Host aka Vloženo 28. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2006 Nově se u mě objevil tento problém: Při jízdě dosti kolísá ručička teploty mezi 50 a 90st.C (prostředek stupnice). Donedávna mi ručička vystoupala plynule na 90st.C a pak se za celou dobu jízdy ani nehla. Teď furt cestuje. Také se mi velmi často spíná ventilátor chlazení, třeba už při nějakých 70St.C (dle ručičky). Jinak dříve jsem těch 90st.C dosáhl zhruba po 7km jízdy, nyní ujedu třeba 20km a mám tam stále ručičku na 50. Zkrátka to lítá, jak se mu zachce. Čidlo teploty chlaď. kap. mám relativně nové, je tam asi měsíc a půl. Vypadá to tedy spíše na vadné, ač nové, čidlo teploty...nebo spíše termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 28. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2006 Podle me cidlo. Dej to na VAG, to cidlo je dvojite, jedna smycka do RJ, druha na budiky. U mne byla vadna smycka pro budiky, a chovalo se to jako porucha termostatu. Sepnuti ventilatoru jsem nepozoroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 4. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2006 Tak jsem dal nové čidlo chladicí kapaliny, dělá to to samé. Myslel, jsem, že to bude chladicí kapalinou, tak jsem jí nechal komplet vyměnit - výsledek beze změn. Navíc to auto ani po ujetí velké vzdálenosti skoro netopí, fouká jen vlažný vzduch. Pořád se spouští obě vrtule ventilátoru a jsou shcopny běžet ještě deset -15 minut po vypnutí motoru (nechápu?!). Takže, bude to asi termostat....co myslíte??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 4. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2006 hello..dik.Bol som s tym u manika a vymenil mi to..ale vyzera to uplne inak... No, u té 1,6-75Kw (AVU, BFQ) je to po levé straně motoru, myšleno po směru jízdy a je to takový celý plastový blok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 5. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2006 nikdo neví...??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 7. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 (editace) Podle toho, co popisuješ Ako bych také tipoval na vadný termostat (nedovírá, netěsní - kolísání teploty a auto přestane topit). Nemám teď možnost kouknout na motor, ale myslím si, že u motoru 1.6 74kw je termostat za kladkou vodní pumpy. TZN myšleno ve směru jízdy, pravá strana motoru (u rozvodového řemenu), sundat vodní pumpu a za ní termostat. Zkontrolovat popřípadě vyměnit. Editováno: 7. Listopad 2006, autor: Píst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrt Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 (editace) hello..dik.Bol som s tym u manika a vymenil mi to..ale vyzera to uplne inak... No, u té 1,6-75Kw (AVU, BFQ) je to po levé straně motoru, myšleno po směru jízdy a je to takový celý plastový blok. Zdravím. Tam co říkáš jsou dvě čidla,jedno je myslím zelené a to druhé je černé.Které je na co?Já mám prý vadné to černé a vedou do něj dva dráty. Kubrt Editováno: 9. Listopad 2006, autor: Kubrt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guru Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 U 1,6 74kW je termostat na lavej prednej strane na bloku motora. Je treba sledovat spodnu hadicu od chladica. Samotny termostat je pod plastovym drziakom, ktory je na hadici. Vymena je jednoducha , len treba vypustit vodu. U 75kw verzie je tzv. elektronicky termostat a je na pravej strane. Meni sa cely komplet. Ja mam 74kW, tiez mi kolisala teplota. Vymenil som termostat, nezatvaral sa celkom a klesla mi aj spotreba, kedze motor nikdy nebol zahriaty.´Termostat 500Sk Kamos mal podobny problem u 75kW , vymenil cely komplet , ale cena 3000 Sk Tiez sa mu tocil ventilator a slabo topilo. Termostat otvara myslim pri 87 stupnoch , dovtedy musi byt jedna hadica od chladica studena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 (editace) Tak jsem dneska koupil celý ten blok, který obsahuje termostat a výše uvedená dvě čidla. Stálo to asi 2300,-.. . Ale kdybych kupoval jen ten kousek s termostatem (bez čidel), tak to stálo asi o 200,- méně, tak jsem to vzal celé. Zítra jdu na výměnu, tak poreferuju... Editováno: 9. Listopad 2006, autor: aka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 tak jak jsi dopadl ? Uz je to good ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 Tak, autí je opravené, zdá se, že je teď vše v pořádku. Byl rozpadlý termostat, takže stále otevřený. Teplota teď drží, jak mám, auto topí jako šílené, 100% rozdíl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davson Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 Chlapi,nechci se kasat ,ale nevim kde nakupujete vi a za jaky prachy. Termostat za 500,- a vis? Nebo co tady uvadite za ceny za cidla? to je sila. Pro priklad ceny za ktere jsem nakupoval ja: termostat pro vsechny typy motoru mimo 1.6 55 kw- 185,-kc, 1.6 55kw 173,- kc , cidlo teploty 280-350,- kc. a jine. Podotykam ,ze to neni zadna korejska druhovyroba, ale ceske vyrobky ktere se dodavaji jako orig. do byvalich Mototechen!!!!! ja mam vyhodu ze jednu ve meste mame tak mam vse mnohem levnejsi nez napr. v KV Kelly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 (editace) Prosím tě, mohl bys mi teda sehnat termostat 06A121111 za 185,-Kč? Jestli ano, tak jsi borec a jestli ne, tak raději drž klapačku a informuj se o VŠECH cenách. Editováno: 14. Listopad 2006, autor: aka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 Hm, zvláštní je, že na těle toho mého termostatu je "Made in Germany - fa. BEHR". Ku*va, kdybch lépe sháněl, mohl jsem sehnat nějakou českou alternativu za 185,-Kč.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 Hm, zvláštní je, že na těle toho mého termostatu je "Made in Germany - fa. BEHR". Ku*va, kdybch lépe sháněl, mohl jsem sehnat nějakou českou alternativu za 185,-Kč.... Tos posral, kupovat takovy sragory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davson Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 (editace) Zprava pro Aka:Koukam ze ty jsi velka huba skoro na kazdyho v tomhle clubu. Tak i kdybych ten termostat za tech 185,-korun sehnal tak ty budes posledni komu ho poslu. Editováno: 17. Listopad 2006, autor: Davson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 Koukam ze ty jsi velka huba skoro na kazdyho v tomhle clubu. Tak i kdybych ten termostat za tech 185,-korun sehnal tak ty budes posledni komu ho poslu. Proč? Tak buď frajer a za těch 185,-Kč ho sežeň, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davson Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 Napis mi jakej typ a rok vyroby mas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 (editace) 2002, BFQ, přesné číslo dílu je 06A121114... Editováno: 17. Listopad 2006, autor: aka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davson Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 Neco ti poradim,jestli chces s lidma vychazet tak drz sve emoce na uzde. V tomhle klubu jsou vesmes kluci co maj octavky a maj to jako hobby a nejsou to zadny profici ze servisu a jestli nekdo napise nejakou blbost tak to jeste neni duvod k tomu aby ho ostatni napadali nevybiravim zpusobem. Az se zeptam na ten termostat tak dam vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 Neco ti poradim,jestli chces s lidma vychazet tak drz sve emoce na uzde. V tomhle klubu jsou vesmes kluci co maj octavky a maj to jako hobby a nejsou to zadny profici ze servisu a jestli nekdo napise nejakou blbost tak to jeste neni duvod k tomu aby ho ostatni napadali nevybiravim zpusobem. Az se zeptam na ten termostat tak dam vedet. No, na to lze odpvědět jen toliko: 1/ lidi, co mě znají osobně, podle mne nemají zkušenost s tím, že bych je navybíravým způsobm napadal (holt, psané slovo je slovo bez emocí a lehce se stane, že ho člověk pochopí jinak, než bylo myšleno) 2/ pokud jsi pozorně četl, co jsem napsal 14.11.2006 v 22:16 hod., tak tam píši, že když bys mi mohl sehnat uvedený termostat za 185,-Kč, tak jsi borec.. Jestli ne, tak velká huba nejsem já, ale ty (druhá část věty). Pochopitelně to musí být termostat odpovídající deklarovanému číslu a musí odpovídat zveřejněné fotografii. 3/ já zase nemám moc rád, když někdo přijde a začne machrovat, jinými slovy začne z lidí dělat blbce, že za určitou věc utratili x-peněz, ač někdo jiný si to sehnal levněji. Stejně jako nejmenovaný jedinec machruje na ostatní, že má naftu za polovic. A přesně tak mi to vyznělo. Ale třeba jsi to myslel jinak, holt opět nevýhoda psaného slova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 P.S.: Už to neřeš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davson Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 Jestli to ode mne vyznelo jako machrovani "novacka" tak sorry vsem. Ja jsem chtel jen konstatovat ze za ty veci chtej nekteri prodejci nehorazny prachy(vlastni zkusenost) kdy rozdili delaj kolikrat az nekolik stokorun. A chtel jsem tim rict ,ze se daji sehnat veci za super prachy jenom ne kazdy o tom vi. A ucelem fora je take to ze si lidi pomahaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davson Vloženo 23. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 Tak mi prestalo topit auto. Podle uvazeni jsem pricinu vydel v nefunkcnim termostatu. Po demontazi jsem zjistil ze je termostat rozpadli na dve pulky. Vymenil jsem ho a auti zase topi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolff Vloženo 3. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2011 ahoj. -klasika problém - Octavia I, r.99,cca 300000km - lítá teplota motoru ale nepřehřívá se, drží se na 90st kupodivu jen při vedru a nebo při teplotách kolem 0st, osobně to asi nezpravím - ale zásadní otázka, může mi to něco závažného udělat? musím to opravovat? lítám s tím už tak asi 1 rok cca 30tis.km a dycky nastartovalo, vsude dojelo a ani spotřeba se mi nezdá ovlivněna, díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.