Publikováno Květen 24, 20169 r ahoj mam auto cca 4 dny a zaznamenal jsem ze 90c se mi ohreje ani ne za 5min a pak se to ani nehne jel jsem pak stim hodinu do prahy a stale to ukazovalo 90c a sahara ani nesepla otazka jestli je to dobre nebo jestli ne nekde chyba stale jen 90c a ani to za jizdy nestoupne ani nezpadne rok vyroby 2006 tdi 77kw a pak kdyz zapnu klimatizaci tak by mela jet druha sahara a ta taky nejede
Květen 24, 20169 r Vzdy maji bezet oba ventilatory. Ridi to ten vetsi z nich. Pokud se toci, mel by se tocit i ten mensi. At uz kvuli klime nebo kvuli teplote motoru. To ze se teplota na budikach ani nehne je normalni. Skodovka usoudila (spis VW), ze nebude malou zmenou teploty ridice obtezovat. Takze pokud ma chladici kapalina cca 80-100 °C (to naprostro strilim od pasu), budiky porad ukazuji 90 °C. Upraveno Květen 24, 20169 r od LucasCZE
Květen 24, 20169 r Autor dobre dekuji pri jake teplote se zapinaji ventilatory ume se zatim jeste neseply tak uvidim az bude vice teplo jestli se to sepne Upraveno Květen 24, 20169 r od corrny
Květen 24, 20169 r Pripadne zkusit pres diagnostiku, ale tu asi nemas. Jinak mne se posledni dobou zapinaji porad, protoze porad bezi klima...
Květen 24, 20169 r Vzdy maji bezet oba ventilatory. Ridi to ten vetsi z nich. Pokud se toci, mel by se tocit i ten mensi. At uz kvuli klime nebo kvuli teplote motoru. To ze se teplota na budikach ani nehne je normalni. Skodovka usoudila (spis VW), ze nebude malou zmenou teploty ridice obtezovat. Takze pokud ma chladici kapalina cca 80-100 °C (to naprostro strilim od pasu), budiky porad ukazuji 90 °C. To je opravdu zajímavé.Proč tam ten teploměr nenastavili na 90 už natvrdo !!! Fakt se ani nehne... A přitom teplotu oleje můžeme na OIII sledovat naprosto přesně před kopcem 95 nahoře 105 po rovině 85...
Květen 24, 20169 r Autor zastavi se to na 90 a dal nic zitra to zkusim poradne projet jinak kabel mi dia mi prijde behem tejdne a ted z prace se mi to ohralo na 90 po 7 km a kdiz zapnes klimu tak se ti vetrak rozjede hned nebo az za nejakou dobu
Květen 25, 20169 r Těch 90° neřeš, je tam nějaký rozmezí jak popisuje LucasCZE, jeho přesný hodnoty taky neznám. K větrákům, zapni klimu a musí se roztočit oba. Pokud se netočí malý - chyba je v něm (možná jen uhlíky), pokud se netočí oba může být např. vadná řídící jednotka ve velkém, jestli se točí jen malý tak bude ve velkým něco špatně. Motor nebo uhlíky. Dobrej autoele. to vyřeší 16TDI81>> To lze i u O II, ty co to neumí to jde dodělat. Upraveno Květen 25, 20169 r od šulda
Květen 25, 20169 r corrny: To nevim. Ale kdyz jedu se zaplou klimou a potom nekde zastavim a vylezu z auta, slysim, ze ventilatory bezi. šulda: Teplotu oleje umi ukazovat ale az OII po FL, ne? Nevim, co ma tazatel, ale ja mam pred FL...
Květen 25, 20169 r Větráky se roztočí hned. FL to umí podle výbavy, respektive budíků a do před FL se dají ty budíky taky naroubovat nebo Polarfis.
Květen 25, 20169 r Teplotní regulace je věc s docela velkou setrvačností, takže s tím jak by se ventily otevíraly a zavírali tak by ti rafička oscilovala okolo těch 90°C sem a tam pořád dokola, jízda autem není trouba, takže se ti pořád mění veličiny:) Olej umí jen FL Maxidot a né všechny verze SW.
Květen 25, 20169 r Autor tak se netoci nic tak zitra prijde tenhle kabel a snad to snim pujde zjistit DIAGNOSTIKA ELM 327 USB
Květen 25, 20169 r No nevim. ELM 327 zni jako neco, co bude umet jen vycist chyby (pripomina mi to bluetooth diagnostiku k telefonu, ktera prave skoro nic neumi). Ale uvidis. Snad se pletu.
Květen 25, 20169 r Autor ja mam doma jeste na vag tento kabel http://aukro.cz/show_item.php?item=6138993127&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=&utm_campaign=Google%20Shopping%20|%20GMC ale ten mi s oktavkou nejde bere auta jen do 2004 on nacte ridici jednotku ale to je vse co se da delat
Květen 25, 20169 r Páč je to KKL, stačí se tu jen rozhlédnout http://forum.skodahome.cz/topic/91615-vag-comvcds-definitivn%C3%AD-rozh%C5%99e%C5%A1en%C3%AD/
Květen 29, 20169 r Autor ahoj tak na te diagnostice nejde roztocit sarara ale jde zjistit maximalni teplota a ta zatim nepresahla 85c tak si rikam jestli neni v haji termostat
Květen 29, 20169 r To je dost mozne. Ja mel termostat v haji a teplota nesla myslim pres 82 °C (uz nevim presne). Po vymene termostatu se motor zahreje o cca 10 °C vice. Takze ho zkus vymenit a uvidis. Neni to draha zalezitost. Upraveno Květen 29, 20169 r od LucasCZE
Červen 11, 20169 r Ještě k těm zobrazovaným 90°C, schválně jsem připojil diagnostiku a porovnával během pár kratších jízd skutečnou teplotu vody s tou z budíků, ručička se začne zvedat při 50°C a do cca 65°C přesně odpovídá teplotě vody, ale už kolem 70°C se hodnoty začínají rozcházet a ručička v budíkách stoupá rychleji než skutečná teplota vody. Když ručička dosáhne 90°C, voda má teprv kolem 75°C. Po nějaké době se mi ustálí skutečná teplota na 87°C, kde zástává většinu jízdy, jen při větším zatížení (dálnice, delší kopec) stoupne až na 89°C, při normálním zatížení zase klesne na 87. Takhle to funguje u mého MPI, diesely se ohřívají pomaleji, takže bych tam čekal ještě větší rozdíl...
Červen 11, 20169 r Kdyz jsem menil termostat, tak jsem to taky resil pres diagnostiku. Ale co ukazuje rucicka jsem neresil. Kazdopadne tady jsou 2 grafy. Jeden pred vymenou termostatu a druhy po vymene. Teplota ted vystoupa pekne na 90 °C (mozna 91 - 92).
Červen 25, 20169 r Celkem podobně jsem to měl také. ahoj tak na te diagnostice nejde roztocit sarara ale jde zjistit maximalni teplota a ta zatim nepresahla 85c tak si rikam jestli neni v haji termostat Tak jak to dopadlo. Byl to ten termostat?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.