2i do do tý nafty a po 2 měsících šla, výměnou za 3.6ku. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albion Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Podľa toho, ako suverénne si to porovnal, mám podozrenie, že si kúpil silno vadný kus...Na DSG nadáva mnoho jej užívateľov, to chápem, ale s tým podvozkom si trošku myslím prestrelil.Keďže je to určite len tvoj subjektívny názor, môžme ho hodnotiť, ako zlú skúsenosť, a nie pravidlo, nebodaj fakt o tých podvozkoch... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Mno, vzhledem k tomu, že motosmana osobně znám, a vím co dělá a s kolika různými auty jezdí či jezdil, věřím spíš jemu, než různých anonymním pisálkům na netu. Nicméně toto téma je o něčem jiném. Takže zpět k podvozku 3,6 FSI! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Já to nemyslel špatně. Myslel jsem to tak, že 3.6ka je těžší i vzadu a tím je i stabilnější a méně náchylná na vítr. Je to jen o rozchodu, rozvoru, výšce auta a jeho váze a rozložení. Nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 A nebo napodobit toto. http://www.skodaoctavia.cz/magazin/skoda-superb-32-v6-turbo-rothe-neni-obycejna-limuzina-ale-porshe-killer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albion Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Chápem, ale jazdím s combi už 2.roky, a ani vo vysokých rýchlostiach som nepociťoval to, čo opisuje camron vo svojom úvodnom príspevku. Ani bočný vietor nerobí problém, ani zákruty, ani prudké brzdenie, ani nič, čo robí problémy jemu jeho 3,6-ka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albion Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Pawouk - Mno, vzhledem k tomu, že motosmana osobně znáš, tak chápem tvoju kolegialitu k nemu, ale tu nikto nieje proti nikomu, len s toho nechápem, a snažil som sa dopracovať ku faktom, ktoré niesú, takže sa nič nedozviem, a skonštatujem to, čo som skonštatoval.Mier. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 (editace) Pružiny zkus, http://www.escape6.cz/podvozky/sportovni-pruziny/h-r/skoda/superb/typ-3t-idk7296/ podvozky tam mají taky, hledat dle VTP. Editováno: 24. leden 2016, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 13. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2016 Vážení, máte někdo na svém Superbu "sportovní" stabilizátory jako náhradu za konvenční? Přemýšlím o tom jako o prvním stupni tužšího podvozku. Co píší výrobci, si umím přečíst sám, spíše by mě zajímaly praktické zkušenosti. Eibach, H&R.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.