Přejít na obsah

Brzdy


teedy

Doporučené příspěvky

Ve finále jsem rád za zadní bubny, sice nevypadají nejlíp, jak tady někdo psal, ale s tímto malým autem, myslím si "točí" velmi dobře. Přední kotouče mám po zimě jak nové a vypadá to že zadní kotouče budou trochu ošizené. Majitel firemní 81kW uvažuje o reklamaci, drážky a vydřená místa, podobně jak na fotografiích tady.

Editováno: , autor: ronall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadné kotúče mám na prd už aj ja, rozdiely podľa mňa nebudú v kvalite materiálu, ale v lokalite kde je v zime F III jazdené. Jedného pekného zimného (teplého) dňa som si všimol ráno hrdzavé kotúče, tak som bol limetku trochu prehnať a vyblbnúť sa s ručkou a hneď vypadali lepšie..... Na druhý deň ráno znovu, takto to šlo pár dní, až ma napadlo že kotúče budú od soli, voda sa odparí ale povlak zostane, keď kotúč navlhne, tak takmer okamžite chytí "líšku". Napadlo ma umyť kotúče wapkou a od vtedy to takmer nehrdzavie, po dlhšej ceste v zime cez "presolené" cesty k okolitým priesmykom, kde sa pre zmenu sype inertným materiálom, ktorý dokončí (alebo začne?) dielo skazy (ryhy na kotúčoch) po príchode domov vypláchnem kotúče (občas aj auto) aspoň teplou vodou na samoobslužnej umyvárke, ak teda veľmi nemrzne.... Môžem sa ale mýliť a všetko je úplne inak.... Možno keby ste sa podelili s využívaním "presolených" mokrých ciest vo vzťahu k zachovalosti zadných kotúčov.... Do prvého výdatného sneženia som ich mal ako zrkadlo.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nesmysl - rýhy mohou být na kotouči i po 1000km, např. když do třmenu chytneš kamínek. Je třeba si uvědomit, jaký bordel se na cestách nachytá na destičky...

 

Mnoho z Vás si asi neuvědomuje, že kotouče mají především BRZDIT, ne být KRÁSNÉ.

 

Docela by mne zajímalo, co by někteří chroničtí řešici p****** řekli na toto: http://img.auto.cz/auto/base/2015-40/teaurs686_560e34e4d8bf1.jpg

http://img.auto.cz/auto/base/2015-40/teaurs685_560e34e4b9405.jpg
Vysolit 250 tisíc za karbon-keramiku, která je popraskaná! Už vidím ten zástup na reklamačním oddělení.  :kol-46:

 

P.S. malá nápověda - "praskliny" v povrchu karbon-keramických kotoučů jsou normální, stejně tak jako rýhy v kotoučích normálních.

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, jasny, ze kaminek muze udelat ryhu, ze to muze zareznout atd., atd...  Otazka ale je, proc vypadaj zadni kotouce mnohem hur nez predni. Tedy pokud to neni rozdilnou kvalitou kotoucu/desticek.

 

Protože taky mnohem míň brzdí. Stačí se podívat, v jakém stavu byly vždy zadní kotouče na OI. Přední OK, zadní orezlé. Když méně brzdí -> méně se zahřívají, sůl na ně má horší vliv, hůře se očistí od rzi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem poslední dobou na ostatní, a vzadu čisté. Ale je pravda, že to byly velké těžké auta s chlazenými zadními kotouči a obvykle auta, co lítají, služebáky a podobně. Nic z toho nebylo rodinné auto od člověka, který jezdí na spotřebu a podobně :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...