Přejít na obsah

SII 1.8tsi 118kw DQ7 technické dotazy


AdamP

Doporučené příspěvky

Přeji Všem krásný den,
1) Mohl bych se zeptat zda někdo měnil olej v DQ200-DSQ7 a popř. jakým způsobem? Už vím že je tam 1,7L akorát si nejsem jist složením. Měl by tam být G 052 171(synt.) , ale prý byla svolávačka zrovna na syntetický olej v dsg nechat si ho vyměnit za mineral G 052 512A2(min.), mám SII 2009 1.8tsi 118kw CDAA DQ7 Elegance. Našel jsem http://eshop.zp-automatic.cz/katalog/skoda-superb-7-rychlostni-dsg-dq200/05-olej-do-automaticke-prevodovky-dsg-dct-1-litr/72/ Olej který má obě specifikace kromě A2, a 2 filtry vnitřní a vnější ? Věděl by někdo rady ? VIN dám během dne.
2) Věděl by někdo prosím kolik "dává" turbo na supovi ?
3) Co montáž Blow-Off ventilu na eliminaci tzv. turbodíry ? Odlehčí to turbu na akceleraci a přidá k životnosti, co myslíte pokud sou přebytečné prachy?
4) Neustále mokrá svíčka 3.válce- měněné asi před měsícem za BRISK P22, svíčka na 2.válci mokrá a na 3. utopená, tušil sem ventil. víko tak sem ho přitáhl asi o 2nm, měsíc byl klid, o5 z5 :D K.O těsnění asi?
5) Při 5-10kmh si SUP zařadí za 2 a pak rozjezd "tahá" přes spojku, to je normální?  
6) Majitel má vozidlo přímo z MB  a dodnes  nebylo na aktualizaci SW, na co se mám připravit za super úpravy? Popř. znám přímo elektrikáře od ŠA který má DIAG. doma, jde to ?
7) Poslední prosím je mimo téma ať nemusím hledat topic(Díky:-)) Vyřeší se padání HF po aktualizaci? Nevím co mám za ŘJ ale během dne sem schopen zjistit. Telefon SG S4-připojí se, dokud se nepohnu v menu zůstane připojen, při prvním pohybu vypadne spojení, ale telefon se pořád tváří že má připojenou vzdálenou SIM. Několikrát sem zkoušel ŘJ. odpojit, smazat profily, tov. nast. a nic. Předtím sem měl Iphone 4S a kvůli nekompatibilitě sem koupil Samsung na doporučení známého že funguje. Leda *****.
Děkuji moc za rady. ADAM :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Praveze to bylo na komplet servisu-vacka,turbo,nejaky gufera loziska, toho slavneho napinaku a vymene prevodovky v MB asi rok pred tim nez sem to kupoval (cca.2014), tak doufam ze tam je onen zminovany mineral. Oleje v motoru filtry brzdy si delam sam,tak chci zkusit i prevodovku. Pri cene autoriz.serv.SA si to radsi podle manualu udelam sam pokud zjistim co a jak. Jinak sem slysel ze oproti staremu rozvodaku ktery preskakoval z duvodu pomaleho nabehu tlaku oleje tak novy zase jak kdyby "cvaka".

Editováno: , autor: AdamP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) ta svolávačka platí asi od r. 2013 - určitě dát minerální. Pak je převodovka bezproblémová. Škoda, že není vyměněno už dávno. Nic nám nesyčí a to máme 2 auta 1.8TSI 7°DSG.

2) nevím ale můžu výhledově změřit

3) klidně bych tam BOV dal

4) mokrá svíčka od benzínu nebo oleje?

5) normální

6) je lepší napojit to online. Svolávačky najdeš na internetu, ještě se měnila ložisková stěna a po výměně oleje se flashuje DSG aktualizací

7) padat by nemělo, obzvlášť po připojení - zkus jiný mobil. Ale občas vypadne po několikahodinové jízdě. Stává se to a nikdo neví proč..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosimte, mel bych dotaz jestli nemas nejaky strucny navod na vymenu oleje a jestli ten filtr je na O2E ta vnitrni plechova vlozka?

Svicka od oleje. Ale jen 3 valec. A ty delas v brne diag, mam vetsi dilnu v kninickach ale bez diagu sem u supa asi v pasti i s vymenou oleje na dsg.

A popr nejaky tip na bov nebo kit?

Editováno: , autor: AdamP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hod mi sem VIN ohledne oleje. Ano v okoli Brna není problém domluvit se na diagnostice. Co se týče té svíčky, zkontroluj funkčnost PCV ventilu, když je prasklá membrana tak pouští olej.

Jinak se divím, proč ti měnili na aute vačku a gufera s turbem. Muj tip je, že se asi rozletěla ložisková stěna, ucpala mazací kanál a pridřela se vačka - ale to je vzácná závada. Spíš se chystej na GO motoru kvůli spotřebě oleje - pravděpodobně tě nemine.

Jinak BOV třeba tento: http://www.hothatchshop.cz/skoda/superb-ii/motor/blow-off-ventil-1-4-1-8-2-0tfsi-tsi-fmfsitat-forge-motorsport-184.html

nebo

http://www.hothatchshop.cz/skoda/superb-ii/motor/blow-off-ventil-cts-turbo-2-0-tfsi-tsi-5432.html

Co se týče životnosti turba - s ním problémy nejsou. Jenom Bůh a minulý majitel vědí, co se s autem v minulosti dělo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo ukazovalo kamosovi az 0.7bar coz mi prijde az moc, typoval sem tak 0.5b, proto zjistuji kolik serie "tlaci". S vozem jsem najel asi 58tkm, olej delan pravidelne po 15tis u SA asi do 60tkm po vymene prevodovky a g.o si olej delam sam a za dobu co auto mam mi nezmizel MM na rysce. Olej:Texaco Ultra S 5W30LL+Mann filtr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...