camron Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Je to dost specifický motor, proto jsem si dovolil založit nové téma. Zatímco na ostatní motorizace se nabízí všechno, na tuto jsou možnosti omezené. Takže řešil jste to někdo? Jak se to rozjede, tak se to kroutí jako užovka :-). Nechci jít cestou kompletního podvozku (Eibach nabízí s B8), ale rád bych jen třeba pružiny, nějaký extra stabilizátor, atd. Google víceméně mlčí :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosman Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Nevšiml jsem si, že by se kroutil. T 613 se kroutila. :-) 3.6ce chybí na šířku pár cm. To je asi vše. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokta7 Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 (edited) no stačí valit cca 160 či více třeba dálníci když lehce fouká a auto se houpe ze strany na stranu a auto je hodně špatně říditelné. asi jedině celej podvozek udělat... Edited January 24, 2016 by kokta7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camron Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 Motosman: a zkousel jsi to nekdy rozhulit a prudce zpomalit do zatacky? To se deji strane veci Dale jako kokta7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosman Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 (edited) To si piš. Jak říkám, chybí 5cm na šířku. Navíc je docela těžkej motor na předku. Rozdíl je v tom, že já se autu přizpůsobím a beru to tak, jak je. Navíc vždy dělám jen jednu věc. Buď brzdím, nebo zatáčím a nebo přidávám. V nouzi kompromis. Jedinou výtku bych měl na ten boční vítr. Ale to jsme zase u šířky, nebo výšky auta s jeho délkou. Asi jediný řešení je poslat ho k zemi a nebo prostě přijmout fakt, že je to auto na dlouhé trasy ve 140 km/h s platem vajec na kapotě. ;-) PS: proti 125kw nafta s dsg je to v jízdních vlastnostech luxusní auto :-) Edited January 24, 2016 by motosman 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albion Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 proti 125kw nafta s dsg je to v jízdních vlastnostech luxusní auto :-) S tohoto úsudku je jasne cítiť, že si tú 125KW naftu osobne skúsil, ale na tvoju smolu bolo vozidlo v tak dezolátnom stave, že si prišiel k tomuto záveru...Odporúčam sadnúť do vozidla, ktoré nieje rozsypané. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camron Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 Na to si ale lidi kupuji Fabii 1.2 HTP a ne Superba v tehdy vrcholne motorizaci :/ No, doufal jsem, ze nekdo dela jen pruziny a nebudu muset jit do celeho podvozku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosman Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Nene byla to funglovka, jedna z prvních. O chování dsg raději pomlčet. U 3.6ky je výhoda haldexu a tím lepší rozložení váhy. A to jsem přesedl z A8L 4.2i do do tý nafty a po 2 měsících šla, výměnou za 3.6ku. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albion Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Podľa toho, ako suverénne si to porovnal, mám podozrenie, že si kúpil silno vadný kus...Na DSG nadáva mnoho jej užívateľov, to chápem, ale s tým podvozkom si trošku myslím prestrelil.Keďže je to určite len tvoj subjektívny názor, môžme ho hodnotiť, ako zlú skúsenosť, a nie pravidlo, nebodaj fakt o tých podvozkoch... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Mno, vzhledem k tomu, že motosmana osobně znám, a vím co dělá a s kolika různými auty jezdí či jezdil, věřím spíš jemu, než různých anonymním pisálkům na netu. Nicméně toto téma je o něčem jiném. Takže zpět k podvozku 3,6 FSI! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosman Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Já to nemyslel špatně. Myslel jsem to tak, že 3.6ka je těžší i vzadu a tím je i stabilnější a méně náchylná na vítr. Je to jen o rozchodu, rozvoru, výšce auta a jeho váze a rozložení. Nic víc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosman Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 A nebo napodobit toto. http://www.skodaoctavia.cz/magazin/skoda-superb-32-v6-turbo-rothe-neni-obycejna-limuzina-ale-porshe-killer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albion Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Chápem, ale jazdím s combi už 2.roky, a ani vo vysokých rýchlostiach som nepociťoval to, čo opisuje camron vo svojom úvodnom príspevku. Ani bočný vietor nerobí problém, ani zákruty, ani prudké brzdenie, ani nič, čo robí problémy jemu jeho 3,6-ka... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albion Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Pawouk - Mno, vzhledem k tomu, že motosmana osobně znáš, tak chápem tvoju kolegialitu k nemu, ale tu nikto nieje proti nikomu, len s toho nechápem, a snažil som sa dopracovať ku faktom, ktoré niesú, takže sa nič nedozviem, a skonštatujem to, čo som skonštatoval.Mier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokta7 Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 (edited) Pružiny zkus, http://www.escape6.cz/podvozky/sportovni-pruziny/h-r/skoda/superb/typ-3t-idk7296/ podvozky tam mají taky, hledat dle VTP. Edited January 24, 2016 by kokta7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
camron Posted February 13, 2016 Author Share Posted February 13, 2016 Vážení, máte někdo na svém Superbu "sportovní" stabilizátory jako náhradu za konvenční? Přemýšlím o tom jako o prvním stupni tužšího podvozku. Co píší výrobci, si umím přečíst sám, spíše by mě zajímaly praktické zkušenosti. Eibach, H&R.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.