Přejít na obsah

teplota 90C


corrny

Doporučené příspěvky

ahoj mam auto cca 4 dny a zaznamenal jsem ze 90c se mi ohreje ani ne za 5min a pak se to ani nehne jel jsem pak stim hodinu do prahy a stale to ukazovalo 90c a sahara ani nesepla otazka jestli je to dobre nebo jestli ne nekde chyba  stale jen 90c a ani to za jizdy nestoupne ani nezpadne  rok vyroby 2006 tdi 77kw a pak kdyz zapnu klimatizaci tak by mela jet druha sahara a ta taky nejede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzdy maji bezet oba ventilatory. Ridi to ten vetsi z nich. Pokud se toci, mel by se tocit i ten mensi. At uz kvuli klime nebo kvuli teplote motoru.

 

To ze se teplota na budikach ani nehne je normalni. Skodovka usoudila (spis VW), ze nebude malou zmenou teploty ridice obtezovat. Takze pokud ma chladici kapalina cca 80-100 °C (to naprostro strilim od pasu), budiky porad ukazuji 90 °C.

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzdy maji bezet oba ventilatory. Ridi to ten vetsi z nich. Pokud se toci, mel by se tocit i ten mensi. At uz kvuli klime nebo kvuli teplote motoru.

 

To ze se teplota na budikach ani nehne je normalni. Skodovka usoudila (spis VW), ze nebude malou zmenou teploty ridice obtezovat. Takze pokud ma chladici kapalina cca 80-100 °C (to naprostro strilim od pasu), budiky porad ukazuji 90 °C.

To je opravdu zajímavé.Proč tam ten teploměr nenastavili na 90 už natvrdo !!!

Fakt se ani nehne...

A přitom teplotu oleje můžeme na OIII sledovat naprosto přesně před kopcem 95 nahoře 105 po rovině 85...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těch 90° neřeš, je tam nějaký rozmezí jak popisuje LucasCZE, jeho přesný hodnoty taky neznám. K větrákům, zapni klimu a musí se roztočit oba. Pokud se netočí malý - chyba je v něm (možná jen uhlíky), pokud se netočí oba může být např. vadná řídící jednotka ve velkém, jestli se točí jen malý tak bude ve velkým něco špatně. Motor nebo uhlíky. Dobrej autoele. to vyřeší ;)

16TDI81>> To lze i u O II, ty co to neumí to jde dodělat.

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teplotní regulace je věc s docela velkou setrvačností, takže s tím jak by se ventily otevíraly a zavírali tak by ti rafička oscilovala okolo těch 90°C sem a tam pořád dokola, jízda autem není trouba, takže se ti pořád mění veličiny:)

 

Olej umí jen FL Maxidot a né všechny verze SW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ještě k těm zobrazovaným 90°C, schválně jsem připojil diagnostiku a porovnával během pár kratších jízd skutečnou teplotu vody s tou z budíků, ručička se začne zvedat při 50°C a do cca 65°C přesně odpovídá teplotě vody, ale už kolem 70°C se hodnoty začínají rozcházet a ručička v budíkách stoupá rychleji než skutečná teplota vody. Když ručička dosáhne 90°C, voda má teprv kolem 75°C. Po nějaké době se mi ustálí skutečná teplota na 87°C, kde zástává většinu jízdy, jen při větším zatížení (dálnice, delší kopec) stoupne až na 89°C, při normálním zatížení zase klesne na 87. Takhle to funguje u mého MPI, diesely se ohřívají pomaleji, takže bych tam čekal ještě větší rozdíl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...