Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ale Skoda Auto by si v tomto měla udělat pořádek a neschovávat se a nevyužívat toho ,že někdo je často málo průbojny a nechá se ošálit...

Třeba například tuto diskuzi je třeba zkopírovat a zaslat na správné místo v Boleslavi...

Editováno: , autor: 16TDI81
Vloženo

Pokud ale někdo už nemá auto v záruce,nemusí kupovat vstřikovače nové ale může je dát zrepasovat.

Toto dnes provádí už hodně zdařile několik firem v tuzemsku například

Diesel centrum Velendorf,kde prodávají i některé komponenty,například trysky a ty si už někdo šikovný

dokáže vyměnit úspěšně sám(kupoval jsem tam 4 trysky na mercedes E220CDI)

ale kdo chce mít jistotu tak vstřik opraví asi za 3-4 tis korun...

Vloženo

A jsi si jistej, že umí zrepasovat  vstřikovače na 1,6 TDI o kterém je řeč?

V nabídce má pouze testování těchto vstřiků o opravě jsem tam nic nenašel, pouze prodej nového na necelých 7000 kč.

 

Mimochodem právě od Velendorfa jsem bral repasovaný vstřiky na focus 1,8 TDCi a byl jsem spokojenej, fungovaly dobře.

Jen koukám, že ceny jdou nahoru i na tyhle starý vrány. Teď za repas chce 4300 kč, ale j za ně před cca 6+ti lety dal 3900 kč.... Asi inflace...

Vloženo

Tak mi odpověděli,že tyto vstřiky zatím ještě neopravují :

 

Dobrý den, tyto vstřikovače zatím nejsou opravitelné, přesný termín zahájení oprav zatím bohužel není známý.
Mohu Vám nabídnout pouze nové vstřikovače v cenové relaci něco okolo 7000,00Kč,-.

S pozdravem Jiří Velendorf

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

No kdyby nekdo chtel, tak mam doma 3 temer nove vstrikovace :)

Koupil jsem 4 ks ale pouzil jenom jeden :)

Jinak takhle vypadal filtr kdyz jsem auto dovezl. Uz nebyl origo, takze byl vymeneny. Nevim kdy. Majitel tvrdz ze cca pred 60t km.

attachicon.gif11999594_1163406353676605_6793126409637790104_o.jpg

 

A po vymenem jsem pri vymene oleje udelal opet vymenu filtr palivoveho. Ja jsem dal orignal a zde muzete videt fotku, jak vypada po necelych 10t km!!!

attachicon.gif13047740_1296877010329538_8540028940715084517_o.jpg

 

Takze opravdu bych neotalel a tyhle palivove filtr menil casto. Alespon s vymenou oleje. 

Ja jsem predelal na svem aute interval vymeny oleje z 30t km na 15t km radeji. 

Ahoj..psal jsem ti zpravu..ozvi se prosim..

  • o 9 měsíců později...
Vloženo
před 11 hodinami, dandyk napsal:

Ahoj,

poradi někdo, prosim, jak vstřikovače na oktavii po namontovani nakodovat? :-)

Předpokladam přes VCDS.

Moc děkuji,

Dan

Ahoj, jojo presne jak rikas. Pomoci VCDS.

Jukni na ross-tech stranky. Je tam tusim kompletni navod co a jak.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj,

diky moc, nasel jsme to na ross-tech.

Vstriky, vysokotlake cerpadlo, filtr vymeneno, nadrz vycistena, vse zaplneno naftou pres diagnostiku, pote nastaveny vstriky.

Vuz nyni jede lepe, ale...

Nyni vsak hure rano startuje.

Na dvojku je takovy hlucnejsi.

Je treba jeste neco nastavovat ci kde muze byt prosim problem?

Dekuji,

Dan

Vloženo

Noo tak to bude ono. Kdyz se davaji pouzite vstriky, mel by jsi je dat otestovat a na zaklade jejich opotrebeni ti vyjedou novy kod, ktery zadas do RJ.

protoze ty kody co jsou na vstrikach funguji jen u novych vstriku. 

RJ motoru po cca 1000km dela korekce tech vstrikovacu.

Vloženo

Ahoj,

 

parada, diyk za vysvetleni, neco takoveho jsem si myslel. Kdyz uz je mam namontovane, nechat je tam a jedzit, nebo bys je vytahl a nechal nekde pregenerovat? :-)

 

Dekuji,

Dan

Vloženo

No podivej se na hodnoty davky vstriku v merenych hodnotach. Pokud jsou na prd, tak urcite ven. Protoze si pak zbytecne zasiras DPFko a budes ho o to deiv menit. A to nemluvim o jine spotrebe a nebo kultivovanosti chodu motoru.

Vloženo

Idealne 0. 

Jsou to hodnoty odchylek kazdeho vstriku/valce. 

Melo by se to merit za studeneho startu a motoru. Tam jsou ty odchylky nejvetsi. 

Rika se, ze u CR motoru je hranice 1,8 do -/+.

A pak take byla hranice jeste valcu mezi sebou. 

Vloženo

Diky moc.

Snad jsem ve spravne lokaci zkousel, jelikoz ja to mam ve vvem VSDS 172 - 175 :-)

 

Ted jsem to zkousel ze zvedavosti za tepleho, nameril jsem

0.1712 mg/stroke 

0.1448 mg/stroke 

0.1130 mg/stroke 

-0.2060 mg/stroke 

 

kdyz jsem motor vytocil do 2,5 a potom az klesly otacky do volnobehu, tak

0.5473 mg/stroke 

0.0961 mg/stroke 

-0.7769 mg/stroke 

0.2192 mg/stroke 

 

Ale predpokladam, ze vic rikajici to bude, az to rano zkusim za studena :-)

Vloženo

Ty hodnoty za tepleho motoru jsou krasne relativne :)

kdyz budes mit takove za studena, muzes si gratulovat ;)

je dobre delat log treba 5 minut a podivat se v jaky moment jsou jake hodnoty.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...