-
Content Count
251 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
45 ExcellentAbout ronall
-
Rank
Uživatel
Recent Profile Visitors
1,316 profile views
-
No wirer průkopník, jako vždy pěkná práce a článek, ale popravdě když se dívám na ten nárazník jako celek i s odrazkama, tak si říkám že jsem rád, že mám před FC světla a nárazník, protože při této úpravě je toto sice jediné ofiko správné řešení, ale design s těmato odrazkama v nárazníku je pro mě nepřijatelný i když uznávám že na červené to není taková hrůza, jako by to byla např.u mé cappuccino. Světla jako taková jsou super a líbí se mě, o to víc zamrzí absence odrazek v nich, protože obecně ty odrazky v náraznících jsou za mě hrůza, hlavně ty tvary.
-
Mám je 4 roky a nic takového rozhodně nepozoruji, naopak bych řekl že jsou tiché a dobře drží, hlavně na mokru. Vzorek taky nijak moc nemizí, takže spokojenost.
-
Myslím že ty Dunlopy jsou dobrá volba, mám sice 15", ale cítím to podobně jako ty, velice dobrá zkušenost. @Twisted souhlas Bravuris mě taky nenadchly na F1/rozměr 185/.
-
Mám 1.2 66kW 2015 a nic takového nepozoruju, schválně jsem se na to zaměřil v různých situacích a chová se to u mě podle schematu - studený motor po nastartovaní ohřívá katalyzátor 1000ot zhruba půl minuty, pak klesne na 800 a drží i při studeném motoru, zkoušeno při různých teplotách venku/nejméně 0 st. včera/. Klímu mám stále na auto, takže AC zapnuto. Jednou se mě stalo že Start stop vypnul motor na zacpané křižovatce, asi za minutu motor sám naskočil, na maxidotu hláška o zvýšeném odběru proudu a otáčky asi deset sekund na 1000 a pak hned zase na 800 a držely, jinak v žádné situaci 1000 ne
-
@zwan už jsem to tady taky řešil, bohužel nastavení citlivosti se nezobrazí v menu swingu.
-
No já mám asi štěstí 10 pokusu a 10 odsoku, klíč pokaždé najiném místě ve voze a mám už za sebou i jeden na ostro, naštěstí taky odskočil.
-
Takže u mě hotovo, výměna proběhla dnes. V pondělí roční servisní prohlídka a nahlášení problému vedení okna a dnes ráno bez potíží vyměněno na záruku.
-
No pěkně, nové dveře, to už muselo být hodně špatné. Dík za info, nahlásím to a uvidíme jak dopadnu, prasklé to ještě nemám, ale vyboulené je to slušně.
-
@MilanHos toho se právě obávám. @Martab O tom podlepení se právě píše v tom TPI, jako nápravném opatření po výměně komplet celého vedení, což se určitě mění jen při popraskání, foto jak si to měl náhodou nemáš?
-
Nedávno jsem si všiml, že mám lehce deformovanou vrchní část vedení skla na levých zadních dveřích. Vím, že se tady už něco takového řešilo a našel jsem i TPI, kde je problém popsaný, ale v horším stavu, kdy je vedení už popraskané, což já zatím sice nemám, ale i tak se mě to moc nelíbí. Chci se zeptat těch, co už podobný problém řešili, jestli byl nějaký problém s reklamací v servisu? Za 14 dní jedu na výměnu oleje, tak to tam chci reklamovat.
-
@Martabříkáš to mělo být od začátku. Vypadá dobře, co montáž nějaké úpravy?
-
Mě se osvědčily uzavíratelné vlhčené ubrousky určené právě na čištění a ošetření kůže. Výborně setřou veškerou špínu a kůži lehce nakonzervují. Výrobců je víc a je potřeba to zkusit, ale vesměs to funguje dobře.
-
Škoda eshop koukám opět další zdražení hliníkových disků, pod 3000kč krom černého Matone už není žádný, to je teda palba.
-
Vůbec se toho neboj, mám originál folii, kterou jsem lepil sám a naprostá spokojenost. Pravda je, že je potřeba ji nalepit co nejdřív dokud je nárazník nepoškozený. Lepení je bez problémů jak píše @MilanHos, bubliny žádné nemám a folie plní svojí funkci myslím velmi dobře a k tomu nenarušuje nijak vzhled auta, doporučuju.
-
Musí takto fungovat, pokud ti to nepůjde určitě navštiv servis, je to právě bezpečnostní pojistka. Speedlimiter používám dost často hlavně po městě a vyhovuje mě, u tempomatu je to přesně tak jak popisuje brrrrm.