Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chcem sa spýtať či niekdo z vás nevie kolko stojí tesnenie pod hlavu a čo všetko je ešte k tomu treba. dakujem

Chcem sa spýtať či niekdo z vás nevie kolko stojí tesnenie pod hlavu a čo všetko je ešte k tomu treba. dakujem

No záleží jak na tom ta hlava bude a jak moc si pečlivý...

U mě šla hlava na přebroušení ikdyž vypadala celkem slušně(tady spousta lidí píše že není potřeba přebrousit hlavu), pak šla na tlak.zkoušku, no a zpět do auta, nové těsnění + sada šroubů (to taky hodně lidí nedělá)...

No tak je těžký, odpovídat co všechno.

Hodně lidem stačí jen to těsnění, takže je to na tobě... :)

Jo a k ceně, záleží kde ho budeš kupovat ale cca 250,-

Upraveno od Smety

  • Autor

dakujem ti moc si mi pomohol. a práca nevieš čo by asi vyšla?

dakujem ti moc si mi pomohol. a práca nevieš čo by asi vyšla?

Už nevím přesně, ale měl jsem to u jednoho profíka, který má ale dost nadsazené ceny za práci, teda aspoň podle toho, co mi psali ostatní a když poslouchám jiné lidi, kteří u něj měli káry.

V autě mám fakturu, ale to je doma. Je to fuk, stejně si každý mechoš řekne jiný prachy.

Takže cca (fakt už nevím přesně) - těsnění 250,- / sada šroubů 750,- / přebroušení + tlak.zk. u firmy kam to dává 1.000,- / práce 2.000,-

Teď si nechával dělat to samé kolega z práce, ale jinde a stálo ho to 3.000,- (přebroušení,těsnění,šrouby+práce - bez tlak.zk.)

No a ještě jeden z práce jen těsnění + práce za 750,-

Tak asi tak.

Když pohledáš na fóru, najdeš toho daleko víc a různé ceny a názory...

  • Autor

DIKI MOC

Záleží aký motor máš MPI stojí cca 340sk HTP cca 1500sk sú aj kovové a tie 1500-2500sk ceny sú z ETKY takže origo náhradný diel v škodovke.

Upraveno od vikino1

  • Autor

ja mám 1.4 MPi. a lepšie je kúpiť origo alebo je to jedno? :feve:

Ja si myslím,že origo nie je to taká velká položka.

Záleží aký motor máš MPI stojí cca 340sk HTP cca 1500sk sú aj kovové a tie 1500-2500sk ceny sú z ETKY takže origo náhradný diel v škodovke.

Já myslel, že jedete už v euru ;)lol

Fabia 1,4 tesnenie pod hlavu je teraz 4.-euro.

dakujem ti moc si mi pomohol. a práca nevieš čo by asi vyšla?

Mám možná stejný motor 1.4 Mpi 50Kw rok výroby 2003 těsnění se mi vypouklo už po 50000 Km Já vůl jsem to dal do autorizovaného servisu

a nechal jsem tam 7600,- v českých korunách... :smich:

Dělali mi tlak, bruz nebyl potřeba, práce, výměna expanzní nádobky a snad i pročištění chladícího systému, šrouby,voda

A za to takovou pálku...., takže pokud nejseš sebevrah, tak to dáš nějakýmu schopnýmu klučinovi, který ti to udělá do 4000,-

Jinak samotný těsnění stojí do třech stovek....to je parodie....

M.

Tak to je fakt palba, měnil jsem si těsnění na 1,4 Mpi tuhle v létě před dovolenou (Chorvatsko) spíš preventivně,trochu začal prosakovat olej do chl kapaliny,u těchto motorů klasika. Těsnění asi 350Kč origo ve škoda servise,k tomu 4 l G12 nemrzky, pak těšnění na svody a matky( bylo podfouklý pak nějaká ta práce s tím. Brus atd jsem nedělal,jen těsnění. Práce na 3- 4 hodinky s jednou rukou v kapse.

juke.box:

jak poznas ze prosakuje olej do chlazeni, v nadobce nejake fleky?

Obecne, proc menite to tesneni, ma to nejake priznaky, kdy radeji vymenit?

Diky

ked sa ti zacne prehrievat motor a termostat a cidlo teploty je v poriadku.

to je hlavny dovod kedy treba uvazovat nad vymenou tesnenia . dokial sa ti nepriehrieva motor pri jazde do kopca alebo v kolone ani do toho neryyyyp lebo to len doebes :p

No ja budem musiet menit na jar pri vymene oleja ... a ostatnych veci ... tiez s abude menit expanzna nadobka chl.zmesi, a uvidime ci este nieco sa ukaze ... mozno vyfuk ...

  • Autor

stojí 190 sk

Ale určite nie v origo Škodovke že? ;)

Marfig: jj,udělá se v nádobce a na víčku takovej šlem,prostě mastnota. Je to bolest těhle motorů 1,4 Mpi. K žádnýmu přehřejvání ani nedojde ( to by byl už extrem). Zkrátka to začne mírným ůnikem oleje do chl. kap.

Tiež menim tesnenie ,len keď je olej vo vode,alebo sa motor prehrieva(piesty natlačia vzduch cez chybné tesnenie do chladiaceho okruhu).Pokiaľ nie je hlava vyžrana, tak si ju v pohode očistím so smirkovým pap. sám.Hlinikova hlava sa neskrivi(opak staré liatin hlavy -u škodoviek).Šrouby pokiaľ niesu poškodené -použijem tie isté.K autu treba mať vzťah,ale nie otrocky.

  • 2 měsíce později...

inac co je pravda na tom ze tesnenie pod hlavou je to iste ako na felicii 1,3......???

a este otazka.....tak ze jeden "odbornik" mi spominal ze budem musiet davat dole aj rozvody aby som dal dole hlavu..ale ako som pozeral tak ten dekel kde su rozvody a tak no nemaju nic spolocne s hlavou akurat ze je tam ta vacka a ventili...ale nic...tak co mam davat dole aj rozvody ? ci ako?co vsetko treba dat dole?

Tiež menim tesnenie ,len keď je olej vo vode,alebo sa motor prehrieva(piesty natlačia vzduch cez chybné tesnenie do chladiaceho okruhu).Pokiaľ nie je hlava vyžrana, tak si ju v pohode očistím so smirkovým pap. sám.Hlinikova hlava sa neskrivi(opak staré liatin hlavy -u škodoviek).Šrouby pokiaľ niesu poškodené -použijem tie isté.K autu treba mať vzťah,ale nie otrocky.

Hmm, nic ve zlým, ale k tobě bych auto do opravy nedal. Nechci ho opravovat na několikrát. Možná tím, že spoustu věcí řešíš jak řešíš, ušetříš nějaké peníze, ale následnou opravou člověk přijde zase o nějaké peníze (většinou víc, než kdyby se to napoprvé udělalo pořádně) a ještě navíc o čas.

Auto má být provozně spolehlivé - a ne ho otrocky neustále nechávat opravovat, protože někdo práci zfušoval.

Challanger : Záleží, je-li to OHC nebo OHV ;)

  • 4 týdny později...
Hmm, nic ve zlým, ale k tobě bych auto do opravy nedal. Nechci ho opravovat na několikrát. Možná tím, že spoustu věcí řešíš jak řešíš, ušetříš nějaké peníze, ale následnou opravou člověk přijde zase o nějaké peníze (většinou víc, než kdyby se to napoprvé udělalo pořádně) a ještě navíc o čas.

Auto má být provozně spolehlivé - a ne ho otrocky neustále nechávat opravovat, protože někdo práci zfušoval.

Challanger : Záleží, je-li to OHC nebo OHV ;)

no sam neviem aky je tam rozdiel???? TO OHC___ a OHV ?

  • 2 roky později...

zdravim... mam 44kW AZE motor.. menili mi v servise sanie z 50kw, vacku z 50kW a zvody z 50kW tak isto aj rozvody a tesnenie.bola prebrusena aj hlava.. tesnenie je tusim nejake tamac. Po vymene som siel kupit sviecky do servisu vratil som sa a vsetko bolo ok na vicku oleja nic a kvapalina ok..este som v ten den pojazdil cca dokopy 50km.. na druhy den som spravil cca 25km a skontroloval som kvapalinu aj vicko.. kvapalina klesla pod minimum a na vicku oleja bola ruzova emulzia.. kde moze byt problem?? hlava je prebrusena a je tam nove tesnenie.. je mozne ze to bude pokracovat? dakujem za pomoc..

  • 1 rok později...

zdravim

 chcem sa opytat ,idem vymienat tesnenie pod hlavou, je nutne aj vybrusit hlavu?alebo kedy musi byt spraveny vybrus.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.