dandyk Vloženo 6. Květen 2017 Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 Ahoj, tak starty uz se vzpamatovaly, ale mam jiny maly problem :-) Pri rozjedu, pokud nedam plyn nebo dam plynu malo, ma auto divny zvuk, zni jako traktor :-) Problem se startem postupne odesel, ale toto ne a ne odejit :-) Vedel by nekdo reseni? Pouzit treba cistic vstriku do nadrze? :-) Dekuji, Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 To je tema vstrikama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 6. Květen 2017 Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 Takze vytahnout a nechat otestovat? :-) Nebo zkusit cistic? :-) Napadlo me, zda treba nemuze byt spatne nastaveny rozvod, sice fixaci tam daval, kdyz se cerpadlo menilo, ale tak jestli se treba kousek nepohnulo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 U CR se nenastavuje zadny predvstrik ani po vstrik. Takze cerpadlo nejde blbe nastavit. Cili ani rozvody. Tam se dava akorat do polohy klika a vacka. Zadny cistic bych so nadrze nedaval, uvolni ti to nejaky humus a zustane ti to ve vstrikach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 8. Květen 2017 Sdílet Vloženo 8. Květen 2017 No a co s nimi, ze jsou tak hlucne? Jsou hlucne hlavne pri rozjedu :-) Diky, Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 Hlučný nejsou vstřiky ale ventily kvůli rázu, protože je tam víc nafty než má být... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 Takze ideal hodit vstriky na test a zjistit, ktery strika vice? :-) Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 Kolik to vlastně stojí a kde se to dělá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 19. Květen 2017 Sdílet Vloženo 19. Květen 2017 (editace) před 20 hodinami, dandyk napsal: Takze ideal hodit vstriky na test a zjistit, ktery strika vice? :-) Diky moc To je u 1.6 běžný jev když už mají vstřiky víc než 100k prostě přesné nebudou. Mě už tohle dělají oboje auta a jedno už víc jak polovinu času svého provozu, krom hluku to jiný problém nedělá, fakt bych si s tím hlavu nelámal, je to pořád nafta ne benzín ventily prostě slyšet budou, čím starší to auto bude tím méně bude přesné a hlučnější... Neřeš to a jezdi. To cvakání můžeš pravděpodobně pozorovat i když pojedeš z mírného kopce budeš mít otáčky pod 2k (ideálně pod 1.5k) a budeš jen tak lehce šolíchat plyn aby jsi udržel rychlost, taky ten zvuk nejspíš uslyšíš. S vyšší provozní teplotou může hluk mizet. Oni to dělají i dvoulitry, ale projevuje se to po delším časovém nájezdu a ne tak výrazně. Editováno: 19. Květen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 23. Květen 2017 Sdílet Vloženo 23. Květen 2017 Nez jsem si to stihl prcist, tak jsem je hodil na test. Pry maji 3 kusy spatnou elektroniku a 1 blbe strika :-) Na dovolenou se pojede v řijnu na Balaton :-) Ví někdo, kde sehnat levněji než 5 000,- kus? :-) Co je pravdy na tom, že bych měl vyměnit i konektory na kabelaži? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 24. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 Hele kabely nvm teda. Kazdopadne na inzeratech se daji sehnat vsechny 4 vstriky kolem 10-11t kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 Nove nebo pouzite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 (editace) Ber kompletně nové nepoužité. Na inzerátech jsou to často díly z ukradených aut. Skladování po použití vstřikům nesvědčí, za ty ušetřené peníze to podle mě nestojí... Jak špatnou elektroniku ? Kdyby měli špatnou elektroniku tak nefungují vůbec. Vyměnil bych ten co špatně stříká a sral bych na to. Víš co dávat v v těchto km. celou novou sadu vstřiků jen proto že prý údajně hluk způsobuje elektronika je hovadina. Čerpadlo se klidně může rozhodnout že se odporoučí a zkurví ti všechny nové vstřiky. Pokud to jezdí, měnil bych jen ten co špatně stříká a jestli chceš dělat všechny tak vyměn i čerpadlo. Editováno: 24. Květen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 25. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 před 16 hodinami, dandyk napsal: Nove nebo pouzite? Za nove kupoval jsem je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 V 23/05/2017 na 20:35, dandyk napsal: Nez jsem si to stihl prcist, tak jsem je hodil na test. Pry maji 3 kusy spatnou elektroniku a 1 blbe strika :-) Kde si nechával dělat test a kolik to stálo? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 před 5 hodinami, Aleš Veigend napsal: Kde si nechával dělat test a kolik to stálo? Díky Jedna firma mi testovala sadu za 1200,- druha firma sadu za 1500,-. Firem je plno, spise hledej, ani jedni mi neprisli dostatecne seriozni na to, abych jim delal reklamu. Vysledek meho pribehu. Auto padlo do nouzaku, pote po tisici znova, pote po tisici znova, potom se interval zvysoval tak, ze to padalo temer do kazdeho kopce na 4-5. rychlostni stupen. Vysledek, pridrene cerpadlo, piliny ve strikovacich. Kdyz jsem se ptal ruznych mechaniku na metodu, jak meni filtr, jak meni to a jak tamto, tak jsem se zdesil, a rozhodl, ze si udelam vymenu sam. Takze jsem vyhodil cerpadlo, trubky, rail, vstriky, prepady, palivak, otevrel nadrz a zacalo se vse cistit benzinem ve spreji. Cerpadlo namontovalo nove, vstriky starsi s najezdem 100 000,-, ale nezdaly se mi, tak sly po 2000 km na test. Dopadly tak, ze tri maji pry spatnou elektroniku a jeden spatne podava - kdo vi co je pravdy, mozna chtel tester vydelat, protoze hned nabizel vstriky nove a jeste se ani neptal na podrobnosti, treba co to dela nebo zda jsem menil cerpadlo. Vstriky jsem si od tohoto cloveka nevzal, hledal a nasel cloveka, ktery se zabyva, starsi pan, vypada seriozneji. Vysvetlil co a jak, a rekl, ze jsem mel rail listu cistit dukladneji, tak ze mi ji pry precisti v ultrazvuku, ale mozna to bude chtit novy regulator, tak at si pry zatim zjistim, kolik stoji a ze mi napise, za kolik ho muze sehnat on. Vstriky mi proda stejne, levnejsi o 1500,- na kusu. Co doufam, tak ze jsem neudelal chybu, ze jsem rail a trubky nenechal ultrazvukem cistit hned, tak snad se nedostal nejaky bordel pod 3 mikroby pres filtr a neudelal neco novemu cerpadlu, aby treba se casem zase nepridrelo a neudelalo stejny bordel mym novym milym vstrikovacum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 26. Květen 2017 Sdílet Vloženo 26. Květen 2017 Osobně bych zvolil nějaký renomovaný diesel servis. kde to opraví sice za vyšší cenu, ale profesoinálně a se zárukou. Nový diesel je hodně složité zařízení a opravy vyžadují naprostou čistotu a bezprašné prostředí. Dobré reference má například: http://www.autoservisrada.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. Květen 2017 Sdílet Vloženo 26. Květen 2017 hm tak se jich zeptej za kolik by ti výše popsaný postup udělali. Můžeš si rovnou jít koupit nové auto... Utopie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 26. Květen 2017 Sdílet Vloženo 26. Květen 2017 Nikdo to nechtel udelat pod 50tkč. K tomu pochybuju, ze by vystrikali ctyri benzinove cistice na vytreni nadrze a vsech trubek (i presto si myslim, ze tam urcite nejake zelezo zustalo). Pokud bychom se bavili o vymene cerpadla a vstriku vcetne trubek a railu, tak to nikdo nechtel udelat pod 90 tisic. Odbornici na vstrikovace mi rekli - truby a rail staci proplachnout cistou naftou - blbost, fail, fake a nevim co vsechno - jedine ultrazvuk nebo benzin(ne tak jako ultra) dokaze odstranit prilepene zelezo ze zeleza. Vcera jsem byl za serioznim starsim panem v polske lidove republice, a ten rekl, rail rozebrat, dat do ultrazvuku i trubky a mozna vymenit regulator. Pan rekl, ze reseni po pilinach v soustave nikdy nebude stoprocentni ale ze takhle jsem udelal all-my-best :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. Květen 2017 Sdílet Vloženo 26. Květen 2017 (editace) Z toho plyne že jak ti jednou exne čerpadlo, tak je lepší auto hodit do šrotu nebo zbastlit a prodat. To si řikám že je jistější čerpadlo preventivně měnit po 180k s rozvody :-D Editováno: 26. Květen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 26. Květen 2017 Sdílet Vloženo 26. Květen 2017 (editace) Moje Octa ma poctivych 150 tisic. Kamarad dnes pocitil stejny problem na Q5 2011, poctivych 80 tisic, je prvni majitel :-) Toz tak se to cerpadlo muze menit co 15 tisic treba s olejem, nebo preventivne kazdy rok s kabinovym filtrem :-D :-D Editováno: 26. Květen 2017, autor: dandyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Květen 2017 Sdílet Vloženo 29. Květen 2017 (editace) A to už se jedná o novou 1.6 TDI, která už nemá spojený egr a chladič spalin ? Protože mám dvě octy jednu skoro 200K a druhou s 260k. první (200k) má měněné dva vstřiky jinak je v pohodě ta druhá má původní všechny vstřiky i čerpadlo. Znám taxikáře co má passata 1.6 TDi se stejným motorem a už jde přes 500k (DPF má vyražený) a taky tvrdí že tam má vstřiky i čerpadlo původní. To by totiž znamenalo že vstřikovací systém od bosche je mnohem horší než od siemense, protože nové OIII 1.6 TDi totiž přešli na bosch vstřikovače, jen pár prvních várek bylo ještě se starým CAYC.... Vždycky jsem žil tím že bosch má lepší životnost (používal se vždy u 2.0 TDI) a hlavně že není drahý na opravu... ale jak se ukazuje je to spíš naopak. A prosim jak jsí přišel na suchou naftu ? To je blbost :-D. Nafta s biosrajdou je mazací až až. Jak je na tom nafta od euroilu bez biosrajdy nevim, ale moje motory si nestěžují. Editováno: 29. Květen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozinec Vloženo 8. Září 2017 Sdílet Vloženo 8. Září 2017 když jsou hlučný vstriky lehce pod 2tis ot. tak je to většinou, že se to šolichalo a oni se naučili špatnej předvstřik, většinou stačí pár rozumných jízd v rozumných konstatnatních otáčkách s různým profilem trati a oni se zase přeučí a ztichnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Kdo by zjistil č.dílů (vstřiky) na 1.6 TDI CR 77 KW vin. TMBJG7NE4E0078270 motor CLHA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 9. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2017 Vstřiky jsou údajně OK,ráno to točí cca 3-4 vteřiny než naskočí,jinak pak startuje bez problémů.Když ale třikrát vypnu a zapnu klíček tak naskočí okamžitě.Čerpadlo víc natlakuje?Že by bylo trochu vychozené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.