Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den, někdy po nastartování a jízdě i 50km se ručička teploty chladící kapaliny zvedne jen o cca 1mm. Pomůže vypnout motor a otočit klíčkem na pozici 2 nebo nastartovat. Pak vyleze o 1mm - 2mm, na chvilinku zaváhá cca 0,5 sekundy a normálně se vyšplhá do středu ukazatele ( pozice 12 hodin ). Málokdy ovšem překročí středovou tučnou čáru na budíku, ikdyž jedu po lesní cestě do kopce na chatu. Po vypnutí motoru se spouští asi tak na 2 minutky větrák chladiče, ovšem ručička na budíku je jen ve středu. Je potřebné vyměnit snímač teploty u termostatu nebo je v pytli budík? A je normální pouze dosažení středové čárky budíku teploty? Mám motor 1.4 MPI 50KW OHV. Díky za radu.

Vloženo (editace)

To ze ti rucicka nevyleze pres 12 hodin je v poradku, protoze budik nekopiruje presne teplotu motoru. Neco je spatne, kdyz prave tech 12 hodin rucicka preleze.

Jinak, to ze se rucicka po startu a zahrati motoru nehyba je celkem bezna zavada, prosim, pouzij funkci "Hledat", je toho tady k tomuto tematu vic nez dost.

Nicmene, velmi pravdepodobne je to teplotni cidlo.

Editováno: , autor: Maverick

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...